Het zou anders zijn als 1 van je ouders iets overkwam, that's all i'm saying.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Al mijn opa's en oma's zijn dood door het roken.
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef EnemyRock het volgende:
Serieuze reactie? Je kan je broertje best laten weten dat het slechte gevolgen heeft zowel financieel als voor zijn gezondheid maar als hij niet wilt luisteren is dat lekker zijn eigen probleem en hoef je niet als een stalker alles te volgen wat hij doet en ook zijn vrienden lastig te vallen.
als als...quote:Op zondag 19 juni 2011 00:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het zou anders zijn als 1 van je ouders iets overkwam, that's all i'm saying.
Wat heeft dat ermee te maken dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:21 schreef Levolution het volgende:
Maar kijkt je broertje ook in jouw bankafschriften om je vervolgens te confronteren met de alcohol die je nuttigt?
Ja, en dat ''als als'' geldt in dit geval ook voor ons. Lees de OP eens goed voordat je zo begint te praten.quote:
Alcohol is schadelijker dan heroïne.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan?
Als het broertje van TS een echte vent was, had ie TS allang op ze neus gemeptquote:
Dat je je gewoon niet moet bemoeien met andersmans geldzaken, zoiets heet privacy.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Denken dat mensen mij iets aan kunnen doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als het broertje van TS een echte vent was, had ie TS allang op ze neus gemept
Dat was de vraag nietquote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat hij zegt dus.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dat je je gewoon niet moet bemoeien met andersmans geldzaken, zoiets heet privacy.
Met zo'n nickname zou ik daar niet zo gerust op zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 00:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Denken dat mensen mij iets aan kunnen doen.
Tuurlijk.quote:
De achtergrond maakt geen fuck uit, of je halve familie nou dood is door roken of niet, je broertje zit gewoon in de experimentele puberfase, laat hem die sigaretjes proberen, en of hij nou rookt of niet het blijft toch je broertje. Hij komt er heus wel achter.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, en dat ''als als'' geldt in dit geval ook voor ons. Lees de OP eens goed voordat je zo begint te praten.
TS is troll.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Bijna iedereen in mijn familie drinkt, mijn vader nog voordat hij begon te roken en dan hebben we het niet over een biertje, maar vooral over sterke drank. Is niets mis mee, is slechts drank.
Hoezo hypocrisie?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Bijna iedereen in mijn familie drinkt, mijn vader nog voordat hij begon te roken en dan hebben we het niet over een biertje, maar vooral over sterke drank. Is niets mis mee, is slechts drank.
Exact. Zeker ratten naar ouders is het breken van de ongeschreven broer-code.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:20 schreef EnemyRock het volgende:
Serieuze reactie? Je kan je broertje best laten weten dat het slechte gevolgen heeft zowel financieel als voor zijn gezondheid maar als hij niet wilt luisteren is dat lekker zijn eigen probleem en hoef je niet als een stalker alles te volgen wat hij doet en ook zijn vrienden lastig te vallen.
Dus jij mag wel doen wat je wilt? Haha en fail @ drank is slechts drankquote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Crack en heroine zijn juist de enige 2 dingen die schadelijker zijn.quote:
Ik doe zo nu en dan de doldwaze tabakTHCalcoholmix, dolwaas zeg ik je.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Crack en heroine zijn juist de enige 2 dingen die schadelijker zijn.
De rest zit allemaal onder alcohol.
Mensen met een drankverslaving hebben een veel groter probleem dan menen met een rookverslaving.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus jij mag wel doen wat je wilt? Haha en fail @ drank is slechts drank
Mwah mam d'r vader (mijn opa dus) stierf aan longkanker maar denk maar niet dat ze daar ooit één pakje minder om gerookt heeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het zou anders zijn als 1 van je ouders iets overkwam, that's all i'm saying.
Die hersenbloeding heeft niks met je vaders alcoholgebruik te maken?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Joh.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Crack en heroine zijn juist de enige 2 dingen die schadelijker zijn.
De rest zit allemaal onder alcohol.
Mensen beoordelen op basis van een nickname... hoe diep kun je zinken.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Met zo'n nickname zou ik daar niet zo gerust op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |