abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2011 @ 00:43:12 #151
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_98356550
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Respect tonen door een fles whiskey mee leeg te drinken?
Ik zit al aan mijn 3e fles stroh....uit respect natuurlijk :Y
  zondag 19 juni 2011 @ 00:44:35 #152
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_98356612
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Respect tonen door een fles whiskey mee leeg te drinken?
Als wij terug gaan en we worden uitgenodigd/nodigen anderen uit, dan drinkt een familielid die misschien al gestopt is met drinken, uit respect/voor de sfeer mee. Niet dat het zo'n kroeg-party achtig sfeer is, nooit eigenlijk. Gewoon met mannen aan tafel, praten over zaken/politiek/algemene dingen/persoonlijk leven, soms een zanger/muzikant erbij en bestellen tot het geld op is, om vervolgens allemaal naar huis te gaan en te slapen. De volgende dag verzamelen op de markt en allemaal aan de thee + 's avonds tweede ronde.
pi_98356645
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:42 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Sowieso: moeten blazen.
Dat geeft aan dat alcohol jou enorm kan beïnvloeden en dat jij niet geschikt ben om alcohol te nuttigen. Drink het alleen als je de sterke drank aan kunt en vervolgens verder kunt gaan zoals je kon voordat je eraan begon, en anders niet. Als je van jezelf weet dat je het drinkt omdat je dan ''populair'' over komt bij anderen, doe het dan i.i.g. niet bij het uitgaan, maar gewoon thuis, zodat je geen gevaar vormt voor anderen.
Als je zo doorgaat moeten wij ook nog bang worden :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_98356680
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:44 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Als wij terug gaan en we worden uitgenodigd/nodigen anderen uit, dan drinkt een familielid die misschien al gestopt is met drinken, uit respect/voor de sfeer mee. Niet dat het zo'n kroeg-party achtig sfeer is, nooit eigenlijk. Gewoon met mannen aan tafel, praten over zaken/politiek/algemene dingen/persoonlijk leven, soms een zanger/muzikant erbij en bestellen tot het geld op is, om vervolgens allemaal naar huis te gaan en te slapen. De volgende dag verzamelen op de markt en allemaal aan de thee + 's avonds tweede ronde.
TS is een boer?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zondag 19 juni 2011 @ 00:46:14 #155
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98356694
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:42 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Sowieso: moeten blazen.
Dat geeft aan dat alcohol jou enorm kan beïnvloeden en dat jij niet geschikt ben om alcohol te nuttigen. Drink het alleen als je de sterke drank aan kunt en vervolgens verder kunt gaan zoals je kon voordat je eraan begon, en anders niet. Als je van jezelf weet dat je het drinkt omdat je dan ''populair'' over komt bij anderen, doe het dan i.i.g. niet bij het uitgaan, maar gewoon thuis, zodat je geen gevaar vormt voor anderen.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
  zondag 19 juni 2011 @ 00:46:17 #156
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98356698
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

TS is een boer?
Of een Noord-Afrikaan, die drinken ook altijd thee met z'n allen.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:46:45 #157
344644 computerprobleem
pi_98356720
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Als je zo doorgaat moeten wij ook nog bang worden :')
Waarom zou je bang worden? Ben gewoon heel relax in real-life hoor, alleen heb een aantal waarden en normen die voor sommigen misschien een beetje extreem zijn. Verder doe ik met alle andere ''sociale/normale'' dingen met iedereen mee. :)
  zondag 19 juni 2011 @ 00:47:13 #158
344644 computerprobleem
pi_98356747
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:46 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Of een Noord-Afrikaan, die drinken ook altijd thee met z'n allen.
Geen van beiden. :D
pi_98356800
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Waarom zou je bang worden? Ben gewoon heel relax in real-life hoor, alleen heb een aantal waarden en normen die voor sommigen misschien een beetje extreem zijn. Verder doe ik met alle andere ''sociale/normale'' dingen met iedereen mee. :)
Relax? Vraag je broertje maar eens war die er van denkt :')
  zondag 19 juni 2011 @ 00:48:58 #160
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98356833
Check de reacties in TS zijn fobo. Hij zit users ook allemaal te controleren. :')
  zondag 19 juni 2011 @ 00:49:02 #161
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_98356834
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:44 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Groot gelijk hoor! Wij als familie hebben ook altijd vergaderingen over belangrijke zaken zoals de politiek (iedereen moet PVV stemmen! Hero Brinkman is ons grote voorbeeld! _O_ ) en dan ga ik de boodschappen doen, als vrouw zijnde mag ik bij de vergadering zelf natuurlijk niet aanwezig zijn maar ik sla dan altijd 'n krat de man in (bier) met nog wat extra kratten voor als iemand meer dorst heeft. Zelf ga ik gewoon lekker naar André Hazes en andere topartiesten luisteren met 'n paar flessen wijn naast me. ^O^
Hallon!
  zondag 19 juni 2011 @ 00:49:26 #162
344644 computerprobleem
pi_98356865
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Relax? Vraag je broertje maar eens war die er van denkt :')
Dat was dus gebaseerd op die normen en waarden. :)

En hij zegt er nooit wat over eigenlijk, jullie reacties zijn daarom best overdreven. :P
  zondag 19 juni 2011 @ 00:50:00 #163
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98356900
Maar om het gehele topic tot zover even samen te vatten:

Ts stress vanwege zijn broertje dat rookt.
Roken is slecht.
Drinken is slecht. (TS denkt hier anders over.)
Drinken is op de korte termijn slechter dan roken.
Drinken en roken op de lange termijn zijn ik denk ongeveer even slecht.
Ts moet niet zo stressen en zelf is een sigaretje opsteken.
pi_98356931
quote:
6s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Check de reacties in TS zijn fobo. Hij zit users ook allemaal te controleren. :')
Serieus? :') computerprobleem = fokprobleem.

Misschien is hij ook wel de gast van de Adsense problemen :')
pi_98356945
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:49 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Groot gelijk hoor! Wij als familie hebben ook altijd vergaderingen over belangrijke zaken zoals de politiek (iedereen moet PVV stemmen! Hero Brinkman is ons grote voorbeeld! _O_ ) en dan ga ik de boodschappen doen, als vrouw zijnde mag ik bij de vergadering zelf natuurlijk niet aanwezig zijn maar ik sla dan altijd 'n krat de man in (bier) met nog wat extra kratten voor als iemand meer dorst heeft. Zelf ga ik gewoon lekker naar André Hazes en andere topartiesten luisteren met 'n paar flessen wijn naast me. ^O^
Heel normaal dit :). Voor sommigen mogen deze waarden wel heel extreem overkomen, maar verder is dit gewoon heel normaal :)
pi_98356981
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:50 schreef Bonzoo het volgende:
Maar om het gehele topic tot zover even samen te vatten:

Roken is slecht.
Drinken is slecht.
Drank is maar drank joh
  zondag 19 juni 2011 @ 00:51:58 #167
344644 computerprobleem
pi_98357001
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:50 schreef Bonzoo het volgende:
Maar om het geheel even samen te vatten:

Roken is slecht.
Drinken is slecht.
Iemand probeerde mij een keer te laten roken (toen ik 8 jaar was of zo), nam een trekje en moest hoesten en sloeg hem in zijn gezicht omdat hij loog: het was helemaal niet zo lekker als hij zei. Sindsdien die dingen verafschuwd en toen mijn vader rookte meerdere malen sloffen weggegooid en verscheurd (niet alleen om het eerste, maar gewoon omdat ik vond dat hij moest stoppen. Ik had ook astma en het werd er alleen maar erger om, 4 pakjes per dag op roken is niet niets namelijk).
  zondag 19 juni 2011 @ 00:52:07 #168
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98357012
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Drank is maar drank joh
Oja, zal het even aanpassen.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:53:05 #169
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98357061
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Iemand probeerde mij een keer te laten roken (toen ik 8 jaar was of zo), nam een trekje en moest hoesten en sloeg hem in zijn gezicht omdat hij loog: het was helemaal niet zo lekker als hij zei. Sindsdien die dingen verafschuwd en toen mijn vader rookte meerdere malen sloffen weggegooid en verscheurd (niet alleen om het eerste, maar gewoon omdat ik vond dat hij moest stoppen. Ik had ook astma en het werd er alleen maar erger om, 4 pakjes per dag op roken is niet niets namelijk).
Eerste keer dat ik rookte was het ook niet lekker, lekker boeiend. Ik vond spruitjes vroeger ook niet lekker en nu wel. :)
  zondag 19 juni 2011 @ 00:53:33 #170
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98357085
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Serieus? :') computerprobleem = fokprobleem.

Misschien is hij ook wel de gast van de Adsense problemen :')
Het zou me niks verbazen. :')
pi_98357087
Wat een naar persoon is die TS als ik die op zo lees :')
  zondag 19 juni 2011 @ 00:53:42 #172
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_98357090
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Heel normaal dit :). Voor sommigen mogen deze waarden wel heel extreem overkomen, maar verder is dit gewoon heel normaal :)
Ja ik hoor steeds van m'n casemanager dat ik in 'n fantasiewereld leef en moet stoppen met drinken maar ik ben blij dat dit gewoon heel normaal doorsnee gedrag is! :)
Hallon!
pi_98357129
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon te veel roken hé. Gelukkig heb je dit bij alcohol niet, alle remmen los. Drank = Drank. :)
  zondag 19 juni 2011 @ 00:55:33 #174
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98357167
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:54 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon te veel roken hé. Gelukkig heb je dit bij alcohol niet, alle remmen los. Drank = Drank. :)
4 flessen whiskey op een dag is net appelsap joh, volgens ts kunnen sommige mensen toch niet dronken worden.
pi_98357176
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:58 schreef EnemyRock het volgende:
Samenvatting: TS is een autist zonder leven en spendeert al zijn beschikbare tijd in het imiteren van een bepaalde detective om zijn broeder die wel een sociaal leven heeft het leven zuur te maken.
Ik ben detective :Y
TS is kopieërder
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')