Maar jij was dus al uitgezogen vandaag?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja, de zuigbehoefte heb ik er maar niet bij betrokken, ik zou niet durven!
Waarom praat die Marokkaan door de muziek heen?quote:
Ze doet me denken aan die tekenfilm ooit, van zo een gangsterbunny met een pinup girl , geen idee hoe dat ook weer heetquote:
Who framed Roger Rabbit?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan die tekenfilm ooit, van zo een gangsterbunny met een pinup girl , geen idee hoe dat ook weer heet
Ja die!quote:
Niet als je dit in 1973 gepost hadquote:Op zondag 19 juni 2011 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik echt heel slecht als Lachen om home videos echt een van mn favo programma's is?
Das een goed jaar jonguh!quote:
Mwah, ik zou de eigenaar afslachten. Serieus!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef senesta het volgende:
Aaaah gos![]()
http://www.noordhollandsd(...)ebeten-in-Den-Helder
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:51 schreef Pagan het volgende:
Mwah, ik zou de eigenaar afslachten. Serieus!
quote:"Die rotkerel loopt altijd los'', tiert eigenaar van de overleden man...
Wat triest. Bah.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:40 schreef senesta het volgende:
Aaaah gos![]()
http://www.noordhollandsd(...)ebeten-in-Den-Helder
Jeusus!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef Strega het volgende:
Maar goed, ik heb sinds gisteren iets teveel geweld in mijn hoofd, na het doodsteken van de dochter van een vriendin.
quote:
Zo laat is het toch niet voor een doordeweekse zaterdagavond?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Wat is het hier nog druk op dit tijdstip!
Voor mensen die in '73 of eerder geboren zijn welquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Voor mensen die in '73 of eerder geboren zijn wel
Maar evengoed...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zo laat is het toch niet voor een doordeweekse zaterdagavond?
Is de Griek alweer weg?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit allemaal percussie dingetjes van Sheila E te youtuben, ik wou dat ik kon drummen
Ja die ging naar huis, kind moest naar bedquote:
Nou ja, das ook beter voor 't kind.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die ging naar huis, kind moest naar bed
Misschien had hij ook gewoon geen zin in Sheila E percussie-shitquote:
Nee die slaapt allang weer, ik slaap echt minder dan de helft van wat hij slaaptquote:Op zondag 19 juni 2011 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien had hij ook gewoon geen zin in Sheila E percussie-shit
Tja.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef oh-oh het volgende:
Nee die slaapt allang weer, ik slaap echt minder dan de helft van wat hij slaapt
En met deze beelden moet ik de nacht in?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:42 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh sexay.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben net thuis
Was Tombo haar nieuwe huis bewonderen.
Lodderig is inderdaad precies het goede woord, zo cutequote:Op zondag 19 juni 2011 02:00 schreef oh-oh het volgende:
Daar keek ie lekker lodderig door die zoen van Karel
Die lijken het meest op elkaar, dan komt de rest ook nog wel es goedquote:Op zondag 19 juni 2011 02:01 schreef APK het volgende:
Volgens mij kan ik nu inmiddels Sjon en Chico herkennen
Nou ik moet zeggen dat toen ik laatst terug las een keer en een krullenfoto tegen kwam, dat ik dacht dat je hem vlechtjes had gegeven de dag er voor ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 02:06 schreef oh-oh het volgende:
Huh, ik zie net dat Sjon eerst heul geen krullen had, nu wel![]()
[ afbeelding ]
ik ben nog steeds straightquote:Op zondag 19 juni 2011 02:16 schreef oh-oh het volgende:
In april was het gewoon nog straight
![]()
Tis nog best lastig zoeken want hij heeft bijna overal elastieken in
Sjon, of Chico, heeft daar echt een trollfacequote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt iets van mei of zo :
[ afbeelding ]
Noh, dat zeg je toch niet over mijn ouwe knappe baasjequote:Op zondag 19 juni 2011 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Sjon, of Chico, heeft daar echt een trollface
[ afbeelding ]
Wel wereldberoemd op het interwebz hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 02:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, dat zeg je toch niet over mijn ouwe knappe baasje
Gaan we doenquote:Op zondag 19 juni 2011 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Vuilniszak eromheen en dichttapen. Extra zakken (en tape) meenemen omdat je er denk ik wel doorheen slijt in de loop van de dag.
Naja, ik kan sowieso zitten... op de vloer. En als er wat gebeurt... de fysio loopt er ook rond. Die zou wel ff me om de zoveel tijd komen controlerenquote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef Rewimo het volgende:
SuccesIk hoop dat je het vol kunt houden, wel lekker dat je er in elk geval even tussenuit kan.
Welnee, die heb ik niet eensquote:Op zondag 19 juni 2011 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Kun je geen stoeltje meenemen? Zo'n opvouwbaar geval?
[ afbeelding ]
Ooh ja! Goeie. Dat zei de fysio ook alquote:Op zondag 19 juni 2011 11:28 schreef Greys het volgende:
En wát je ook tegenkomt aan opblaasbaar gespuis, NIET tegen schoppen
Ik 3 jaar gelee ook, zat er een made inquote:
Ik check serieus elke kers voordat ik hem in mijn giechel stopquote:
Wat zei je, vraag mijn moeder dan even waarom ze per mail smeekte of ik kwam als jullie er toch niet zijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:04 schreef oh-oh het volgende:
Seriously, bel ik mn vader, of ie thuis is, nee we gaan zo weg
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zei je, vraag mijn moeder dan even waarom ze per mail smeekte of ik kwam als jullie er toch niet zijn?
(Of ze dachten inmiddels dat het antwoord toch NEE was en hebben andere plannen gemaakt omdat ze niet heel de dag wilden wachten op je)
Aalbessenquote:Op zondag 19 juni 2011 12:29 schreef Pagan het volgende:
Over twee dagen begint de zomer, maar hier is het al herfst.![]()
Wat voor bessen Rewimo?
Hier plukken we ze zo van de boomquote:Op zondag 19 juni 2011 13:05 schreef Greys het volgende:
Ik check serieus elke kers voordat ik hem in mijn giechel stop
Kersen met vage plekjes of gaatjes eet ik niet.
Klinkt leuk oh-oh, zoal erg leuk altijd iets nieuws uitvogelen he?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Mijn nieuwe camera heeft zo iets leuks
![]()
Je kan er ook fish eye lens pics mee maken, en schetsfoto's en pop art en pinhole
Volgens mij zou ik al een heel eind komen met alleen internet abbo. Ik bel of sms eigenlijk heel zelden. Ik heb nog meer dan 100 euro beltegoed staanquote:Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan alleen maar i-netten op mijn telefoon met de wifi want ik heb niet eens een internetabbo.
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Kiek dan hoe tof!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, moet er niet aan denken.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
De quote van apk over die rotkerel die alweer losliep.![]()
Jeuj, strega. Wat heftig.
quote:
Nou ik had wel overtuigingskracht nodig hoor ( het is een man per slot van rekeningquote:
Mijn Mr is wat lastiger te overtuigen maar die wil hem dan ook vooral voordat we naar Madeira gaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik had wel overtuigingskracht nodig hoor ( het is een man per slot van rekening), maar nadat ik hem de foto's van ohoh had laten zien en hij de halve nacht reviews heeft gelezen op internet was hij dan toch overtuigd dat dit de goede was
Bij ons viel het mee want we zijn vorige week naar de Apenheul geweest en hij vondt de foto's tegenvallen ivm inzoomen en onscherp.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr is wat lastiger te overtuigen maar die wil hem dan ook vooral voordat we naar Madeira gaan.
Wat voor een zaken zoek je dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:05 schreef Rewimo het volgende:
Weer thuis van een rondje geocaching, en we hebben er meteen maar een hapje eten aangeknoopt. En nu we thuis zijn is het weer droog
Je kunt het beste even hier kijken, maar het is een soort moderne vorm van schatzoekenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef nokwanda het volgende:
Wat voor een zaken zoek je dan?
Lijkt me wel leerzaam
Had er al iets over gelezen op een site toen jij er laatst over begon. Je leert wel gebruik te maken van GPS en andere gereedschappen die je nodig kunt hebben. Best lollig om dat samen met je kind te doen, lijkt me.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt het beste even hier kijken, maar het is een soort moderne vorm van schatzoeken
Heel erg leuk want je komt op plaatsen waar je normaal niet snel komtEn daar steek je best wat van op.
Het leukste is dat je dingen moet zoeken op plaatsen waar niet-geocachers helemaal niet zien dat er iets verborgen is. Als er anderen rondlopen mag je niet laten merken dat je iets zoekt en dat er iets verstopt zit.
Er is ook een topicreeksje over
Oeps, misgelopen, bennu dr nog?quote:
Zo vonden wij laatst in Blijdorp in de vlindertuin het boekje "De Vlindertuin". Die was deel van een soort wereldbibliotheeksysteem waarbij mensen overal ter wereld een boekje achter laten en dat dan kunnen volgen. Heel erg leuk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef Rewimo het volgende:
Ja, is ook heel erg leukChristan kan de GPS inmiddels ook bedienen en het zoeken is natuurlijk helemaal geweldig. Vooral ook omdat er caches zijn waar spulletjes in zitten die je mag meenemen (d.w.z. ruilen tegen iets van jezelf). Daar zitten soms hele leuke dingen bij.
Vandaag hadden we een cache bij een kapelletje waar je een lolly mag meenemenWe hebben ook samen een cache neergelegd hier in de buurt en dat vond hij zo leuk, dat hij zelf een plekje heeft bedacht om er ook eentje neer te leggen. Die ligt er nu twee dagen en hij is zopas voor het eerst gevonden door iemand.
We gaan ook nog een grote cache neerleggen waar voorwerpen in kunnen. We hebben ieder een trackable besteld, dat is een soort sleutelhanger die je een opdracht mee kunt geven en die stuur je dan de wereld over, van cache naar cache. Christan wil de zijne naar zoveel mogelijk voetbalstadions laten reizenAls onze grote cache klaar is, gaan we onze trackables daar laten starten voor hun wereldreis. We hebben nu zelf een trackable gevonden die al 5 jaar onderweg is over de hele wereld. Die gaan we weer ergens anders neerleggen zodat hij verder kan reizen.
Wat een schat is het toch. Hij zorgt voor jequote:Op zondag 19 juni 2011 20:12 schreef senesta het volgende:
Ik heb Hummer zo ver dat hij eendagskuikens met smaak opeet en nu komt Dodge ze steeds achter me aan brengenAlles brengt hij, vliegen, muizen, eendagskuikens
Dat doen wij met de kinderboeken van Samaraquote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo vonden wij laatst in Blijdorp in de vlindertuin het boekje "De Vlindertuin". Die was deel van een soort wereldbibliotheeksysteem waarbij mensen overal ter wereld een boekje achter laten en dat dan kunnen volgen. Heel erg leuk.
o, nice. Wist niet dat dat er ook voor kinderen was.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat doen wij met de kinderboeken van SamaraKinderzwerfboeken
Ik moet nog even verder boeken uitzoeken en kijken of er nog iets voor het dametje van oh-oh tussen zit, ben ik nog niet aan toe gekomen
Oh joh, alleen doen als je dr zin in hebt hoor, ik heb laatst weer drie hele leuke boekjes voor dr gescoord bij de kringloopquote:Op zondag 19 juni 2011 20:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat doen wij met de kinderboeken van SamaraKinderzwerfboeken
Ik moet nog even verder boeken uitzoeken en kijken of er nog iets voor het dametje van oh-oh tussen zit, ben ik nog niet aan toe gekomen
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o, nice. Wist niet dat dat er ook voor kinderen was.
Geen drop regen gehad, strontlam, enorm zwaar en tijd voor bedquote:
Wat rot, en dat net voor jullie op vakansie gaan?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:27 schreef nokwanda het volgende:
en auwww. Morgen toch echt naar de huisarts. Heb inmiddels niet een maar twee ontstoken ogen en een ontstoken oor. Ik weet niet wat ik heb opgelopen, maar het jeukt als de ziekte en er komt aan alle kanten vocht uit en mijn huid gaat helemaal stuk. Nu loop ik dus al 3 weken rond met een dik oog en inmiddels twee. Ziet er niet uit.
Veel plezier, doe dr de groetjesquote:Op maandag 20 juni 2011 00:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
zo..was is klaar.. bijna naar bed toe en dan morgen op naar Limburg.
Heb ook 's middags met iemand afgesproken in Venlo om nog ff te wandelen
Beterschapquote:Op zondag 19 juni 2011 20:27 schreef nokwanda het volgende:
en auwww. Morgen toch echt naar de huisarts. Heb inmiddels niet een maar twee ontstoken ogen en een ontstoken oor. Ik weet niet wat ik heb opgelopen, maar het jeukt als de ziekte en er komt aan alle kanten vocht uit en mijn huid gaat helemaal stuk. Nu loop ik dus al 3 weken rond met een dik oog en inmiddels twee. Ziet er niet uit.
Veel sterkte Strega en Paganquote:Op maandag 20 juni 2011 00:41 schreef Strega het volgende:
We gaan hier naar bed.
Het was emotioneel een zwaar weekend.
Trusten!
quote:Op maandag 20 juni 2011 08:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jules is nu al chago omdat ze loops is en ook een enorm sletje![]()
Ach... het valt wel mee. Ik zie er alleen niet zo briljant uit als ik zou willen, en dat opvangen met een beetje mascara zit er nu niet in. Het is eczeem. Zalfje ervoor was niet op voorraad en komt deze week nog binnen en verder is het wss eczeem door allergie, dus ik krijg een bloedonderzoek. Weet niet of ik dat nog voor of na de vakantie ga doen. Ik denk erna.quote:Op maandag 20 juni 2011 00:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat rot, en dat net voor jullie op vakansie gaan?
Neem je haar gelijk mee als het klikt?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jules in ieder geval wel, die is 2 keer per jaar loops en word elke keer schijnzwanger.
Jazz is bijna 2 en is pas 1x loops geweest..en die had nergens last van, was na een week over. Zij is ook wat pittiger, dus met haar wil ik verder niet gaan kloten. Karakter kan er ook anders door worden.
Die chinees moet ik ff kijken wat ik doe als ik dr neem, die is net loops geweest..dus zou opzich ook over 3 maanden kunnen.
O'jee wat is er gebeurd?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Een nieuw hondje voor multy?
oh-oh ik doe met je mee mbt moeders ik ben er even helemaal klaar mee.
Ik vond jouw ouders ook echt zo schattig op de bruiloftquote:Op maandag 20 juni 2011 11:39 schreef Maes het volgende:
Wij wilden graag even naar mijn ouders toe gister maar doordat R na 2 uur al niet meer bij haar moeder () wilde blijven hebben we dat niet gered. Mijn moeder (
![]()
![]()
) had daar alle begrip voor.
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Een nieuw hondje voor multy?
oh-oh ik doe met je mee mbt moeders ik ben er even helemaal klaar mee.
Nee hoor, kan soms even nodig zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 12:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat weet ik maar ik denk dat even afstand houden geen kwijt kan.
Zeker te weten????quote:
Wat afschuwelijk toch , dat je vriendin haar dochter moet gaan begraven daar houdt je toch geen rekening mee als moeder, heel veel sterkte daar voor allemaalquote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen.
Grappig, dat geocachen, hier in de buurt zit best het een en ander verstopt.
Het lichaam van de dochter van onze vriendin is gelukkig vrijgegeven, nu kunnen ze een uitvaart gaan regelen. Ik denk dat dan de echte klap dan pas komt voor hun.
Ik heb het bericht in de krant gelezen, wat een vreselijke situatiequote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen.
Grappig, dat geocachen, hier in de buurt zit best het een en ander verstopt.
Het lichaam van de dochter van onze vriendin is gelukkig vrijgegeven, nu kunnen ze een uitvaart gaan regelen. Ik denk dat dan de echte klap dan pas komt voor hun.
Ja ze smst net dat ze bij d'r in de auto zit.quote:
Wat leuk!quote:
Heb je ook problemen met je vader?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader heeft al 3x gebeld maar ik heb geen zin om op te nemen.
volgens mij heeft hij wel door dat ik het gisteren niet zo leuk vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door F_r op 20-06-2011 13:57:41 ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Kim zei dat t zo bekeken was, Candy ging gelijk mee met Multi-nee-ik-vind-chineesjes-stomme-honden
Neefje is wat voller maar het maakt niet heel veel meer uit. ean trekt alleen zo charmant haar benen op. Hij is precies tussen mijn datums ingeboren. vk zei de 17e z-huis de 19e en hij is de 18e geborenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Wow, wat een verschil![]()
Ze lijken ook niks op elkaar zeg![]()
Neefje is uiteindelijk op jouw datum geboren toch?
Of net eerder?
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef indaha het volgende:
Ja dat is echt tof,heb je nog geen schets van je honden gemaakt of gaat dat niet omdat ze bewegen ?
Ja we wachten op de foto's, maar wat een leuk hondjequote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef DanseMacabre het volgende:
Multi hieeer
Ja ze is een beetje bang en paste geen halsbandje dus ben naar huis gegaan, of naja naar DM
Ze is heel mini en nog bang, maar dat komt wel goed. We gaan zo even een halsbandje voor dr kopen. Ze heeft alleen een lelijk truitje meegekregen van dr vorige eigenaar. We gaan straks nog ff foto's maken!
Nee , hij komt als goed is morgen binnen maar ben benieuwdquote:Op maandag 20 juni 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zitten niet stil genoeg nee, maar ik denk dat het buiten met zon wel moet lukken, ooit een keer.
Hebben jullie m ook al in gebruik?
Tof, je kan hem gelijk laden, ff via de pc installeren en aan de gang.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee , hijkomt als goed is morgen binnen maar ben benieuwd
Nee hoeft niet mijn man heeft hem gisteren al gedownload(daar is hij wel snel meequote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tof, je kan hem gelijk laden, ff via de pc installeren en aan de gang.
Heb je een printer thuis?
Of zal ik je de gebruiksaanwijzing ff opsturen, uitgeprint en wel?
Heb ik nog niet, kan ik altijd nog kopen als ik denk dat ie nodig is.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoeft niet mijn man heeft hem gisteren al gedownload(daar is hij wel snel mee) en we hebben zelf ook een printer maar bedankt voor het aanbod.
![]()
Heb je een extra accu erbij of isdat niet nodig?
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:51 schreef indaha het volgende:
Maar dat is toch veel te duur voor je 73 pagina's afdrukkenof kun je dat op je werk goedkoper doen, ik wil je dat best betalen hoor.
Is het zo slap bij jullie dat je daar nu tijd voor hebtquote:
Dat schiet dr tussendoor gewoon ff uit hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 14:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Is het zo slap bij jullie dat je daar nu tijd voor hebt
Wat een servicequote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Collega is druk met inbinden vanmiddag, dus ik doe m ff gewoon in een snelhechtertje
Dat kan iedereen bekijken.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:10 schreef indaha het volgende:
Trouwens kan iemand hier me vertellen waar dat fotoboek van Fok voor dient, is het de bedoeling dat iedereen dan je foto's kan bekijken of gewoon voor je zelf dat je foto's kan opslaan?
Ok thanks dat is niet de bedoeling dat iedere lurker die zou kunnen zienquote:
Stuur je even de rekeningquote:Op maandag 20 juni 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon weer 10 postzegels gebruikt vandaag he
Op Candy girlquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Op Candy girl, maak dan eens een foto van die twee
Nee joh, dat maakt geen snars uit.quote:
Nou dan houdt je het maar even tegoed tot deze zomer dan gaan we een terrasje pakken en trakteren we jou en de hele bubs op ijsjes of wat andersquote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, dat maakt geen snars uit.
Vanmorgen verjaardagspost voor een vriendinnetje verstuurd, tussen de middag nieuwe postzegels gehaald, ik gebruik er echt wel 10 in de week hoor
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dan houd je het maar even tegoed tot deze zomer dan gaan we een terrasje pakken en trakteren we jou en de hele bubs op ijsjes of wat anders
Ok dan is het omdat jij geen schatje bentquote:Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Je mag zo een ijsje voor me kopen, niet ter compensatie van wat stomme postzegels hoor
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef indaha het volgende:
Ik heb hem maar even ge-edit, zodat niemand er misbruik van maakt
Niet goedquote:
Ja, ik zit ook met open mond te lezen. Die op Duivelseiland loop ik binnenkort eens heen, dat is een uniek plekje.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:28 schreef Rewimo het volgende:
Chineesje is onder de pannen begrijp ik![]()
Pagan, er ligt inderdaad nogal wat aan caches bij jullie, leuk!
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet goedik bedoel het lief hoor of ik snap het niet meer
Hij beweegt echt lekker nog he, mn ouwe mokkelquote:Op maandag 20 juni 2011 16:07 schreef indaha het volgende:
Leuk filmpje van Chico hij springt nog goed voor z'n leeftijd en mooi dat hij zo op de zon gefixeerd is
Die kaart isquote:Op maandag 20 juni 2011 15:58 schreef Pagan het volgende:
Ja, ik zit ook met open mond te lezen. Die op Duivelseiland loop ik binnenkort eens heen, dat is een uniek plekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |