Uiteraard. Toch had ik liever de 'Duitse'. Lekker kontje. Maar ik werd even zat van haar gebel 's ochtends, dus ik viel even uit en toen was niks meer van haar vernomen.quote:
Daar worden ook eisjes gesteld... Banen liggen daar niet voor het oprapen,zeker in tijden van bezuinigingen en het feit dat uni's ook meer bedrijfsgericht (moeten) gaan werken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Maar je had toch wetenschapper kunnen worden? Aanstelling bij de uni, ofzo.
Allereerst ken hij z'n vak. Maar het is tegenwoordig ook belangrijk om het te kunnen communiceren en/of met een groep ingenieurs of mensen uit andere vakgebieden samen te werken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, wat is een prima ingenieur? Wat verwacht je van zo'n iemand? Kennelijk niet datgene wat ik ervan verwachtte.
Ik was liever een kamergeleerde gebleven.
Klopt, de tijd van in een kamertje de hele dag dingen doen die je zelf leuk vindt maar waar niemand echt wat aan heeft is wel voorbijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef waht het volgende:
[..]
Allereerst ken hij z'n vak. Maar het is tegenwoordig ook belangrijk om het te kunnen communiceren en/of met een groep ingenieurs of mensen uit andere vakgebieden samen te werken.
En iedere keer de voicemail insprekenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Gewoon blijven bellen tot ze opneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |