SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar naar bed.....
Blegh.....
Mja, voel me blegh..... kan maar beter proberen te slapen.....quote:
trustuh liefjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, voel me blegh..... kan maar beter proberen te slapen.....
Dat klopt dus niet he, dan zou ik toch juist de slechte dingen moeten onthoudenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om je te behoeden voor het maken van dezelfde fouten
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
eigenlijk wilde ik iets met piemels maar durfde niet meer
aan blegh voelen heb je niks dus niet doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, voel me blegh..... kan maar beter proberen te slapen.....
Ik heb liever iets anders wat nat isquote:
Wat dan? De kogellagers van je rolschaatsen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever iets anders wat nat is
natte droomquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dan? De kogellagers van je rolschaatsen?
Dat zei je zelf schat "waarom vergeet ik de rotdingen dan niet?"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet he, dan zou ik toch juist de slechte dingen moeten onthouden
Kan wel helpen hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet he, dan zou ik toch juist de slechte dingen moeten onthouden
Aardig van hemquote:
En jij hebt nog wel contact met hem?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
oh broederlief heeft kennelijk geen werk meer, handig dat facebook als je broer geen contact met je wil en je ouders je ook niet over hem informeren, lijkt er echt op dat ik geen broer heb(oh en t is dat zn profiel openbaar is want accepteren doet ie me niet op fb)
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij hebt nog wel contact met hem?
Weet je dat ik zoiets niet eens raar vind?quote:
ik wel, heb hem nooit iets aangedaan, en ik besta niet voor hem en tja eenzijdig contact werkt niet he, net een vriendschapsverzoek gedaaan op fb niet accepteren was msn dusja misschien dit welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je dat ik zoiets niet eens raar vind?
Oh jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zei je zelf schat "waarom vergeet ik de rotdingen dan niet?"
geen idee waarom hij dit doet, maar hij zal er wel een reden voor hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wel, heb hem nooit iets aangedaan, en ik besta niet voor hem en tja eenzijdig contact werkt niet he, net een vriendschapsverzoek gedaaan op fb niet accepteren was msn dusja misschien dit wel
Ach ja, zijn wel meer mensen die zulke dingen doen.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
geen idee waarom hij dit doet, maar hij zal er wel een reden voor hebben
dan zou ik graag weten wat ik m ooit heb misdaan ipv te doen alsof ik niet bestaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
geen idee waarom hij dit doet, maar hij zal er wel een reden voor hebben
have funquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, zijn wel meer mensen die zulke dingen doen.....
Ik ga denk ik maar alleen de stad in..... kijken of er wat te zuipen en neuken valt....
Misschien ben jij het niet maar jouw ouders.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zou ik graag weten wat ik m ooit heb misdaan ipv te doen alsof ik niet besta
Gezellig :xquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
oh broederlief heeft kennelijk geen werk meer, handig dat facebook als je broer geen contact met je wil en je ouders je ook niet over hem informeren, lijkt er echt op dat ik geen broer heb(oh en t is dat zn profiel openbaar is want accepteren doet ie me niet op fb)
Tap eens een biertje voor mijquote:
no way, het is mn broer maar waarom is de vraagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ben jij het niet maar jouw ouders.
Geen idee, als hij geen contact wil moet je dat gewoon lekker laten. Het is jammer maar helaas. Je kan hem niet dwingenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
no way, het is mn broer maar waarom is de vraag
Proost neem er zelf ook eentjequote:
Dat is je straf voor mannen cockblockenquote:
quote:
Wie heb ik gecockblocked dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is je straf voor mannen cockblocken
Dat weet ik niet? Mij?quote:
Dus het ligt aan mezelfquote:
Hij moet van zijn baas denk ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
Wel apart... vorige week was Peu nog over de rel dat wij steeds riepen dat ie bij Google werkt... nu komt ie er openlijk voor uit op een ander deel van Fok.....
Ja, hij moet de "goede" naam en het "imago" van Google redden op Fokquote:
Of zou hij zijn baan willen redden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, hij moet de "goede" naam en het "imago" van Google redden op Fok
Het was toch sowieso tijdelijk?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of zou hij zijn baan willen redden?
Geen idee. Ik volg Peu niet zo.quote:
Ik ook niet.... maar ik onthoud nutteloze dingen op 1 of andere manierquote:
ik ook maar niet van Peuquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ook niet.... maar ik onthoud nutteloze dingen op 1 of andere manier
Dit mag niet meerquote:Op zondag 19 juni 2011 00:59 schreef Spezza19 het volgende:
Sex en tieten.....
Of mogen we dat niet meer zeggen van Google Ads....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit mag niet meerWel vreemd, want je kan dat soort plaatjes met ALLE gemak Google-en.... Oftewel, Google is een beetje hypocriet.... Maar ja, dat past bij de Amerikaanse cultuur enzo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Ook niet mijn type, om jouw genoemde redenen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heeft ze zo allejezus veel make-up op, en dan nog zo mat ook. Ze lijkt wel dood en niemand kijkt ernaar.
Ja, waar blijven jouw boob foto's?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heeft ze zo allejezus veel make-up op, en dan nog zo mat ook. Ze lijkt wel dood en niemand kijkt ernaar.
Oh, dan is het wel ok?quote:
Heel de foto is wat vaal/fletsquote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef CherryLips het volgende:
Zo bijzonder zijn ze niet hoor. gewoon rond, met op elke boob een tepel. Klaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, waar blijven jouw boob foto's?
Of moet ik ook gaan krassen omdat ik niemand kan vertrouwen
Nou, ervaring leert mij dat toch echt elke boob de ander niet eens....quote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn ze niet hoor. gewoon rond, met op elke boob een tepel. Klaar.
D'r halve bovenlijf is volgens mij gesoept. Zo glad en glanzend kan nooit. De rand waar d'r tiet begint is veel te mooi. Ik heb allemaal moedervlekjes en zo, wat verkleuringen van de zon, maar zij helemaal niks. De sloerie.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel ok?
[..]
Heel de foto is wat vaal/flets
Volgens mij is er inderdaad iemand iets te fanatiek bezig geweest met de brush tool.....quote:Op zondag 19 juni 2011 01:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D'r halve bovenlijf is volgens mij gesoept. Zo glad en glanzend kan nooit. De rand waar d'r tiet begint is veel te mooi. Ik heb allemaal moedervlekjes en zo, wat verkleuringen van de zon, maar zij helemaal niks. De sloerie.
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 19 juni 2011 01:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
D'r halve bovenlijf is volgens mij gesoept. Zo glad en glanzend kan nooit. De rand waar d'r tiet begint is veel te mooi. Ik heb allemaal moedervlekjes en zo, wat verkleuringen van de zon, maar zij helemaal niks. De sloerie.
Die is weer een paar uur geweestquote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ijdele hoop...
Hoest met de not so milf vanavond?
Ik wil d'r lijf en smoel op zich wel hebben, maar zo'n huidje is niet gezond hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
Wang, borsten, benen zijn in iedergeval iets te fanatiek gedaan ja.
En waarom hebben wij nog geen foto's ter vergelijking gezien?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:25 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zit ik om half twee een naakt bovenlijf van een of ander grietje te bestuderen?
Ja dat werkt niet he, of helemaal of niet. Anders staat dat zo raarquote:Op zondag 19 juni 2011 01:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil d'r lijf en smoel op zich wel hebben, maar zo'n huidje is niet gezond hoor
He watquote:Op zondag 19 juni 2011 01:25 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zit ik om half twee een naakt bovenlijf van een of ander grietje te bestuderen?
Omdat je een eenzame krasser bent zonder levenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:25 schreef CherryLips het volgende:
Tofquote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja was wel gezellig, maar erg moe nu
insgelijks. het is wel degelijk een goede avond geweest.quote:
Zekerquote:Op zondag 19 juni 2011 01:47 schreef clevy het volgende:
[..]
insgelijks. het is wel degelijk een goede avond geweest.
yup.. feestje 1 was prima geslaagd. meeste die ik verwacht had zijn ook op komen dagenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker
Fijne verjaardag gehad dus zo te horen
Het is rotweer hierquote:
Ben er nogquote:Op zondag 19 juni 2011 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is correct! We blijven daarom maar binnen.
Leuk in P. gisteren?
Goed he van mijquote:
Knopje indrukken vlammetje erbij. Wachten. Klaarquote:Op zondag 19 juni 2011 05:53 schreef Eigenmijsje het volgende:
Pff niets is zo vervelend als een boiler/geiser die het niet doet wanneer je 's nachts thuiskomt na een nacht werkenDat wordt dus niet douchen!
Das nu juist het probleem, kan geen enkel knopje indrukkenquote:Op zondag 19 juni 2011 09:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Knopje indrukken vlammetje erbij. Wachten. Klaar
quote:
quote:
Ook goedemorgenquote:Op zondag 19 juni 2011 10:48 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allen.
Zomaar gedroomd over knuffelen en zo, dat is fijn slapen
Toch doe ik het liever dan ik erover droomquote:Op zondag 19 juni 2011 10:48 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allen.
Zomaar gedroomd over knuffelen en zo, dat is fijn slapen
Ik ook!quote:Op zondag 19 juni 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch doe ik het liever dan ik erover droom
Ja eens, maar aangezien dat (nog) niet aan de orde is, droom ik liever over zoiets dan dromen over Google bijvquote:Op zondag 19 juni 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch doe ik het liever dan ik erover droom
Er zijn ontwikkelingen?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja eens, maar aangezien dat (nog) niet aan de orde is, droom ik liever over zoiets dan dromen over Google bijv
Ehm nee, maar ik verwacht niet bepaald dat ik voor eeuwig alleen blijfquote:
Geen zin in wat?quote:
Huiswerkquote:
Misschien moet jij mij dan maar een schop onder de kont geven en ik jou zodat wij beide onze huisjes gaan schoonmakenquote:
Hield ja, tegenwoordig heb ik geen seks meer.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij hield je geloof ik liever bezig met fantastische seks
Ook geen zin inquote:Op zondag 19 juni 2011 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet jij mij dan maar een schop onder de kont geven en ik jou zodat wij beide onze huisjes gaan schoonmaken
Dat moet ik zelf maar op staan en wat gaan doen.quote:
Van hetzelfde!quote:Op zondag 19 juni 2011 11:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Poeh hee!
Ik wens jullie allemaal een goede zondagochtend.
En uiteraard alvast een fijne week.
Mooi weer voor elke dag.
Ow zou dat niet mooi zijn.
Lekker languit in de zon
Als je nu wat aan bij geeft dan kan ik misschien mijn huishouden gaan doenquote:Op zondag 19 juni 2011 11:53 schreef xFriendx het volgende:
Ik ga richting sportschool, energie kwijt raken
Niets beters voor een goede workout dan gewoon heel je huis tip-top maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je nu wat aan bij geeft dan kan ik misschien mijn huishouden gaan doen
Nu alleen nog de motivatie vinden om het te gaan doenquote:Op zondag 19 juni 2011 11:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Niets beters voor een goede workout dan gewoon heel je huis tip-top maken.
Na een kwartiertje flink bezig zijn krijg je er vanzelf zin in. Gewoon beginnen is het beste. Maar het zuigt, I know.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu alleen nog de motivatie vinden om het te gaan doen
Stofzuigen heb ik al gedaan. Helaas is het wel meer werk dan een kwartiertjequote:Op zondag 19 juni 2011 11:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Na een kwartiertje flink bezig zijn krijg je er vanzelf zin in. Gewoon beginnen is het beste. Maar het zuigt, I know.
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stofzuigen heb ik al gedaan. Helaas is het wel meer werk dan een kwartiertje
Maak er kleine eenheden van. Eerst bv de vloer van je woonkamer; helemaal leegmaken. FOK tijd. Woonkamervloer dweilen / zuigen of een combi ervan. Daarna volgende item verzinnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stofzuigen heb ik al gedaan. Helaas is het wel meer werk dan een kwartiertje
Ik ga zo wel strijkenquote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
Maak er kleine eenheden van. Eerst bv de vloer van je woonkamer; helemaal leegmaken. FOK tijd. Woonkamervloer dweilen / zuigen of een combi ervan. Daarna volgende item verzinnen.
Maar ik geef toe, dat schoonmaken is het grootste nadeel van geen vriendin in huis hebben
Hoi en doeiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week weer tentamens?
Hup leren jij!quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 12:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week weer tentamens?![]()
![]()
maandag nog 1
tenzij herkansingen van afgelopen week, die zijn in de week van 4 juliquote:Op zondag 19 juni 2011 12:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hup leren jij!![]()
Tis voor een goed doel! Na maandag ben je vrij!!
Ja, maar jij bent wel geslaagd....quote:Op zondag 19 juni 2011 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tenzij herkansingen van afgelopen week, die zijn in de week van 4 juli
Succes!quote:
Goed de rest bestuderen dus, zodat je vragen over a-priori kan missen op je tentamen....quote:Op zondag 19 juni 2011 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
is er iemand die hier verstand heeft van a-priorikansen berekenen? dat deel snap ik echt niet
Nee helaasquote:Op zondag 19 juni 2011 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
is er iemand die hier verstand heeft van a-priorikansen berekenen? dat deel snap ik echt niet
Het doet wel een belletje rinkelen. Wat moet je precies doen?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
voorbeeldvraagquote:Op zondag 19 juni 2011 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het doet wel een belletje rinkelen. Wat moet je precies doen?
Als ik thuis ben zal ik es voor je kijken.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voorbeeldvraag
Stel dat een bepaald kenmerkcomplex dat wordt bepaald bij een op de p.d. aangetroffen spoor voorkomt bij 1 op de 5.000 personen. Op materiaal afkomstig van de verdachte wordt hetzelf-de kenmerkcomplex aangetroffen. Stel bovendien dat wordt uitgegaan van de aanname dat er behalve de verdachte naar schatting nog 10.000 personen evenzeer als bron in aanmerking komen.
a. Bereken de posterioriwaarschijnlijkheid dat de verdachte de donor is van het spoor. (5)
b. Bereken de posterioriwaarschijnlijkheid opnieuw, nu onder de aanname dat er behalve de verdachte nog 50 personen evenzeer in aanmerking komen. (5)
Wat, je bent niet thuis? Je bent...*ril* buiten *ril*?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zal ik es voor je kijken.
Da´s kansenberekening, daar doe ik al 12 jaar niet meer aanquote:Op zondag 19 juni 2011 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
voorbeeldvraag
Stel dat een bepaald kenmerkcomplex dat wordt bepaald bij een op de p.d. aangetroffen spoor voorkomt bij 1 op de 5.000 personen. Op materiaal afkomstig van de verdachte wordt hetzelf-de kenmerkcomplex aangetroffen. Stel bovendien dat wordt uitgegaan van de aanname dat er behalve de verdachte naar schatting nog 10.000 personen evenzeer als bron in aanmerking komen.
a. Bereken de posterioriwaarschijnlijkheid dat de verdachte de donor is van het spoor. (5)
b. Bereken de posterioriwaarschijnlijkheid opnieuw, nu onder de aanname dat er behalve de verdachte nog 50 personen evenzeer in aanmerking komen. (5)
Ja, erger nog... Ik ben gister naar een feest geweest waar vreemde mensen waren. En met een aantal heb ik nog gepraat ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat, je bent niet thuis? Je bent...*ril* buiten *ril*?
huuuuquote:Op zondag 19 juni 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, erger nog... Ik ben gister naar een feest geweest waar vreemde mensen waren. En met een aantal heb ik nog gepraat ook.
ik snap er maar weinig vanquote:Op zondag 19 juni 2011 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da´s kansenberekening, daar doe ik al 12 jaar niet meer aan
Ik ben bijna jaloers. Ben te weinig thuis naar mijn zin.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
huuuu
Ik ben al twee weken de deur niet uit geweest, schiet me af
Wat doe je nuquote:Op zondag 19 juni 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, erger nog... Ik ben gister naar een feest geweest waar vreemde mensen waren. En met een aantal heb ik nog gepraat ook.
Ik verveel me kapot. Ben alleen maar aan het werk. Had wat dingen afgesproken met een vriend, keek er enorm naar uit, zegt ie af omdat ie geen geld meer heeft. Dat komt dan hard aanquote:Op zondag 19 juni 2011 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bijna jaloers. Ben te weinig thuis naar mijn zin.
binnenkort iets leuks doen dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verveel me kapot. Ben alleen maar aan het werk. Had wat dingen afgesproken met een vriend, keek er enorm naar uit, zegt ie af omdat ie geen geld meer heeft. Dat komt dan hard aan. Was helemaal van de leg.
Damn dude....en nu? In quarantaine? Tetanusprik? Je weet maar nooit he?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af. Spanning en sensatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn dude....en nu? In quarantaine? Tetanusprik? Je weet maar nooit he?
Als een pinata die elk moment kan openspatten met allerlei soorten ziektesquote:Op zondag 19 juni 2011 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af. Spanning en sensatie.
Als ik al kotsend, bloedend en schijtend aan mijn einde mocht komen, ben jij de eerste die ik uitnodig om te komen kijken, ok?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als een pinata die elk moment kan openspatten met allerlei soorten ziektes
Gij lefbekquote:Op zondag 19 juni 2011 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af. Spanning en sensatie.
Kan je niet eerst even langs het binnenhof gaan?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik al kotsend, bloedend en schijtend aan mijn einde mocht komen, ben jij de eerste die ik uitnodig om te komen kijken, ok?
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik al kotsend, bloedend en schijtend aan mijn einde mocht komen, ben jij de eerste die ik uitnodig om te komen kijken, ok?
Jij hebt geen tieten, dus voor jou doe ik niks.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je niet eerst even langs het binnenhof gaan?
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt geen tieten, dus voor jou doe ik niks.
Voor mij wel? Of tellen moobs niet mee?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tetten!quote:
En dag zonder tetten, is een dag niet geleefdquote:
Astuquote:Op zondag 19 juni 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dag zonder tetten, is een dag niet geleefd
[ Bericht 6% gewijzigd door S95Sedan op 19-06-2011 14:24:19 ]
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
AstuIets zegt me dat ik vanaf mijn werk maar niet moet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zit geen bloot in, wat denk je wel niet van mequote:Op zondag 19 juni 2011 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik vanaf mijn werk maar niet moet klikken
Waar staat dat er geen fotos gepost mogen worden? Van wat ik weet was het alleen naakt enzo en daar is KPD voor.quote:
geen foto's van naakt, geweld etc ik weet niet wat jij denkt dat je hebt gepost maar het is hier een ultiem smerige foto met de waarschuwing stop hotlinking from skoftenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar staat dat er geen fotos gepost mogen worden? Van wat ik weet was het alleen naakt enzo en daar is KPD voor.
Wat denk je wat je hebt gepostquote:Op zondag 19 juni 2011 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar staat dat er geen fotos gepost mogen worden? Van wat ik weet was het alleen naakt enzo en daar is KPD voor.
Pardon dan, maar ik kan er niks aan doen dat hun een hotlink foto hebben. Link is aangepastquote:Op zondag 19 juni 2011 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen foto's van naakt, geweld etc ik weet niet wat jij denkt dat je hebt gepost maar het is hier een ultiem smerige foto met de waarschuwing stop hotlinking from skoften
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Astuleuk.. maar die kijkt wel heel glazig.. heeft ze wat van miss B d'r verdoving geleend ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
ik vind het ook vrij weinig tiet hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef clevy het volgende:
[..]
leuk.. maar die kijkt wel heel glazig.. heeft ze wat van miss B d'r verdoving geleend ofzo?
kwaliteit boven kwantiteitquote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het ook vrij weinig tiet hoor
Geen idee, zou je aan miss moeten vragenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef clevy het volgende:
[..]
leuk.. maar die kijkt wel heel glazig.. heeft ze wat van miss B d'r verdoving geleend ofzo?
Hoeven toch niet altijd dikke tetten te zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het ook vrij weinig tiet hoor
Deed je überhaupt maar wat lamzakquote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan nog platterquote:
zeker niet.. als t proportioneel te groot wordt krijgen ze last van de rug.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het kan nog platterMaar groter is altijd beter
Hahah daar heb je gelijk inquote:Op zondag 19 juni 2011 14:38 schreef clevy het volgende:
[..]
zeker niet.. als t proportioneel te groot wordt krijgen ze last van de rug.
en naast spelen in bed moeten ze ook nog een beetje kunnen werken dus is een sterke rug goed.
liever wat minder tiet als dat minder geklaag geeft
kijk ook graag naar zo iets.. daar niet vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef clevy het volgende:
[..]
kijk ook graag naar zo iets.. daar niet vanJammer dat d'r tiet/lichaam verhouding niet kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel![]()
[..]
kijk ook graag naar zo iets.. daar niet vanMmm ja niet mijn smaak. Het meisje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
kijk ook graag naar zo iets.. daar niet vanPrima body, tieten mogen zelfs wel wat kleiner. Maar als het zo'n modepopje is die zich druk maakt om gebroken nageltjes dan bedank ik er toch voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik dr dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima body, tieten mogen zelfs wel wat kleiner. Maar als het zo'n modepopje is die zich druk maakt om gebroken nageltjes dan bedank ik er toch voor.
Daar zijn wel oplossingen voor, gewoon 's nachts d'r nagels kortknippenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima body, tieten mogen zelfs wel wat kleiner. Maar als het zo'n modepopje is die zich druk maakt om gebroken nageltjes dan bedank ik er toch voor.
Ja hoor. Wij heren trakteren graag, of het nou bier of dames is.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mag ik dr dan?
Ik ben wel een beetje klaar met die hollandse 'one of the guys'wijven.
Thanx. Dat is aardig.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja hoor. Wij heren trakteren graag, of het nou bier of dames is.
oei singles met kinderen....quote:Op zondag 19 juni 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm mijn kind wil niet naar huis. Die wil hier blijven
En hoe was de show van huppelkind?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat is erg huppel want?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Ez is het er niet zo mee eensquote:
Tofquote:Op zondag 19 juni 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]<<
[..]
Ez is het er niet zo mee eens![]()
* Huppelmuts kijkt naar links en ziet daar huppelkoter met een psp spelen
* Huppelmuts kijkt naar rechts en ziet daar Ez met een psp spelen.
Wat is tof?quote:
heb je even?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Wat zijn jullie wensen en/of eisen mbt vrouwen dan eigenlijk?
Dat ze zichzelf accepteert voor wie en wat ze is en er lak aan heeft dat een ander in haar beleving misschien:quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Hebben ze geen psp over voor jou?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]<<
[..]
Ez is het er niet zo mee eens![]()
* Huppelmuts kijkt naar links en ziet daar huppelkoter met een psp spelen
* Huppelmuts kijkt naar rechts en ziet daar Ez met een psp spelen.
Een wens:quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Jawel want dan moeten ze zelf de afwas doen en drinken pakkenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat de show leuk was
Je kan ook gewoon stiekem wegsluipen, valt niet eens op schat ik zo
Nee, gemeen hequote:
Uhm nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon 1 afpakken en heel hard rennen
Oja goed puntquote:Op zondag 19 juni 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel want dan moeten ze zelf de afwas doen en drinken pakken
MIquote:Op zondag 19 juni 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar ook het rennenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee.
Ik heb geen zin in nog meer blauwe plekken
Gewoon voor EZ gaan staan een flashenquote:
Alsof ik het kan winnen van die 2quote:
En dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon voor EZ gaan staan een flashen
Die PSP afpakkenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik het kan winnen van die 2
[..]
En dan?
Je hebt dus totaal geen ouderlijk gezag meerquote:Op zondag 19 juni 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik het kan winnen van die 2
[..]
En dan?
Heeft ze dat ooit gehad?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt dus totaal geen ouderlijk gezag meer
Alsof Ez onder de indruk is als ik ga flashenquote:
Zo goed als niks iddquote:Op zondag 19 juni 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt dus totaal geen ouderlijk gezag meer
Jawel en vanaf het moment dat we hier weggaan heb ik dat weerquote:
Dan doe je iets andersquote:Op zondag 19 juni 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof Ez onder de indruk is als ik ga flashen
Heb de moed al opgegeven, mijn vrouw bestaat namelijk nietquote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Altijd wensen, want ik kan niets eisen van iemand.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Surequote:Op zondag 19 juni 2011 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel en vanaf het moment dat we hier weggaan heb ik dat weer
Dat hoop je dan maarquote:Op zondag 19 juni 2011 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoop jequote:Op zondag 19 juni 2011 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
quote:
Is zoquote:
Lief, niet teveel zeuren, mij mijn vrijheid gunnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik val dus afquote:Op zondag 19 juni 2011 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lief, niet teveel zeuren, mij mijn vrijheid gunnen.
Ze moet humor hebben.
En moet er wel een beetje mee kunnen praten
Dus de rest wel?quote:
Ja de rest heb ik toen niet eens gelezenquote:
Oh joyquote:Op zondag 19 juni 2011 15:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al die dingen worden opgeheven door d'r tieten
Toch bij alle vrouwen?quote:
quote:
Die 77 is helemaal goedgekeurd hoorquote:
Ooooh, wat ben ik blij voor je! Ik probeer die bitch nog steeds goed op de foto te krijgen maar dat is zo verdomde lastig!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die 77 is helemaal goedgekeurd hoor
Welke bitch?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooooh, wat ben ik blij voor je! Ik probeer die bitch nog steeds goed op de foto te krijgen maar dat is zo verdomde lastig!
Oh dat was ik al een tijdje hoorquote:
Dubbele hartjes? Waar heb ik die aan verdiend?quote:
Aan mij.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dubbele hartjes? Waar heb ik die aan verdiend?
Kutquote:
Zo moeilijk is dat toch nietquote:
Oh. Nou eh, dankjewelquote:
Nou, ík ben niet zo begaafd en vind het verdomd lastig!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet![]()
Ez heeft nog 1 flesje 77 over
Je mag het niet verdoven met wodka omdat je pijnstillers slikt? Anders kappen met dat laatste en dan de boel verdoven met de wodka, heb je er iig nog iets lol aan.quote:
Je bent geloof ik nummer 5 die met die suggestie komt.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je mag het niet verdoven met wodka omdat je pijnstillers slikt? Anders kappen met dat laatste en dan de boel verdoven met de wodka, heb je er iig nog iets lol aan.
Waarom heb je zo'n pijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent geloof ik nummer 5 die met die suggestie komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |