SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar naar bed.....
Blegh.....
Mja, voel me blegh..... kan maar beter proberen te slapen.....quote:
trustuh liefjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, voel me blegh..... kan maar beter proberen te slapen.....
Dat klopt dus niet he, dan zou ik toch juist de slechte dingen moeten onthoudenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om je te behoeden voor het maken van dezelfde fouten
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
eigenlijk wilde ik iets met piemels maar durfde niet meer
aan blegh voelen heb je niks dus niet doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, voel me blegh..... kan maar beter proberen te slapen.....
Ik heb liever iets anders wat nat isquote:
Wat dan? De kogellagers van je rolschaatsen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever iets anders wat nat is
natte droomquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat dan? De kogellagers van je rolschaatsen?
Dat zei je zelf schat "waarom vergeet ik de rotdingen dan niet?"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet he, dan zou ik toch juist de slechte dingen moeten onthouden
Kan wel helpen hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet he, dan zou ik toch juist de slechte dingen moeten onthouden
Aardig van hemquote:
En jij hebt nog wel contact met hem?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
oh broederlief heeft kennelijk geen werk meer, handig dat facebook als je broer geen contact met je wil en je ouders je ook niet over hem informeren, lijkt er echt op dat ik geen broer heb(oh en t is dat zn profiel openbaar is want accepteren doet ie me niet op fb)
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij hebt nog wel contact met hem?
Weet je dat ik zoiets niet eens raar vind?quote:
ik wel, heb hem nooit iets aangedaan, en ik besta niet voor hem en tja eenzijdig contact werkt niet he, net een vriendschapsverzoek gedaaan op fb niet accepteren was msn dusja misschien dit welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je dat ik zoiets niet eens raar vind?
Oh jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zei je zelf schat "waarom vergeet ik de rotdingen dan niet?"
geen idee waarom hij dit doet, maar hij zal er wel een reden voor hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wel, heb hem nooit iets aangedaan, en ik besta niet voor hem en tja eenzijdig contact werkt niet he, net een vriendschapsverzoek gedaaan op fb niet accepteren was msn dusja misschien dit wel
Ach ja, zijn wel meer mensen die zulke dingen doen.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
geen idee waarom hij dit doet, maar hij zal er wel een reden voor hebben
dan zou ik graag weten wat ik m ooit heb misdaan ipv te doen alsof ik niet bestaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
geen idee waarom hij dit doet, maar hij zal er wel een reden voor hebben
have funquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, zijn wel meer mensen die zulke dingen doen.....
Ik ga denk ik maar alleen de stad in..... kijken of er wat te zuipen en neuken valt....
Misschien ben jij het niet maar jouw ouders.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zou ik graag weten wat ik m ooit heb misdaan ipv te doen alsof ik niet besta
Gezellig :xquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
oh broederlief heeft kennelijk geen werk meer, handig dat facebook als je broer geen contact met je wil en je ouders je ook niet over hem informeren, lijkt er echt op dat ik geen broer heb(oh en t is dat zn profiel openbaar is want accepteren doet ie me niet op fb)
Tap eens een biertje voor mijquote:
no way, het is mn broer maar waarom is de vraagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien ben jij het niet maar jouw ouders.
Geen idee, als hij geen contact wil moet je dat gewoon lekker laten. Het is jammer maar helaas. Je kan hem niet dwingenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
no way, het is mn broer maar waarom is de vraag
Proost neem er zelf ook eentjequote:
Dat is je straf voor mannen cockblockenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |