quote:
Die is dan ook niet zo boeiendquote:
Mag ik dan ten minste weten waar de rel over ging?quote:
ik heb een MI en die is rozequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Sta ik dan, lekker met mn heupen wiegend op Petticoat, een puzzel te maken
Hoe gayquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Sta ik dan, lekker met mn heupen wiegend op Petticoat, een puzzel te maken
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:35 schreef Lutte het volgende:
Zo, post op laptop en als die aan het verwerken is op iPod en als die verwerkt weer laptop. Je moet er wat voor over hebben maar ik kom zodra de dagcijfers gepost worden ten minste heerlijk klaar!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Naahh... de eigenlijke rel was ik niet eens bij... hij betrekt mij eropeens bijIk was al op persoon in kwestie uitgekeken
* Trots isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Kallly.. er was nog taart op t werk.. heb niks genomen!
ik krijg t niet uit mn strot :pquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
En wie is die misterieuze persoon in kwestie?
Ik ookquote:
Ik ga wel even teruglezen.quote:
Dat kreeg ik er ook bijna niet uit.quote:
Mijn anus staat paraat.quote:
Ik zou het je graag DM'en maar die tellen niet mee in mijn postcount dus helaas, heb er geen tijd voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
En wie is die misterieuze persoon in kwestie?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet je hem daar op de eerste plaats ook niet steken
quote:
Dat weet je bestquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, benny.. zei je nou kneusje tegen mij, of tegen hem?
Ooh je moest eens weten, dit heeft ook nog eens een voorgeschiedenis die langer is dan Vaduz himself.quote:
Tegen patrique dusquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tegen patrique dus
Dat krijg je er dus van als je al heupwiegend met een roze tut staat te puzzelen op petticoat...Niet meer doen dus
Ik zei het tegen jou, als in zijn woordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou.. ik dacht tegen mij.. maar, ik twijfel nu
Oh, ik weet alles over Vaduz's lange relgeschiedenis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh je moest eens weten, dit heeft ook nog eens een voorgeschiedenis die langer is dan Vaduz himself.
Haaiquote:
Zeer, zeer knap van je.quote:
En toch geef ik antwoord:)quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoi!
[warning] Er volgt een vraag uit beleefdheid, ik blief geen antwoord. [/warning]
Hoe gaat het?
quote:
Uit zijn tijd hoor.. Het is zelf een fossiel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:47 schreef Laysa het volgende:
Tjonge....komt omdat het kwartje is afgeschaft...o...m kwartje...dat is natuurlijk iets van vroeger
En bedanktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uit zijn tijd hoor.. Het is zelf een fossiel.
Whut, wat?quote:
Ja, jij dan, jij bent een kleine snotneus die heel wat denkt te zijn omdat je blauw bentquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uit zijn tijd hoor.. Het is zelf een fossiel.
Omgquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Ja, jij dan, jij bent een kleine snotneus die heel wat denkt te zijn omdat je blauw bent
quote:
Gaan we zo beginnen? Stoer hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Ja, jij dan, jij bent een kleine snotneus die heel wat denkt te zijn omdat je blauw bent
Oh it's on!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Zegt degene die mod is op FOK!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen? Stoer hoor.Ons allemaal afzeiken en dan wel onder een kloontje terugkomen? Dan heb je irl wel heel weinig vrienden.
Ik ben Zwitserland!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
Ik ben overigens geheel neutraal in dit gebeuren...wilde ik even zeggen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
Oke ik hou me nu niet meer koest, Lutte denkt helemaal niet iets voor te stellen, ze zegt gewoon wat iedereen hier denkt.
Postaantallen opkrikken is tot daar aan toe, maar walgelijke opmerkingen over iemands kinderen en weet ik het trekken we een grens, en wie is er nu kinderachtig door in de KSc te janken over kneusjes van mijn twitter af te gooien
Om vervolgens 6 posten later te janken dat mensen je verwijderen
Neuk zequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
Zo en nu ga ik weer even verder met iemand die me iets meer boeit
Goeie comebackquote:
Maar je hebt wel fantastische worsten!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben Duitsland. Ik heb een snor en een toffe scheiding en wat ik ook zeg ik krijg altijd de schuld!
Wie weet... Misschien ben ik dat alquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Lutte het volgende:
TCG, je zou internetacteur moeten worden lieverd.
I wishquote:
Die is van mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je hebt wel fantastische worsten!
WEL EEN VERDOMD SLECHTE DAN!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:56 schreef TheCoolGuy het volgende:
Grappenmakers, dan ben ik Amerika,
[..]
Wie weet... Misschien ben ik dat al
Ehm, je gaat ervan uit dat ik diegene benquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
Oke ik hou me nu niet meer koest, Lutte denkt helemaal niet iets voor te stellen, ze zegt gewoon wat iedereen hier denkt.
Postaantallen opkrikken is tot daar aan toe, maar walgelijke opmerkingen over iemands kinderen en weet ik het trekken we een grens, en wie is er nu kinderachtig door in de KSc te janken over kneusjes van mijn twitter af te gooien
Om vervolgens 6 posten later te janken dat mensen je verwijderen
Nee, je bent een lieffie. En een heel overtuigende Stu. Alleen je bent te lief, je mist die extra bite.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:56 schreef TheCoolGuy het volgende:
Grappenmakers, dan ben ik Amerika,
[..]
Wie weet... Misschien ben ik dat al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je moet het frituren en dan pellen wat is dat?Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom voel je je aangesproken dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:56 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Ik had echt geen flauw idee waar je het over had
Nou, dan mag jij ze nu even gaan uitleggen dat ik Stu niet ben, anders gaan ze me echt hatenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, je bent een lieffie. En een heel overtuigende Stu. Alleen je bent te lief, je mist die extra bite.
Jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand hier het acceptgyros grapje al gemaakt?
Yup...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand hier het acceptgyros grapje al gemaakt?
Dit is Stu niet. Groetjes Lutte. TCG is tof.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dan mag jij ze nu even gaan uitleggen dat ik Stu niet ben, anders gaan ze me echt haten
Schattie toch, alsof wij Stu haten, dat kost energiequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dan mag jij ze nu even gaan uitleggen dat ik Stu niet ben, anders gaan ze me echt haten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''De absolute top'' - De Telegraaf
Deze gebruiker bestaat niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Als je niet uitkijkt komt mijn alter ego Rebellatr0n tevoorschijn!
Juist ja, ik heb echt geen flauw benul wie Stu isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is Stu niet. Groetjes Lutte. TCG is tof.
NOES!quote:
een kakkerlak!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:58 schreef TheCoolGuy het volgende:
[..]
Juist ja, ik heb echt geen flauw benul wie Stu is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |