Aah zo. Bij vorige werkgevers kon ik het altijd meteen aangeven, vandaar. Dank je iig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef Mallet het volgende:
[..]
...
Ik rond het altijd op kwartieren af. Dus 17:10 is 17:15. Je krijgt 0,35 cent per rit voor onkosten. Heffingskorting wordt, natuurlijk, niet automatisch toegepast. Dit moet je zelf aangeven. Je krijgt het formulier loonbelasting tegelijk met je arbeidsovereenkomst en tankpasovereenkomst die je een x aantal dagen ontvangt nadat je je eerste rit hebt gereden.
Je kan inderdaad zowel elektronisch als via de post je ritbonnen en transportformulieren opsturen.
Ja precies er kwamen gelijk weer herinneringen boven.. Maar ik ga niet op EW vertrouwen in de maanden juli/augustus. Misschien één dagje in de week.quote:
Hier ook 1 dag gewerkt van de 3 die ik beschikbaar was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:01 schreef Mallet het volgende:
Twee ritten in vier dagen beschikbaarheid.. Wat een feest.
Ik ga dat wel doen, ik heb het geld niet echt hard nodig (verkapt-zie-mij-rijk-zijn-ondanks-dat-ik-student-benquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja precies er kwamen gelijk weer herinneringen boven.. Maar ik ga niet op EW vertrouwen in de maanden juli/augustus. Misschien één dagje in de week.
Ok je hebt me betraptquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef joppie_saus het volgende:
Jajaja. Zij die het hardste roepen dat ze het geld niet nodig hebben, kunnen het het hardste gebruiken. Daarom praat ik nooit over mijn financiele situatie
Inderdaad, wat een drama die Astra wagons.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef joppie_saus het volgende:
Hier op weg naar auto nummer twee. Vanochtend de traagste auto ooit gehad, een 1.3 TDCi Astra Wagon. Wat een ramp.
Nu een Corsa halen met 90pk. Hopelijk rijdt dat beter.
Heb een Corsa gereden met dat blok en snel was 'ie niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef joppie_saus het volgende:
Hier op weg naar auto nummer twee. Vanochtend de traagste auto ooit gehad, een 1.3 TDCi Astra Wagon. Wat een ramp.
Die Astra's met die motor zijn inderdaad sloom. Die heeft m'n pa wel eens als leenauto gehad, dramaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef joppie_saus het volgende:
Dan weet ik niet hoe jij rijdt want afslaan had ik geen last van. Wegrijden ging prima alleen niet snel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:22 schreef Mallet het volgende:
Dood aan de Astra 1.3 diesel wagon.. Ik heb dat ding 2x laten afslaan in de binnenstad van Den Haag omdat hij gewoon niet reageert als je niet eerst toeren maakt voordat je weg probeert te rijden. Armoedige rotbak.
Edit: ik heb nog een poging gedaan om maandag 's middags na school te werken.. Dus wie weet..
Ik heb opzich geen probleem met werken tot laat maar dit is een beetje overkillquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |