Bron?quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:28 schreef NaughtyBuns het volgende:
Ja, mannen hebben een flexibelere anus dan vrouwen.
Bestaat ook nog zoiets als een anale douche, dus het hoeft echt niet goor te zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:20 schreef Retronix het volgende:
Het idee dat je een vrouw in het uiteinde van haar darm neemt, waar dagelijks poep doorheen glijdt is voor mij niet zo fris.. Stel je voor dat je hem eruit trekt, en er een paar brokken mee naar buiten komen.. Bwuuueeeearrrrghhh..
LOL, ja maar dan heb ik toch liever een golden shower, lekker warm en minder stank!quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:06 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Bestaat ook nog zoiets als een anale douche, dus het hoeft echt niet goor te zijn.
soort klysma? bidon water in je reet leeg knijpen en dan een enorme scheet laten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef Retronix het volgende:
[..]
LOL, ja maar dan heb ik toch liever een golden shower, lekker warm en minder stank!
Wat bedoel je trouwens met een anale douche? Toch niet iets waarvan ik hoop dat je het niet bedoeld hé...
Vanuit de gedachtegang ''ik wil mijn leuter er bij jou instoppen'' is dat niet hypocriet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:50 schreef totalvamp het volgende:
geen idee,
anale seks is heerlijk!
Mannen die wel hun leuter in hun vriendin's kont willen steken maar zelf niet iets erin zouden willenhypocriet much?
wel bij de gedachte van, niet zeuren doet geen pijn het is juist lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanuit de gedachtegang ''ik wil mijn leuter er bij jou instoppen'' is dat niet hypocriet.
Dan wel, dan wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
wel bij de gedachte van, niet zeuren doet geen pijn het is juist lekker.
Wehe, lijkt mij niksquote:Wat als het meisje zegt: Goed, maar dan wil ik eerst een dildo bij jou in je kont stoppen.
Waarom niet? Meiden vinden het vaak wel lekker, homo's blijkbaar ookquote:
Weet het ook niet man, waarom doe jij het zo graag?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:58 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Waarom niet? Meiden vinden het vaak wel lekker, homo's blijkbaar ookwat is voor jou het probleem dan
?
Ik zeg niet dat ik het graag doequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet het ook niet man, waarom doe jij het zo graag?
Anale seks is inderdaad heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 02:52 schreef Godshand het volgende:
Anaal is af en toe leuk, maar meestal heb ik erna het gevoel alsof mn lul in een bankschroef heeft gezeten...
Dus toch liever vaginaal. Anaal alleen als we heel geil zijn...
Wow jij bent bekrompen, anaal heeft NIKS te maken met homoseksueel zijn. Dus als iets lekker is en toevallig doen homo's het ook (hoe zou het anders moeten?) is het gelijk gay.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
mannen die anaal willen vind ik eigenlijk gewoon gay ... kom gewoon uit de kast man
Pijpen is ook gay, aangezien de meeste seksueel actieve homo's daar wel aan doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
mannen die anaal willen vind ik eigenlijk gewoon gay ... kom gewoon uit de kast man
hemdjes dragen met een diepe v-hals = ook gayquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:09 schreef erodome het volgende:
En je tanden poetsen, gel in je haar en he veel gays zorgen voor een mooi strak lijf, dus alle sportschoolgastjes zijn gay!
Narrow minded much?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Ik eet graag een banaan... maar ik weet niet zeker of ik homo ben, wie kan mij helpen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
hemdjes dragen met een diepe v-hals = ook gay
Dat zijn vaak ook sportschool gasten
Dan ben je homo, banaan=fallusvorm namelijk, dus als je van bananen houdt hou je ook van piemelsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik eet graag een banaan... maar ik weet niet zeker of ik homo ben, wie kan mij helpen?
O dankjewel, nu is al mijn twijfel wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan ben je homo, banaan=fallusvorm namelijk, dus als je van bananen houdt hou je ook van piemels
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |