hemdjes dragen met een diepe v-hals = ook gayquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:09 schreef erodome het volgende:
En je tanden poetsen, gel in je haar en he veel gays zorgen voor een mooi strak lijf, dus alle sportschoolgastjes zijn gay!

Narrow minded much?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
mannen die anaal willen vind ik eigenlijk gewoon gay ... kom gewoon uit de kast man

Ik eet graag een banaan... maar ik weet niet zeker of ik homo ben, wie kan mij helpen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
hemdjes dragen met een diepe v-hals = ook gay
Dat zijn vaak ook sportschool gasten

Dan ben je homo, banaan=fallusvorm namelijk, dus als je van bananen houdt hou je ook van piemelsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik eet graag een banaan... maar ik weet niet zeker of ik homo ben, wie kan mij helpen?

O dankjewel, nu is al mijn twijfel wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan ben je homo, banaan=fallusvorm namelijk, dus als je van bananen houdt hou je ook van piemels
 Ik ging ook al naar de sportschool namelijk dus ik begon steeds meer te twijfelen.
 Ik ging ook al naar de sportschool namelijk dus ik begon steeds meer te twijfelen.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |