Hoaxquote:Op zondag 19 juni 2011 13:43 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb wel 2 5850's in de bestelling staan plus een 850w voeding die ik dan 24/7 laat draaien. (Geen stroomkosten)
Eens kijken wat dat op gaat leveren.
Heeft iemand ze naar je overgemaakt dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:55 schreef drumstickNL het volgende:
Hoelang duurt het voordat je bitcoins krijgt bijgeschreven?
Het enige wat ik te zien krijg is: 8 verbindingen 128400 blokken 0 transacties
Bij mij zijn er 131844 blokken geladen, dus volgens mij is er iets mis met je verbinding oidquote:Op zondag 19 juni 2011 14:55 schreef drumstickNL het volgende:
Hoelang duurt het voordat je bitcoins krijgt bijgeschreven?
Het enige wat ik te zien krijg is: 8 verbindingen 128400 blokken 0 transacties
Wat is de samenstelling? en misschien wat pics?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef broodmonkeh het volgende:
[ afbeelding ]
onze mining rig loopt nu ook op volle toeren
Op het moment draaien we 19x 5830 op goedkope asrock moederborden (2x pci-e), laptop harde schijven, AMD sempron processoren en 1GB geheugen per PC. Kortom , alles zo goedkoop mogelijk behalve natuurlijk de videokaarten.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:56 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Wat is de samenstelling? en misschien wat pics?
Bij mij nu ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:47 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Bij mij zijn er 131844 blokken geladen, dus volgens mij is er iets mis met je verbinding oid
Wat is het stroomverbruik?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:07 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Op het moment draaien we 19x 5830 op goedkope asrock moederborden (2x pci-e), laptop harde schijven, AMD sempron processoren en 1GB geheugen per PC. Kortom , alles zo goedkoop mogelijk behalve natuurlijk de videokaarten.
We hebben nog 2 moederborden klaar staan, maar geen videokaarten meer omdat we heel alternate leeg hebben gekocht :p
[ afbeelding ]
We gaan binnenkort even alles netjes neerzetten en een wat betere airflow regelen. De videokaarten blijven nog onder de 80C , maar het kan natuurlijk altijd lager.
We zijn wel meer van plan dan alleen minenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat is het stroomverbruik?![]()
3800Watt als ik het zo uitreken...
615 Euro stroomkosten per maand en een investering van 3500 Euro?![]()
Dat verdien je mogelijk niet meer terug...
Is jouw vertrouwen in de bitcoin verdwenen dan? Bij een gemiddelde koers van $15 en een hogere diffilculty zal hij er 2 maandjes over doen om het terug te verdienen/iets winst te maken. Ik heb mijn pc geupgrade met 2x een 5830, gewoon om te gamen en om nu mee te minen (625mhash) maar kan nog klokken. Ga alleen over een maand 2 weken op vakantie, ff kijken of ik mijn pc ergens kan stallen om door te minen (mits de BC dan nog bestaat). Als ik hem die 2 weken door laat draaien heb ik beide videokaarten weer terugverdient. Voorlopig ziet de koers er wel weer ok uit, blijft me verbazen dat de BC elke keer de kracht heeft om te herstellen, dat is een erg goed teken. Nu nog kijken of hij ook weer over de 20 heen gaat komen.quote:
Ik ben benieuwd hoeveel drugs er al verhandeld is in ruil voor bitcoinsquote:Op zondag 19 juni 2011 16:45 schreef drumstickNL het volgende:
Zolang de difficulty tegelijk met de waarde van BTC omhoog gaat zit hij goed.
Trouwens, ik zie mensen nu ook juwelen/goud/zilver ruilen voor BTC.
Uhm..jah dat fabeltje was leuk, hij heeft de afgelopen 2x precies het tegenovergestelde gedaan geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 16:45 schreef drumstickNL het volgende:
Zolang de difficulty tegelijk met de waarde van BTC omhoog gaat zit hij goed.
Ik heb heel veel vertrouwen in de BTC, anders was ik niet gaan minen.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:43 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Is jouw vertrouwen in de bitcoin verdwenen dan? Bij een gemiddelde koers van $15 en een hogere diffilculty zal hij er 2 maandjes over doen om het terug te verdienen/iets winst te maken. Ik heb mijn pc geupgrade met 2x een 5830, gewoon om te gamen en om nu mee te minen (625mhash) maar kan nog klokken. Ga alleen over een maand 2 weken op vakantie, ff kijken of ik mijn pc ergens kan stallen om door te minen (mits de BC dan nog bestaat). Als ik hem die 2 weken door laat draaien heb ik beide videokaarten weer terugverdient. Voorlopig ziet de koers er wel weer ok uit, blijft me verbazen dat de BC elke keer de kracht heeft om te herstellen, dat is een erg goed teken. Nu nog kijken of hij ook weer over de 20 heen gaat komen.
Het is dan ook geen feit dat 'ie tegelijk omhoog gaat. Ik geef alleen dat het kan.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef nlpronk het volgende:
[..]
Uhm..jah dat fabeltje was leuk, hij heeft de afgelopen 2x precies het tegenovergestelde gedaan geloof ik
Ik ben kennelijk verstandig, dat hoor ik graag.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een verstandige belegger laat ze rustig liggen en koopt bij op een lage koers.
Het is alleen de vraag of beleggen in bitcoins verstandig is.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk verstandig, dat hoor ik graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |