Mag volgens mij niet. Not sure. Voor de zekerheid gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee ik ben sowieso wel een kuis mannetje. Maar wat als iemand een welgevallige halfnaakte dame in z'n UI heeft?
Sorry, ik was overdonderd door het moment en de boodschapquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat? Gaan we nu lekker tegen het beleid trappen ofzo? Daar heb je uiteindelijk jezelf mee.
Niet meer hier in ONZ.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:23 schreef spierbal het volgende:
Potverdorrie begint Saoedi-Arabië wel te lijken zeg, en Amerika qua internet vrijheid.
Maar ik heb een vraagje, ik zit in de jury van bikini contest. Hiervan mag ik mijn verslagen dus ook niet meer van uit brengen ?
Dit heb ik in mijn weekend gedaan.
En ik zou ook graag een matroosje willen worden.
Ik wil een matroosje worden !
Het geldt voor ONZ.quote:
Want waaromquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niet meer hier in ONZ.
[..]
Het geldt voor ONZ.
Moet ik ook aan denken inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Want waaromVind het echt dikke onzin
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat soort pics zijn juist hetgeen dat FOK! de kop kan kosten. Voor hier geldt er een strenger beleid omdat het wel vaker uit de klauwen is gelopen. Als we dit wel toestaan, zoals ik gisteravond in de NB, dan gaat het binnen no time weer die grens over, of de grens wordt opgezocht.
Nee, mocht al niet, maar goedquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat mag dus ook niet in de UI?
Lees even dat andere topic. Daar heb ik je een reply gestuurd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:17 schreef spierbal het volgende:
Zijn er investeerders die zich terug gaan trekken na het zien van tieten, of heeft het te maken met.... openbaar forum en kleine kinderzieltjes die het kunnen zien, die in de loop der jaren toch rebels worden>:)
Hoe oud is dit topic nou al?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind de meningen van FOK!ers zelf belangrijker..
Kunnen we niet een FOK! handtekening actie houden?Nee, want het is vriuj simpelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tetten posten=FOK! dood, dat heeft geen moer met de usermening te maken.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ga dan naar KPD enzoot, of koop een aboquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor. Mooi terug naar de goede zeden
een abo lost het probleem toch niet opquote:
Op jou ga ik niet meer reageren na deze post hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:27 schreef spierbal het volgende:
Ik ook niet wat heeft naakt te maken met de dood van Fok ?
Leg het me dan uit ?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Op jou ga ik niet meer reageren na deze post hoor.
Heb nog geen ene post gezien waarin staat wat nou de precieze dood beschrijft naar aanleiding van tieten op Fok.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele tijd, maar je schijnt het niet te snappen gewoon.
Topicreeks: Ik zie geen advertenties meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:39 schreef spierbal het volgende:
[..]
Heb nog geen ene post gezien waarin staat wat nou de precieze dood beschrijft naar aanleiding van tieten op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |