abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111047112
Helllooo booys.

In het weekend heb ik altijd verlof van het GGD en dan mag ik wat werkt verrichtingen ^O^

Dus dit weekend ben ik gevraagd of in de jury wou zitten, voor een bikini contest in Amerika Miami. Natuurlijk wou ik dat en ik heb er ook een x aantal foto's van geschoten en ik wil jullie graag mee laten genieten.

De deelnemers:

Jaja dat ziet er al appetijtelijk uit, dacht ik het niet. Maar wat we van voren zien willen we ook van achteren zien, aanschouw !

Dan gaat nu het echte werk beginnen. De eerste deelneemster was Brenda, dochter van een boer in Friesland ( je kan haar een beetje vergelijken met doutzen kroes ). Helemaal naar Miama voor de contest daar in Friesland was het nog te koud:

Het was een mooi meisje maar haalde net niet de eerste plaats helaas, maar het is niet anders.
Net zo als met parfum moet je altijd even aan koffie bonen ruiken om jouw brein weer te resetten en weer fris en fruitig naar de volgende deelneemster kunnen kijken, ons koffieboontje !:

Nu waren we weer bij de les, laat de volgende maar komen was mijn gedachte !

Nog maar een koffieboontje dan:

Ik ging stiekem van mijn plek af, ( backstage ) !

Dit is Tiffany !!! maar het was een PLORK, vandaar alleen deze foto:

Hier hebben we Stephany, een meisje uit de grote stad. Haar bezigheden zijn hardlopen, beetje fitnessen en haar werk natuurlijk. Een mooi lichaam heeft ze, zeg dat wel. Ze werkt bij Brazzer's en is scout.. Zij zoekt alle meiden eigelijk. Maar ik zeg je eerlijk ik mijzelf ook aangeboden, niet als meid hoor.

Nog paar snoeperdjes:

Dit was uit eindelijk de winnares !

Ik zelf was het er niet mee eens, maar toen ze erachter kwamen dat ik met wat stoornissen kamp, werden al mijn cijfers vernietigd. Heel mijn weekend verpest in dat kut Amerika daar. Echt een stel ingenomen hypocrieten. Maarja voorderest heb ik wel echt genoten mooie meiden gekeken enzovoort. Moest wel snel mijn retourtje omzetten zodat ik Koninginnedag kon halen, ik wou Bea ook gaan contesten. Het is maar goed dat ze die cijfers ook verscheurd hebben.

Nou toedeloe
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_111047151
Godverdomme, nu moet ik weer rukken
pi_111047174
Had ik last van in dat weekend.

Hij is nog steeds paars
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_111047290
Niet gelezen, wel gekeken.
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:39:00 #5
374247 Cigarette
Smoking Hot
pi_111047299
Waarom was ik hier niet bij :(
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:41:52 #6
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_111047424
Lekker hoor
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_111047499
moet frustrerend zijn.

kijken en niet mogen aankomen
pi_111047769
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:38 schreef Rodawa het volgende:
Niet gelezen, wel gekeken.
Dit.
Hier staat niets.
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:48:36 #9
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111049993
Niks gelezen, maar dit topic is wel ok.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')