Nee, vol op de bek echt gewoon met tong enzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:57 schreef stefanhaan het volgende:
Ligt eraan hoe ze je kust, als ze je gewoon normaal op straat kust zou ik het persoonlijk wel raar vinden maar als ze je echt vol op de bek pakt en een tornado met haar tong begint tjah dan kan ze het je niet kwalijk nemen.
En een ochtend boner is niks mis mee
Mijn eigen woordjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:58 schreef Ferry_76 het volgende:
Je lala....???
Daar zou ik dus spontaan weer een ontzettend slappe van krijgen als mijn vriendin dat zou zeggen...
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Pfff.. wat een aanstelster. Ik zou me zorgen maken als mijn vriend geen stijve kreeg terwijl we aan het zoenen waren.
Eh, nou, draait me niet om het gevoel van macht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat dus.
Tenminste luxor ik neem aan dat vrouwen dat juist iets leuks vinden dat ze een gevoel van macht over ons hebben.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:57 schreef porsche1 het volgende:
Raar mens, die vriendin van je.
Dat is heel normaal, gewoon lekker weg gaan bij haar. Ze heeft geen respect voor je, de slet.
Dan zorg je toch dat je hem alvast goed gelegt hebt dat hij zig lekker in je broekspijp nesteld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:16 schreef daftme het volgende:
Sta je dan in de winkelstraat met een "stijve lala" in je broek.Chanant!
Gênant dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:16 schreef daftme het volgende:
Sta je dan in de winkelstraat met een "stijve lala" in je broek.Chanant!
Niet zeiken gewoon naar een steegje gaan en daar afhandelen.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:23 schreef Bluurgh het volgende:
Gewoon met je vuist vol op d'r bek rammen en daarna d'r reet volblaffen met zaad. Die kuthoer heeft geen respect voor je. Dat zal d'r leren!
niet direct macht, maar als ik idd met een meid aant flirten bent en ze word nat dan is dat best een bevredigend gevoelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:28 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dus jij krijgt een gevoel van macht als een meisje nat van je word?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:29 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik haat ninja-edits
http://www.google.nl/#hl=(...)9b4&biw=1099&bih=743
Dat merk jij al als je alleen maar flirt? Knap.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet direct macht, maar als ik idd met een meid aant flirten bent en ze word nat dan is dat best een bevredigend gevoel
"Oh! Ik ben helemaal nat! Voel maarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dat merk jij al als je alleen maar flirt? Knap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Gewoon voelen hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dat merk jij al als je alleen maar flirt? Knap.
Terwijl je complimentjes geeft over haar uiterlijk en smalltalk maakt, glij jij subtiel je hand in haar broek?quote:
Als een ware ninja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:43 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Terwijl je complimentjes geeft over haar uiterlijk en smalltalk maakt, glij jij subtiel je hand in haar broek?
Maar je moet tuurlijk wel eerst beetje polsen of het kan, anders eindig je toch met een blauw oog.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Kan mening user nog wat van leren.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Kan mening user nog wat van leren.
Dit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:59 schreef stefanhaan het volgende:
Zoiezo vriendin die loopt te zeuren dat je een stijve van haar krijgt wtf?
Dumpen die hap.
Nouja pikcontrolequote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:14 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Dit.
En hoe oud ben jij? want begrijp niet waarom je nog steeds geen pikcontrole heb.
Nouja van een normale kus een boner krijgen is ook niet echt goed hoor, kom je thuis en geef je een kus en dan geeft meneer al acht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:38 schreef Sofia90 het volgende:
Hoe oud is je vriendin, 13? Is normaal idd dat je ervan opgewonden raakt, is niet echt normaal dat je zo'n vriendin hebt
Jah oké ik herinner me dat nog welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:40 schreef Sofia90 het volgende:
Zoenen met tong heeft hij het toch over? En als hij nog jong is kan ik het me wel goed voorstellen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:48 schreef Panzermaus het volgende:
Kussen wordt knuffelen wordt zoenen wordt vergrijpen wordt neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |