Hij ook al gebanned?quote:
Tja, wat is een prima ingenieur? Wat verwacht je van zo'n iemand? Kennelijk niet datgene wat ik ervan verwachtte.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:03 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, je zou een prima ingenieur zijn, het enige wat je mist is een leidinggevende die dat in jou ziet.
Kamergeleerde? Wow, jij bent raar!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, wat is een prima ingenieur? Wat verwacht je van zo'n iemand? Kennelijk niet datgene wat ik ervan verwachtte.
Ik was liever een kamergeleerde gebleven.
Ja maar niet voor iets hier in POL dacht ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Hij ook al gebanned?
Rechts wordt hier wel weggezuiverd zeg.
Ik zal het doorspelen aan de buurtwacht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef Nautilus. het volgende:
Maar het is goed om te weten dat Tem waardevolle spullen in huis heeft. Tijd om een koevoet en een snijbrander aan te schaffen.
Hij is al weer terug hoor, was twee weken terug een paar dagen verbannen voor iets in R&P oidquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja maar niet voor iets hier in POL dacht ik.
Wel aardig dat mijn ban maar 2 dagen lang was trouwens. Waar heb ik dat aan te danken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is al weer terug hoor, was twee weken terug een paar dagen verbannen voor iets in R&P oid
Helemaal niet vervelend. Nog mooier als je helemaal alleen in een hok geduwd zou worden om als vakidioot zeer diepgaand aan iets nieuws te werken. Dat je door niemand of niets gestoord wordt. En er ook nog eens jaren over mag doen, het liefst zonder een deadline.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Op zich gaat een ingenieur vrij solitair te werk, toch? Ik weet helemaal niets van het beroepsperspectief van ingenieurs, maar volgens mij zijn het allemaal een beetje aparte vakidioten. Vond je dat juist vervelend?
Die dingen lopen op naarmate je er meer van hebt gehadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Wel aardig dat mijn ban maar 2 dagen lang was trouwens. Waar heb ik dat aan te danken?
Lopen op? Mijn eerste was 1 week lang, mijn tweede was 2 dagen lang, de volgende is een uur?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die dingen lopen op naarmate je er meer van hebt gehad
Dat is zeer zeker waar. Maar als in eng, als in spannend heb ik niet eentje die er echt dusdanig uitspringt. Er zijn genoeg die hele gave spanningsbogen hebben zonder zich moeten beroepen op 150 db schrikeffecten. Dat soort films maken het voor mij enger en dan ga je al vrij snel van de Westerse cinema naar de Aziatische. Het verschil zie je al snel in Hollywoodverfilmingen van 'the Ring' en 'the Grudge', ed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja okay, maar niet alle horror is gorror. Een film als 'In Dreams', zonder martelingen, vond ik vrij eng, hoewel hij op IMDB nogal is afgekraakt.
Die Duitse?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
Volgens mij zit mijn ex gewoon wiet te roken en belt ze zometeen (weer) dat ze te stoned is.
Nee daarvoor. Die Duitse is helemaal afgelopen.quote:
Maar je had toch wetenschapper kunnen worden? Aanstelling bij de uni, ofzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helemaal niet vervelend. Nog mooier als je helemaal alleen in een hok geduwd zou worden om als vakidioot zeer diepgaand aan iets nieuws te werken. Dat je door niemand of niets gestoord wordt. En er ook nog eens jaren over mag doen, het liefst zonder een deadline.
Ik had ook altijd het beeld dat ze zeer solitair mochten werken, maar niets is minder waar. Het kon gewoon niet harder tegenvallen. Misschien 50 jaar terug, jammer dat ik toen niet leefde.
Hmm, daar gaat iets misquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Lopen op? Mijn eerste was 1 week lang, mijn tweede was 2 dagen lang, de volgende is een uur?
Om eerlijk te zijn weet ik geen eens voor welk vergrijp het was. Maar kun je de volgende keer niet even naar de feiten kijken? Je weet zelf wat voor een loser die betyar is. Zo'n jongen moet wel een keertje kritiek krijgen, voor zijn eigen bestwil. Dat noemen ze tevens feedback, heel belangrijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hmm, daar gaat iets mis. Het heeft ook te maken met de zwaarte van de vergrijpen en wie de ban uitdeelt
Ah en dat is een crackhead?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee daarvoor. Die Duitse is helemaal afgelopen.
Nee, dat niet. Volgens mij blowed ze niet zo heel veel. Ik kom er alleen even langs om te krikken en ik ben weer weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |