jup, als er niet snel een oplossing komt is er over maandje geen Fok! meerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
Lees ik nu goed dat fok problemen heeft?
En dan deze :quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lees en huiver
Ik zie geen advertenties meer
Kort samengevat: geen fapmateriaal enzulks meer posten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
Pfoe, een hoop leeswerk voor de boeg dus.
Dat had ik al begrepen ja..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Kort samengevat: geen fapmateriaal enzulks meer posten.
Ja hé! Nou heb ik het ineens gedaan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja Melting wilde mijn boodschappen niet hier brengen dus nou moet ik zo nog zelf naar de AH...
Ja zo was t toch.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hé! Nou heb ik het ineens gedaan!
Oh was het zo? Damn.... dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen.quote:
Hehehehe geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh was het zo? Damn.... dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen.
Dat meen je niet?quote:
ik had graag willen draaien maar kan nu nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Kom op mensen..... ik heb het rooster gezien. Dat ziet er niet goed uit.
Nee oké. Maar ToT kan toch wel draaien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik had graag willen draaien maar kan nu niet
dat zou kunnenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee oké. Maar ToT kan toch wel draaien.![]()
En anders kan ik nog wel tot kwart voor 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |