Ik hoop het ook voor je. Een dag zonder X-Raydio is een dag niet geleefdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik hoop dat ik morgen in ieder geval weer radio kan luisteren
ik luister al sind vrijdag middag niet meer omdat ik toen weg gingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Een dag zonder X-Raydio is een dag niet geleefd
Ik vind t prima hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef ToT het volgende:
Outpost, gan Guppie zo weer in de kom?Volgens mij draai ik nu ondertussen al wel best lang!
Na dit nummer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t prima hoor.zeg maar hoe laat.
Ik luister naar guppie...quote:
LOL Okee dan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik luister naar guppie...
Ben op zoek naar dubbelen enzo en heb geen zin om dat aktief te doen duss iedere keer als er een nieuw nummer komt kijk ik even of er dubbelen tussen staan.![]()
Komt goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Okee dan!Ik geef je wel ff een seintje, goed? Dit nummer duurt nog iets van anderhalve minuut, dan lul ik ff een paar seconden wat en dan kan-ie er in!
Losse nummers mogen natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg Outpost, wil je alleen albums of mogen ook lossen nrs van artiesten?
ik heb nl nog 2 verzoekjes voor de playlist van guppe
w.a.s.p. - i wanna be somebody van het album double live assassins
w.a.s.p. - kill fuck die
Heeft-ie er zo'n grafhekel aan dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die skipte Rob toen hij hier was..
Laters!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:14 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga ook weer ff wa doen.
Bedankt voor de mooie show ToT. Hij was echt weer goed![]()
Laterzz
ik kan je ook toegang tot m'n ftp geven. kun je daar misschien ook nog even rondkijken als je nog meer moet hebbenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Losse nummers mogen natuurlijk ook.Liever zelfs aangezien niet iedereen hele cd's kent van bepaalde artiesten maar all1 de bekendste nummers.
Top kan je die uppen met Zippy dan hoef ik niet te zoeken.![]()
Kan ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan je ook toegang tot m'n ftp geven. kun je daar misschien ook nog even rondkijken als je nog meer moet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |