Echt he!quote:
Post ik net in dit topic man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb je dat filmpje nog? want ik was dr tijdje terug naar op zoek maar kon het nergens meer vinde
Hehehe zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:44 schreef Melting het volgende:
Ik zat trouwens daarstraks te bedenken.... Carool en Knetter hadden niet de douche in gehoeven.... hebben inmiddels al enkele douches meer gehad, denk ik.
Thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Post ik net in dit topic man!
De site zelf is offline gehaald.
Jaja... en dan te bedenken dat de gezondheidszorg in Nederland nog niet zo slecht is, vergeleken met sommige andere landen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Tja in de tussentijd ben ik door een hel gegaan en heb diverse verschillende soorten medicijnen gehad.
Zit jij op zolder?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam....
Ken je klassiekers man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit jij op zolder?![]()
Maar ik ben er dus weg van..... ga moeders ophalen.
Ben pas rond kwart voor 7 weer online, schat ik.
Toedels!
Greetings....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je klassiekers man!
Is goed man, hey groeten he!
bestequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit jij op zolder?![]()
Toedels!
Laterzzquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit jij op zolder?![]()
Toedels!
Maar ik zit gewoon in de woonkamer hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Greetings....
En ja... ik ken die hit van Rob de Nijs wel.
Proost man!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:55 schreef _Fanta het volgende:
Pak een stoel, ga lekker zitten en geniet van ToT zn show onder het genot van een lekker biertje
[ afbeelding ]
Proost
Klinkt niet verkeerd iddquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:55 schreef ToT het volgende:
DIT stuk is ZO geweldig he!!!!
(Komt bij jullie iets later natuurlijk!)
Mja Melting wilde mijn boodschappen niet hier brengen dus nou moet ik zo nog zelf naar de AH...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:55 schreef _Fanta het volgende:
Pak een stoel, ga lekker zitten en geniet van ToT zn show onder het genot van een lekker biertje
[ afbeelding ]
Proost
tis wa hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja Melting wilde mijn boodschappen niet hier brengen dus nou moet ik zo nog zelf naar de AH...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |