Ik vind het best. Als er geen andere dj's het over willen nemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:35 schreef Outpost76 het volgende:
Zal ik anders een playlist maken voor straks?
Ik moet tegen 9 uur hier vertrekken, naatje, dus van mij hoef je niets te verwachten. Ik kan namelijk toch niet mee luisteren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
maar dan moeten jullie natuurlijk wel verzoekjes afleveren...
Ik wil wel weer ff hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het best. Als er geen andere dj's het over willen nemen.
Weet ik toch, ToT! Aardig dat je er nu voor uit durft te komen.quote:
dan moet je gewoon draaienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Jamaar jamaar ik wil eventjes draaien.... Jullie draaien allemaal al zo vaak.
Ik vind het best joh.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Jamaar jamaar ik wil eventjes draaien.... Jullie draaien allemaal al zo vaak.
Ik ga Guppie wel even misbruiken ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:45 schreef ToT het volgende:
Ik begreep ff niet dat je als DJ wilde gaan draaien. Ik dacht dat je met de verzoekjesautomaat van alles wilde klaarzetten.
Ja.... maar ik draaide deze plaat, omdat ik hem niet kende..... dit geeft meteen aan waarom!quote:
Dat vraag ik me al een paar dagen af..... verschillende mensen die ik al een tijdje niet meer gezien heb.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
de vraag is natuurlijk, waar is iedereen?
hieroquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
de vraag is natuurlijk, waar is iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |