Dat hoop jijquote:
Een goochelaar laat toch ook niet zn trucs zienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog tips of ervaring die je wilt delen
Gerrie zegt hoi Heloefquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat weet iedereen in dit topic. Sorry
Versieren natuurlijk wat anders? Oplichten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een goochelaar laat toch ook niet zn trucs zien
Zou het niet weten tijn, welk gebied enzo?
Waar mogelijk wel natuurlijk: ik heb het liefste alles zo makkelijk mogelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Laat je alles dat 'lastig' is in het leven achterwege, voor het gemak?
quote:
Nee echt tijn? Welk gebied daarvanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gerrie zegt hoi Heloef
[..]
Versieren natuurlijk wat anders? Oplichten?
Hoe versier jij een meisje?quote:
Doe haar de groetjes terug he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gerrie zegt hoi Heloef
[..]
Versieren natuurlijk wat anders? Oplichten?
Doe ikquote:
Dat is op zich een leuk idee , maar niet zo uitvoerbaar als je aan het uitgaan bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef ariej het volgende:
als ik ergens heen ging waar vrouwen bij waren, bakte ik een eenvoudige chocoladetaart.. dat vinden vrouwen leuk en leid de aandacht van mij af(omdat vrouwen me lelijk vinden)
Zo associeren ze mij toch met iets leuks..
Of de vrouwen in kwestie niet van chocola houdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is op zich een leuk idee , maar niet zo uitvoerbaar als je aan het uitgaan bent.
Ik denk dat je weinig vrouwen vind die niet van chocola houdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of de vrouwen in kwestie niet van chocola houden
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig vrouwen mensen vind die niet van chocola houden
Ik ken er een aantalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig vrouwen vind die niet van chocola houden
Jaja maar ondertussen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal![]()
Mijn zusje is er aan verslaafddie zou liever een dag geen seks hebben dan een dag geen chocola.
Niet dat ze seks heeft
Die wil als maagd het huwelijk in gaan.quote:
Dat lijkt een trend te worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die wil als maagd het huwelijk in gaan.Gelukkig heeft ze al een slachtoffer gevonden
Chefquote:
Mensen die nog in het grote sprookjesboek geloven moeten toch watquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt een trend te worden.![]()
Das al geval nummer 3 die ik er zo over hoor.
Ik heb een paar, proeven?quote:
Heloefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |