SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Prachtige levenservaringen schijnen altijd onverwacht te komen....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:12 schreef minibeer het volgende:
Daar had ik opeens de lapo zonder het door te hebben
true, ik ben alleen nog niet zo diep gezonken dat een lapo een prachtige levenservaring isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Prachtige levenservaringen schijnen altijd onverwacht te komen....
Ze zeggen het ja. Anders nog verdomd weinig van gemerktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Prachtige levenservaringen schijnen altijd onverwacht te komen....
jochem mijer is een baas!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:19 schreef minibeer het volgende:
Wat een dooie boel hier. Ik ga er ook maar vandoor, moet nog douchen, kamer opruimen, eten, aan de studie werken (wakkerwordenwakkerwordenwakkerworden)
Aahw das wel kut dan dat je zown dieptepunt hadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik had vanmorgen WEER een soort dieptepuntje op het gebied van jongens, dat was best gemeen. Echt een ploert is dat. Iemand van een tijd geleden.
Zojuist een soort indirect lichtpuntje, wat in relatie staat tot "de ene", dus ik ben wel blij
Nog tips of ervaring die je wilt delenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:55 schreef S95Sedan het volgende:
* lurkt weer even*
Soms wel interessant hier even mee te lezen
Thanks voor dat voorbeeld, ondanks dat ik zoiets nooit heb gedaan kan ik me dat goed voorstellen en ik denk vergelijkbare dingen te hebben gezien tijdens mijn middelbare schooltijd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
En "meisjes plagen, kusjes vragen" gaat nog altijd op![]()
Klein willekeurig voorbeeldje: Meisje zit op school, zoekt naar mapje. Jongen heeft mapje binnen handbereik.
Jongen pakt mapje en doet alsof hij dit het meisje aanreikt maar houdt hem op het laatst toch stevig vast of trekt hem wat terug.
Vervolgens geeft de jongen de map aan het meisje, met een lach.
Meisje lacht ook, en neemt mapje in ontvangst.
Veel van die dingen klinken meer als iets wat je doet bij een meisje dat je langer kent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:02 schreef dyna18 het volgende:
Er zijn wel degelijk standaard handelingen die je kan toepassen bij het flirten, en die zijn ook prima op een rijtje te zetten. Dus geen stappen, maar wel de info waar benzin naar op zoek is.
Volgens de info die ik op internet vind:
- Glimlach
- Open lichaamshouding
- Wees positief en 'playful'
- Oogcontact maken en vasthouden (langer dan normaal)
- Veel speels aanraken (op bijv. arm of heup)
- Geef haar je aandacht
- Toon interesse in haar
Meer info:
http://www.ehow.com/how_15903_flirt.html
http://www.ehow.com/how_2266450_flirt-body-language.html
http://www.ehow.com/how_4740366_flirt-eye-contact.html
Ja he, kon het niet laten om toch even in die Linda te kijken.quote:
Nog steeds niet op gezocht wie dat mokkel isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja he, kon het niet laten om toch even in die Linda te kijken.
Inb4 heb je je eindelijk afgetrokken op Gerrie?
Prima toch, houden zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds niet op gezocht wie dat mokkel is
Je bent bang dat ik op haar ga fappen?quote:
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent bang dat ik op haar ga fappen?
Oh gelukkigquote:
Fap ze he.quote:
Laat je alles dat 'lastig' is in het leven achterwege, voor het gemak?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:05 schreef benzin het volgende:
Oogcontact maken met een meisje (en dan nog niet eens vasthouden) vind ik lastig. De laatste keer is alweer maanden geleden
Daar zal het wel op terugkomen ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laat je alles dat 'lastig' is in het leven achterwege, voor het gemak?
Wat denk jequote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
NeeDe Linda dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat hoop jijquote:
Een goochelaar laat toch ook niet zn trucs zienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog tips of ervaring die je wilt delen
Gerrie zegt hoi Heloefquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat weet iedereen in dit topic. Sorry
Versieren natuurlijk wat anders? Oplichten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een goochelaar laat toch ook niet zn trucs zien
Zou het niet weten tijn, welk gebied enzo?
Waar mogelijk wel natuurlijk: ik heb het liefste alles zo makkelijk mogelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Laat je alles dat 'lastig' is in het leven achterwege, voor het gemak?
quote:
Nee echt tijn? Welk gebied daarvanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gerrie zegt hoi Heloef
[..]
Versieren natuurlijk wat anders? Oplichten?
Hoe versier jij een meisje?quote:
Doe haar de groetjes terug he.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gerrie zegt hoi Heloef
[..]
Versieren natuurlijk wat anders? Oplichten?
Doe ikquote:
Dat is op zich een leuk idee , maar niet zo uitvoerbaar als je aan het uitgaan bent.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef ariej het volgende:
als ik ergens heen ging waar vrouwen bij waren, bakte ik een eenvoudige chocoladetaart.. dat vinden vrouwen leuk en leid de aandacht van mij af(omdat vrouwen me lelijk vinden)
Zo associeren ze mij toch met iets leuks..
Of de vrouwen in kwestie niet van chocola houdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is op zich een leuk idee , maar niet zo uitvoerbaar als je aan het uitgaan bent.
Ik denk dat je weinig vrouwen vind die niet van chocola houdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of de vrouwen in kwestie niet van chocola houden
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig vrouwen mensen vind die niet van chocola houden
Ik ken er een aantalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig vrouwen vind die niet van chocola houden
Jaja maar ondertussen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken er een aantal![]()
Mijn zusje is er aan verslaafddie zou liever een dag geen seks hebben dan een dag geen chocola.
Niet dat ze seks heeft
Die wil als maagd het huwelijk in gaan.quote:
Dat lijkt een trend te worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die wil als maagd het huwelijk in gaan.Gelukkig heeft ze al een slachtoffer gevonden
Chefquote:
Mensen die nog in het grote sprookjesboek geloven moeten toch watquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt een trend te worden.![]()
Das al geval nummer 3 die ik er zo over hoor.
Ik heb een paar, proeven?quote:
Heloefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |