Inderdaad in deze gevallen kan een psycholoog je zeker verder helpen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga je spijt van krijgen.
Kun je niet binnen je relatie aan die onzekerheid werken? Kan me wel voorstellen dat het moeilijk volhouden is, een relatie als je jezelf lelijk vindt. Als ik jou was zou ik met een psycholoog gaan praten. Die kan je waarschijnlijk beter helpen en inzichten geven dan wij hier in dit topic.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ga je spijt van krijgen.
Kun je niet binnen je relatie aan die onzekerheid werken? Kan me wel voorstellen dat het moeilijk volhouden is, een relatie als je jezelf lelijk vindt. Als ik jou was zou ik met een psycholoog gaan praten. Die kan je waarschijnlijk beter helpen en inzichten geven dan wij hier in dit topic.
En toch denkt zij ''ik ben niet goed genoeg, ik ben niet goed genoeg''quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef Gamesua het volgende:
Aansteller. Echt. Heb je niks beters te doen dan je vriend dumpen omdat je zelf lelijk bentHij vindt je toch mooi genoeg om een relatie met je te aangaan.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef Gamesua het volgende:
Aansteller. Echt. Heb je niks beters te doen dan je vriend dumpen omdat je zelf lelijk bentHij vindt je toch mooi genoeg om een relatie met je te aangaan.
Dit soort dingen helpen dus niet. Het zit bij haar blijkbaar heel diep. Het helpt dan niet dat je vriend je wel mooi vindt of dat men je een aansteller vindt. Gevoelens zijn niet altijd logisch.quote:
Nee maar je zou zeggen dat als je vriend bij je blijft en je telkens geruststeld en in alles probeert duidelijk te maken dat hij er niet zo over denkt, dat dat iets te weeg brengt bij TS.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Dit soort dingen helpen dus niet. Het zit bij haar blijkbaar heel diep. Het helpt dan niet dat je vriend je wel mooi vindt of dat men je een aansteller vindt. Gevoelens zijn niet altijd logisch.
Tuurlijk zou het helpen als ze wat meer ging relativeren. Maar niet iedereen kan dat.
Eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:26 schreef Nico987 het volgende:
Ik snap ook vaak niet zo goed wat mijn meisje in mij ziet. Ik vind haar helemaal top ze is lekker, mooi, lief, zorgzaam, kookt goed, licht niet stil in bed, grappig, en jankt niet om alles wat ik verkeerd zeg. Ondanks dat ze niet perfect is, denk ik wel eens dat er tal van mannen ook zo'n geweldige vrouw willen.
Vast ook lievere, mooiere, rijkere, slimmere en gewoon betere mannen. Ik snap er dan ook serieus geein kont van wat zij bij mij doet. Maar jah zolang zij perse bij mij wil blijven, niet aangeeft dat ik moet veranderen, en ook niet bij me weg wil. Wie ben ik dan om er aan te storen dat zij een betere vent kan krijgen?
Dat is meestal een tijdelijke boost ja, denk ik. Maar het neemt de oorzaak van die onzekerheden niet weg, dus komt het zo weer terug.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee maar je zou zeggen dat als je vriend bij je blijft en je telkens geruststeld en in alles probeert duidelijk te maken dat hij er niet zo over denkt, dat dat iets te weeg brengt bij TS.
Of ligt dat aan mij?
Mijn ex had tenminste een soortgelijk probleem dat ze continu dacht dat ik beter verdiende, en ik weet nog wel hoe lastig dat was om eruit te krijgen. Maar door juist in alles te laten merken dat ik daar niet zo over dacht ging het heel snel over.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is meestal een tijdelijke boost ja, denk ik. Maar het neemt de oorzaak van die onzekerheden niet weg, dus komt het zo weer terug.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:30 schreef SpiekerJozef het volgende:
Het probleem in deze relatie is de '' ik '' vorm waarin de klacht word geuit . . .
Lijkt me ongezondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:21 schreef Nico987 het volgende:
Even voor de duidelijkheid hoe oud ben je?
Ik ben ook geen uiterst aantrekkelijke vent. Maar moet zeggen dat ondanks dat ik veel oogverblindende vrouwen heb gehad. Maar hoe boeiend is dat? Wat is een super lekkere chick die een trut is? Lelijk worden alle vrouwen wel na hun 60ste, sommige wat eerder.
overigens onzekerheid komt niet van perfectionisme.. perfectionisme is een uiting van faalangst. Faalangst komt vaak uit een ervaring uit het verleden, dit hoeven geen grote dingen te zijn, voor sommige is het genoeg om geen aandacht van de juf te krijgen wanneer je je vinger opstak. Of een negatieve reactie toen je wel faalde.
Maar ken vraag, hoe je van ventje? Vind je hem leuk, en lekker? Als hij jou ook lelijk zou vinden had hij wel bij jou weggegaan. In de praktijk vind ik vrouwen die onzeker zijn, al niet zo mooi eigenlijk. Ondanks maatje 32 en cup D, en verder andere als perfect aangegeven maten en uiterlijkheden, als een onzeker smoeltje op zit, dat vaak ook nog wat depri kijkt dan vind ik er niks aan.
Wat heb je al aan je onzekerheid gedaan? Afhankelijk van je leeftijd en je wil om je in te zetten is er een hoop te doen. Als je een jaar tot 15 jaar bent kan ik je vertellen dat gaat ws wel over, mensen (vooral vrouwen) in de puberteit zijn erg bezig met wat andere van hun vinden, als je ouder bent wordt dit minder.
Ik bespeur een ego.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:37 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Ik zou het niet weten.. ben zelf erg knap dus vandaar.
Dat dus.quote:
Wat nou als het een probleem is ontstaan door een traumatische gebeurtenis?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus.
En serieus, uitmaken omdat je niet perfect bent
Niemand is perfect , het zijn juist de imperfecties van iemand die diegene speciaal maken.
tja, ik durf het haast niet te zeggen maar ik heb al 3 psychologen versleten, mijn kast puilt uit van de zelfhulpshit en het heeft weinig geholpen allemaal. Ik vind zelf ook dat ik me aanstel en dat ik gewoon steviger in mijn schoenen moet gaan staan, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? En Nico, ik weet dat je er beter uit ziet als je zeker bent over jezelf, dus dat is ook wat ik wil. Het is echt niet dat ik zeur omdat ik aandacht wil. En als mijn vriend probeert me gerust te stellen werkt dat soms tijdelijk, maar meestal geloof ik hem helemaal niet. Ik kan er dan ook geen touw aan vast knopen waarom hij bij me blijft...quote:Inderdaad in deze gevallen kan een psycholoog je zeker verder helpen.
Dat zoiezo, communcatie is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:43 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Ik zou in ieder geval die twijfel uitspreken naar je vriend toe. Dat lijkt me wel zo fair.
Oh, dat is vervelend. Ik denk niet dat mensen op dit forum je veel meer kunnen vertellen dan 3 psychologen hierover. En dus die zelfhulpboekjes. Iets van cognitieve therapie gehad?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:41 schreef ChunkyMonkey het volgende:
iig bedankt allemaal voor de reacties
[..]
tja, ik durf het haast niet te zeggen maar ik heb al 3 psychologen versleten,
dat heeft ze volgens mij ook gedaan, aangezien ze zegt dat haar vriend dit niet wil en zijzelf ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:43 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Ik zou in ieder geval die twijfel uitspreken naar je vriend toe. Dat lijkt me wel zo fair.
Ik vind niet dat daar direct uit blijkt dat ze duidelijk heeft aangegeven dat ze overweegt de relatie te beeindigen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:49 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
dat heeft ze volgens mij ook gedaan, aangezien ze zegt dat haar vriend dit niet wil en zijzelf ook niet.
Dat snap ik, lijkt me ook nogal logisch.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat nou als het een probleem is ontstaan door een traumatische gebeurtenis?
Dan kun je niet zomaar jezelf niet aanstellen.
Ik ben het ook wel met je eens hoor, maar het was wel vrij hardquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, lijkt me ook nogal logisch.
Dan nog vind ik dat de TS d'r schouders eronder moet zetten, helemaal als ze van hem houdt. In een relatie lijkt het me dan juist dat je wederhelft daarbij helpt/steunt.
Het mooie is dat ik dat soort vrouwen heb gehad, perfecte vrouw, op straat voelde het erg kicken dat iedereen om keek naar haar. Zonder enige vorm van jaloezie kon ik dat handelen. Toch had ik na een week of 6 dat ik er gek van werd, als ik het eisen lijstje zou afvinken dan zou ze op een 10 komen. Maar in de praktijk werkte dat niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens.
Objectief gezien kan je altijd iemand bedenken die beter, leuker en geschrikter is voor je vriendin/vriend. Het is als met eisenlijstjes. Vaak heb je wel een bepaald droombeeld van een man/vrouw in je hoofd. Als je dat beeld dan vergelijkt met je exen of huidige vriend/vriendin, dan klopt dat meestal niet. Het gevoel wil toch wat anders, liefde is niet aan regels gebonden.
Otherwise known as BDD.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:59 schreef Nico987 het volgende:
Waarschijnlijk is TS een heel mooie meisje.. Maar ziet ze zelf in de spiegel een aap staan!
Dat is een gedachtte die in haar hoofd zit..
Hoezo zou ze nou weer 'waarschijnlijk een heel mooi meisje' zijn? Het komt volgens mij vaker voor dat je het gewoon goed ziet: het kan zomaar zijn dat je niet de knapste bent, nee. Tegen dat soort mensen zeggen 'maar je bent wel heel mooi' heeft volgens mij nooit geholpen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:59 schreef Nico987 het volgende:
Waarschijnlijk is TS een heel mooie meisje.. Maar ziet ze zelf in de spiegel een aap staan!
Dat is een gedachtte die in haar hoofd zit..
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:01 schreef Kabolter het volgende:
Meestal begint het bij een klein iets waarna je begint met het zoeken naar de bevestiging. Die vind je door je lagere ego in steeds meer dingen. Waarna een sneeuwbaleffect optreedt. Lelijke vrouwen zie je niet omdat je ondertussen zelf heel klein bent geworden. Je cijfert jezelf weg en vind bij lelijke vrouwen altijd wel dingen die mooi aan ze zijn waarbij je alle lelijke dingen niet ziet. Omgekeerd gebeurt ook, vrouwen die het totaalplaatje van andere mooie vrouwen niet zien en daarom beginnen te zeuren over een duim (Megan Fox).
Vrouwen hebben sowieso het probleem dat zij zich in de spiegel meestal lelijker vinden dan dat ze zijn. Mannen hebben op de één of andere manier het omgekeerde, die vinden zich zelf knapper/gespierder dan dat ze zijn. Vrouwen denken sowieso heel erg in de toekomst en het verleden. Ze geven zich zelf een 4, terwijl ze een 7 zijn. En denken een 9 te zijn als alle kleine lelijke dingetjes weg zijn gewerkt. Terwijl ze dan misschien een 8 zijn, maar zich zelf (als ze zover zijn) een 5 voelen.
Hoe raar het ook klinkt. Je gemoedstoestand is doorslaggevend hoe je zelf naar je kijkt. Als ik mij lekker voel en in de spiegel kijk dan vind ik mijzelf goddelijk en andere mensen zijn ook knap (maar in een minder grote factor als mijzelf). Als ik een offday heb dan vind ik mijzelf lelijker en andere mensen minder lelijk, maar alsnog lelijker.
Mannen zijn over het algemeen visueel ingesteld. Dus als je vriend je nu mooi vindt dan kan je daar best veel waarde aan hechten. Ik neem aan dat jullie niet 40 jaar getrouwd zijn en dat jij 18 kinderen hebt uitgepoept.
Hierin zit ook jouw grote voordeel. Zoals je zegt ben je in jouw ogen nu super lelijk. Lelijker kun je dus niet worden. Het kan alleen maar beter worden. En wees gerust, de knapste zul je nooit worden. En als je de knapste bent dan is dat heeeeel erg tijdelijk. Diegene die nu de knapste van de wereld is is dat binnen nu en een kwartiertje niet meer. Dus zo erg veel heb je daar niet aan.
Nou krijgen we dalijk een verhaal van 2 a4tjesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je verder gelukkig over je leven TS? Uiterlijk aside.
Tja, dat is anders erg lastig te bepalen. Of een make over nut heeft of niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:11 schreef Nico987 het volgende:
Ow nee, maar hele mooie meisjes zien er vaak als ze onder de douche vandaan komen ook heel gewoon uit..
@strawbaerry niet iedereen die een slecht zelf beeld heeft heeft BDD natuurlijk.
Maar ik denk dat dit meisje er gewoon goed uit ziet, maar dat ze haar imperfecties groter maakt dan haar vriend.
Als je kijkt naar programma;s over plastische chururgie,zie je heel vaak vrouwen die echt belemmerd worden door een uiterlijkheid, vrouwen die vanwege kleine of niet goed gevormde borsten niet naar het strand durven. Als ze ze dan laten zien, zie ik vaak geen probleem, geen playboy borsten, maar ze zou me mogen bellen...
Ook een meisje gezien met een bobbel in haar neus, ze durfde geen vreemde aan te spreken en werd belemmerd in het aangaan van relaties, ze dag zich zelf aan gedrocht.. Maar ondanks haar gotere neus had ik haar in de kroeg wel aangesproken denk ik..]
Mensen kunnen probleempjes veel groter maken dan ze zijn. Een make over heeft dan geen zin, een andere coupe zorgt niet dat dat de imperfecties weg gaan.
Wat je gaat doen is het volgende. Je gaat naar dailymugshot.com en meld je aan. Vanaf dan ga je iedere dag een foto van jezelf maken en daarop zetten (standaard staan je foto's privé, dus niemand anders kan ze zien). Niet te lang over nadenken, gewoon lachen voor de webcam/camera/iets. Welnu, er zullen oncharmante foto's tussenzitten, maar het worden uiteindelijk veel en ook verschillende foto's! En na een tijdje, een week, paar weken, een maand of wat, komen er foto's waarop jij jezelf er mooier (knapper) uit vindt zien dan op anderen! Dan zit je al verder dan Stap 1. Het is een begin en het kost minder tijd dan honderd zelfredzaamheidboekjes op te eten, ik zeg niet dat het bewezen effectief is, maar het is nu het geval dat je een lelijk persoon ziet als je in de spiegel kijkt, en dat is natuurlijk niet handig in de wetenschap dat je, uhh, dat het leven leven is, en dat je er best van mag genietenquote:Maar zolang ik niet weet wat ik aan mijn eigen onzekerheid moet doen wordt het niet echt een feestelijke relatie...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:22 schreef jmex het volgende:
Hij verdient je niet
gewoon bij hem weg gaan
hij moet weten dat je speciaal bent
Misschien ben je op dit moment inderdaad wel niet in staat om een gelijkwaardige relatie aan te gaan. Je legt met jouw gedrag in ieder geval wel een tikkende tijdbom onder jouw relatie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:52 schreef ChunkyMonkey het volgende:
Okeee, mensen die niet van gezeik houden, kunnen maar beter weggaan. Want sorry, maar het wordt een beetje een zeiktopic.
In het kort:
Probleem: ik sta op het punt om mijn relatie te beeindigen en voorlopig geen nieuwe te beginnen.
Waarom: omdat ik lelijk ben.
Toelichting: ik ben nogal onzeker, altijd al geweest, en ik weet niet hoe het komt. het zal wel met mn perfectionisme te maken hebben, vroeger was ik altijd de beste van de klas, en nu is een 9 niet meer goed genoeg voor mij, ik wil overal een dikke 10 voor. anders faal ik.
Dit heeft zich dus uitgebreid naar de rest van mijn leven, dus ik ben ook perfectionistisch over mijn uiterlijk. en als ik soms andere meiden zie, dan denk ik: waarom zou iemand in hemelsnaam iets met mij willen als er ook zulke meisjes bestaan? Mijn vriend weet dat ik er zo over denk. Ik wil dan ook niet dat hij mij naakt ziet of aan me zit en ik maak vaak een cynische opmerking over mezelf, mijn uiterlijk, mijn bedskills en eigenlijk alles. Daar gaan eigenlijk al onze ruzies over.
Mijn vriend zegt dat hij er geen problemen mee heeft hoe ik er uitzie, maar zijn ex was wel heel mooi, kreeg hij ook complimenten over van zijn vrienden en zo. Dus daar kan ik niet tegenop en ik kan daar dus echt niet tegen.
Het lijkt ook of deze relatie het slechtste in me naar boven haalt. Ik dacht altijd dat ik wel een goed vriendinnetje kon zijn, want ik ben lief en zorgzaam en ik sta altijd klaar voor mijn vriend. Maar nu heb ik mezelf toch wel erg teleurgesteld. Ik ben ontzettend jaloers (probeer er altijd maar een grapje van te maken, ik zou hem ook zeker niet gaan controleren of zo) en ik vind het echt lastig om iets leuks te verzinnen om hem cadeau te doen,omdat ik bang ben dat hij het niet leuk vindt.
Nu is het dus zo ver gekomen dat ik al chagrijnig word op het moment dat hij thuis komt, omdat ik geconfronteerd word met het feit dat ik verre van perfect ben, en dat ik hem eigenlijk heel weinig te bieden heb. Hier krijgen we dan weer ruzie over, daarna voel ik me nog minder top en zo is het cirkeltje rond.
Dus nu zit ik in tweestrijd: aan de ene kant wil ik het uitmaken omdat ik me dan niet meer schuldig hoef te voelen of hoef te schamen over mijn mislukking als vriendin.
Aan de andere kant hou ik van die jongen en wil ik bij hem blijven, en dat wil hij ook.
Advies alstublieft!
Nee, dat zeg ik ook niet. Hoe dan ook lijkt haar leven er behoorlijk onder te lijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:11 schreef Nico987 het volgende:
Ow nee, maar hele mooie meisjes zien er vaak als ze onder de douche vandaan komen ook heel gewoon uit..
@strawbaerry niet iedereen die een slecht zelf beeld heeft heeft BDD natuurlijk.
Klopt, dat zijn het soort mensen dat verslaafd raakt aan plastische chirurgie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:11 schreef Nico987 het volgende:
Maar ik denk dat dit meisje er gewoon goed uit ziet, maar dat ze haar imperfecties groter maakt dan haar vriend.
Als je kijkt naar programma;s over plastische chururgie,zie je heel vaak vrouwen die echt belemmerd worden door een uiterlijkheid, vrouwen die vanwege kleine of niet goed gevormde borsten niet naar het strand durven. Als ze ze dan laten zien, zie ik vaak geen probleem, geen playboy borsten, maar ze zou me mogen bellen...
Ook een meisje gezien met een bobbel in haar neus, ze durfde geen vreemde aan te spreken en werd belemmerd in het aangaan van relaties, ze dag zich zelf aan gedrocht.. Maar ondanks haar gotere neus had ik haar in de kroeg wel aangesproken denk ik..]
Mensen kunnen probleempjes veel groter maken dan ze zijn. Een make over heeft dan geen zin, een andere coupe zorgt niet dat dat de imperfecties weg gaan.
Is het dan nooit zo dat je gewoon lelijk bent en dat je daarmee zit?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:04 schreef Nico987 het volgende:
deze mensen hebben hun onzekerheden (die iedereen heeft) geprojecteerd op de imperfectie..
Dit terwijl in veruit de meeste gevallen van dit soort projecties de imperfectie niet zit in het uiterlijk.. Maar in verwachtingspatronen die het systeem heeft van die persoon.. Die verwachtingspatronen hoeven niet uitgesproken te zijn, ouders hoeven niet eens te weten dat ze ze hebben, in systemen gebeurt heel veel non verbaal in het onbewuste..
Ik heb een vriendin die werd helemaal gek, haar ouders wilde dat ze haar uni afmaakte maar zij wilde dat niet, en deed een HBO studie.. Haar broer deed eigenlijk niks met zijn leven werkte bij een call centre, woonde thuis en rookte zijn joint, en die kon in haar beleving niks fout doen.
Als hulpverlener moet ik daar iets mee, dus op een feestje 1 voor 1 dat gezin na gelopen..
De moeder gaf aan dat ze heel trots was dat haar dochter HBO deed, is toch ook prima. De broer gaf bijna het zelfde aan als de dochter, en de vader boeide het al helemaal niks, als hij maar zijn biertje kreeg ( zo ongeveer).
Hieruit blijkt dat de kinderen een verwachtingsdruk voelen, die ouders niet bewust hebben, maar die ze wel uitoefenen op hun kinderen.. met onzekerheid als gevolg, overigens ook de nodige moeite met relaties, zij had geen relatie en compenseerde haar onzekerheid met zoveel mogelijk kerels..
Deels, want, hoe mooi of lelijk je bent is ook onderdeel wat je uitstraalt op andere mensen, van hoe je haar zit en of je de juiste kleren draagt, bril in plaats van lenze of andersom, etc. En of er dan een puistje hier of een moedervlekje daar op je gezicht zit, dat betekent niet dat je dan maar inherent uitentreuren lelijk bentquote:Op zondag 19 juni 2011 02:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Is het dan nooit zo dat je gewoon lelijk bent en dat je daarmee zit?
Dus jij voelt je wel sexy maar niet mooiquote:Op zondag 19 juni 2011 12:14 schreef kippiedippie het volgende:
Ik snap wel hoe je je voelt TS, ik heb zelf ook moeite met het accepteren van complimenten (ook al geeft het me wel een 'kick') nadat ik langdurig gepest ben geweest.
Zelf weet ik ook wel dat ik niet de aller lelijkste ben, maar ik denk altijd dat mijn vriend een mooier persoon zou kunnen krijgen. En ik voel me vaak ook niet mooi, sexy voelen is iets anders dan mooi voelen denk ik.
Nou vrouwen met dikke konten vind ik ook helemaal niets, die kunnen er wat aan doen maar zijn er te lui voor of hebben geen zelfrespectquote:Op zondag 19 juni 2011 12:37 schreef Oda_Nobunaga het volgende:
Uiteindelijk gaat het toch alleen hierom:
http://en.wikipedia.org/wiki/Waist-hip_ratio
Zwangere vrouwenquote:Op zondag 19 juni 2011 12:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nou vrouwen met dikke konten vind ik ook helemaal niets, die kunnen er wat aan doen maar zijn er te lui voor of hebben geen zelfrespect
Om maar niet te spreken over dikke buiken dat is helemaal smerig
Zo nu en dan voel ik me sexyquote:Op zondag 19 juni 2011 12:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus jij voelt je wel sexy maar niet mooi?
En als ik zeg dat je mooi bentquote:Op zondag 19 juni 2011 13:06 schreef kippiedippie het volgende:
[..]
Zo nu en dan voel ik me sexymaar als hij dan zegt dat ik mooi ben, dan voel ik dat niet zo.
nee zwangere vrouwen zijn geil , super geilquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee zwangere vrouwen zijn geil , super geil
Duidelijk dat jij begrepen hebt waar het over gaatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS denkt dat ze lelijk is maakt het daarom uit
De meeste lelijke vrouwen zorgen juist dat ze bij hun kerel zo snel mogelijk een kind baren zodat hij wel bij haar moet blijven.
@Pinklady89; Je hebt het al genoemd; vind het een duidelijk gevalletje (niet lullig bedoeld) self fulfilling prophecy.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:22 schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij begrepen hebt waar het over gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |