En ongetwijfeld zal er in de dagen ervoor op het werk ook regelmatig over gesproken zijn, lijkt me, dus het lijkt me sterk dat ie het vergeten is: de echte datum.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Zo'n deadline zet je in je online agenda, je papieren agenda en nog eens op de 3 kalenders die je thuis hebt hangen + post-it's op je bureau.
Ik denk niet dat die baas nog zoveel gevoel voor humor heeft na het mislopen van die miljoenenopdrachtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan er toch wel om gieren, hoor.
Misschien moet je maar een afspraak maken met zijn baas en het uitleggen. Met een beetje mazzel heeft die man hele foute humor en je zwager z'n baan terug
Een doodsverwensing is gewoon verboden en normaliter een ban van 48u. Count your blessings.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:16 schreef vergezocht het volgende:
maar ik bedoel TS is niks waard gewoon...
Hoe kan je dat anders zeggen
OK maar ik heb medelijden met zijn zwager en zijn zus. En ook de kindjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een doodsverwensing is gewoon verboden en normaliter een ban van 48u. Count your blessings.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:39 schreef Spanky78 het volgende:
Mooie klootzak met je geintjes. Ik zou je finaal op je bek rammen als je in mijn telefoon zou zitten kutten.
TS heeft een en ander opgebiecht aan zwager en zit nu in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef vergezocht het volgende:
Waarom reageert TS niet meer in het topic? Je hoeft toch niet bang te zijn, TS.
Dat valt wel mee dan. Hopelijk is er niet nog erger gebeurdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
TS heeft een en ander opgebiecht aan zwager en zit nu in het ziekenhuis.
Zoals wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat valt wel mee dan. Hopelijk is er niet nog erger gebeurd
Nou laten we daar maar niet aan denken.quote:
Jij en je geweten ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:22 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nou laten we daar maar niet aan denken.
Ik hoop dat TS wel reageert in de komende 6 uur voordat ik naar bed ga, om mijn geweten gewoon gerust te kunnen stellen.Al is het heel even.
Wat kan hij dan verwachten? Dat wij hem een lintje geven en zeggen dat alles goed komt, schatje?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:33 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Jij en je geweten ookik denk dat TS gewoon niet blij was met de reacties. Die nou niet echt behulpzaam waren en besloten heeft niet meer te kijken.
TS heeft dan ook helemaal niet gevraagd of wij de moraalridder uit wouden hangen.Serieus wat een mongolenreacties en dan ook nog de OP terugplaatsen als hij hem heeft verwijderd zodat mensen hem uit kunne lachenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:33 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Jij en je geweten ookik denk dat TS gewoon niet blij was met de reacties. Die nou niet echt behulpzaam waren en besloten heeft niet meer te kijken.
Trouwens , Nog geluk gehad met een baantje zoeken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:35 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wat kan hij dan verwachten? Dat wij hem een lintje geven en zeggen dat alles goed komt, schatje?
Kerel moet het zelf weten.
Als dat zijn leven was die iemand anders had verneukt had ik graag zijn reactie gezien.
Geen enkel verhaal is slim om uit de doeken te doen op fok :pquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef BWolf het volgende:
Ook al was het misschien niet slim did verhaal uberhaupt uit de doeken te doen op FOK.
Ah nee jong, TS maar blij dat ik niet zijn zwager benquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:36 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Trouwens , Nog geluk gehad met een baantje zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |