SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
verstandskiezenquote:
That's mequote:
Getrokken. Twee stuksquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 stelt z'n afspraak nog maar eens 7 jaar uit
thanksquote:
Regen en windquote:
Ah joh, blijf je toch lekker binnen? Heb je er geen last vanquote:
Moet eigenlijk nog even weg, maar pak de auto welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh, blijf je toch lekker binnen? Heb je er geen last van
Willen ze bij mij ook al een paar jaar doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet werken...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
met wie ga ik aan de dope vanavond?!
Mja, het nadeel daarvan is; zodra je er last van krijgt, dan kunnen ze ze niet meer trekken, maar moeten ze snijden.... waar je uiteindelijk maar last van zal hebben in de nasleep....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Willen ze bij mij ook al een paar jaar doen.
Ik ga pas als ik er last van krijg.
Dat moeten ze bij mij geloof ik sowieso al.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het nadeel daarvan is; zodra je er last van krijgt, dan kunnen ze ze niet meer trekken, maar moeten ze snijden.... waar je uiteindelijk maar last van zal hebben in de nasleep....
* Spezza19 gaat toch maar missb volgen....
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moeten ze bij mij geloof ik sowieso al.
Heb er al voor in de stoel gelegen, maar die dwaas van een kaakchirurg ging een beetje met zijn assistente flirten, mij de tijd gevend om mezelf te bedenken en weg te gaan.
Zo'n Royco-vormpje in de deurquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moeten ze bij mij geloof ik sowieso al.
Heb er al voor in de stoel gelegen, maar die dwaas van een kaakchirurg ging een beetje met zijn assistente flirten, mij de tijd gevend om mezelf te bedenken en weg te gaan.
Ja die zak hooi ging de hele behandeling uitleggen, inclusief het gedeelte over 4 spuiten.quote:
Bijna wel ja.quote:
Terwijl hij met z'n assistente lag te batsenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die zak hooi ging de hele behandeling uitleggen, inclusief het gedeelte over 4 spuiten.
En me daarna laten wachten.
beter dan dat ie de patient opkriktequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:58 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Terwijl hij met z'n assistente lag te batsen
Ik ben er ook als de dood voor. Ik ga nog veel liever skydiven of dat soort onzin.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bijna wel ja.
Nu is het niet meer zo erg.
Vroeger in groep 5 of 6 waren er wel 4 volwassenen nodig om me naar binnen te krijgen om een injectie te halen.
Ik ben best sterk als ik bang ben.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ook als de dood voor. Ik ga nog veel liever skydiven of dat soort onzin.
hoezo onzin?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ook als de dood voor. Ik ga nog veel liever skydiven of dat soort onzin.
Ja ik had dat zo gezegd he, en toen brak het zweet me al uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoezo onzin?ik wil trouwens wel van de euromast af tokkelen met je
![]()
dat lijkt mij veel enger.. maar wel spannendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoezo onzin?ik wil trouwens wel van de euromast af tokkelen met je
![]()
abseilen lijkt me saaiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik had dat zo gezegd he, en toen brak het zweet me al uit
Het is bij mij niet zozeer het prikken, maar meer dat hele gewroet en gekraak in m'n mond, de hele nasleep van zere smoel en de hele tijd bloed etc etc. En dan uitkijken dat ze niet m'n kaak breken ofzo, als ze te veel kracht moeten zetten ben ik pro algehele verdoving.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, de angst voor die prikken is wel overrated.... Ik heb ook een keer paar prikken gehad, ook in gehemelte ivm gaatjes vullen.... Merkte er niks van....
Daarbij, tegenwoordig is verdoving echt plaatselijk, dus hoeven ze niet meer in gehemelte te prikken, alleen bij de kies zelf... dus dat scheelt ook weer...
Ja, dat gewroet houd ik ook niet van nee..... maar goed, als het goed is kan je een kies/tand er vrij gemakkelijk uit trekken....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is bij mij niet zozeer het prikken, maar meer dat hele gewroet en gekraak in m'n mond, de hele nasleep van zere smoel en de hele tijd bloed etc etc. En dan uitkijken dat ze niet m'n kaak breken ofzo, als ze te veel kracht moeten zetten ben ik pro algehele verdoving.
Voor ik m'n beugel kreeg, hebben ze ook vier kiezen en nog een tand getrokken, algehele narcose.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat gewroet houd ik ook niet van nee..... maar goed, als het goed is kan je een kies/tand er vrij gemakkelijk uit trekken....
En algehele verdoving kan sowieso niet ivm kans op stikken.... Vroeger mochten niet eens 2 kiezen tegelijk getrokken worden..... Bij mij deden ze dat toen wel... Beide onder....
Mmm, das dan wel heel extreem.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor ik m'n beugel kreeg, hebben ze ook vier kiezen en nog een tand getrokken, algehele narcose.
Ha! bij mij 4! tegelijk mocht ook eigenlijk niet, want dan kan je stikken in je tongquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat gewroet houd ik ook niet van nee..... maar goed, als het goed is kan je een kies/tand er vrij gemakkelijk uit trekken....
En algehele verdoving kan sowieso niet ivm kans op stikken.... Vroeger mochten niet eens 2 kiezen tegelijk getrokken worden..... Bij mij deden ze dat toen wel... Beide onder....
typisch vrouw.. kan de mond niet houdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ha! bij mij 4! tegelijk mocht ook eigenlijk niet, want dan kan je stikken in je tongik was er wel blij mee, alleenw as daarna alles verdoofd dus kon mn mond niet dichthouden
Charmantquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
letterlijk he, alles verdoofd en kwijlen
bloederig kwijlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
met wie ga ik aan de dope vanavond?!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het nadeel daarvan is; zodra je er last van krijgt, dan kunnen ze ze niet meer trekken, maar moeten ze snijden.... waar je uiteindelijk maar last van zal hebben in de nasleep....
* Spezza19 gaat toch maar missb volgen....
Moet je eens proberen te praten als je kaak op slot staat.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
Ten einde raad je mond maar dicht laten naaien zodat je niet meer kon eten?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je eens proberen te praten als je kaak op slot staat.
Nee ik moest gapen en toen wilde mijn mond niet meer dichtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ten einde raad je mond maar dicht laten naaien zodat je niet meer kon eten?
Wat hebt gij dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ibu is in principe niet my drug of choice hoor.
Nee, die heb ik wel. Maar om er nouquote:
Mja, bij pijn helpen ze goed, dus vandaarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, die heb ik wel. Maar om er nouvan te worden...
Oeh ja, lekkerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zin in een mini-break naar London ofzo....
Ja dat lijkt me ook wel iets, of een paar dagen naar Parijs of Barcelonaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zin in een mini-break naar London ofzo....
Moet je de taal instellingen even aanpassenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
Mwhaha Toy Story 3 is best grappig! Met Buzz die alleen maar spaans spreekt
Inderdaad.....quote:
Kan dat per toy ja?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je de taal instellingen even aanpassen
[..]
Inderdaad.....
Toch maar proberen daar wat geld voor opzij te zetten...
Stiekem zijn veel van die animatiefilms best leuk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
Mwhaha Toy Story 3 is best grappig! Met Buzz die alleen maar spaans spreekt
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, zit even een beetje te googlen op stedentrips en vakanties.
Nu wil ik helemaal weg.
me3.. iig volgende week een fototripje dat helpt een beetjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, zit even een beetje te googlen op stedentrips en vakanties.
Nu wil ik helemaal weg.
insgelijks.. hoe gaat?quote:
Ja ik ook nog steeds.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:31 schreef missbehavin het volgende:
En ik wil zó graag eindelijk eens naar Barcelona
moe en oudquote:
druk gewerkt om taarten te bakken en te poetsen en ben jarigquote:
Ja Schotland wil ik ook nog naartoe.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:34 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 wilt heel graag door Engeland/Schotland/Wales/Ierland touren....
Gewoon, auto, tentje... lekker simpel en dan lekker veel natuur en cultuur opsnuiven...
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:34 schreef clevy het volgende:
[..]
druk gewerkt om taarten te bakken en te poetsen en ben jarig
dankjewel. bezoek komt vanaf uur of 18.. en morgenmiddag ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
gefeliciteerd, hoeveel jaartjes oud ben je nu? em hoe laat worden de taarten opgegeten???
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:34 schreef clevy het volgende:
[..]
druk gewerkt om taarten te bakken en te poetsen en ben jarig
druk weekend dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:36 schreef clevy het volgende:
[..]
dankjewel. bezoek komt vanaf uur of 18.. en morgenmiddag ook
Dan liever ergens waar het warm isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:34 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 wilt heel graag door Engeland/Schotland/Wales/Ierland touren....
Gewoon, auto, tentje... lekker simpel en dan lekker veel natuur en cultuur opsnuiven...
mentaal wisselt t tussen 15 en 100quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoe oud ben je nu?
Ja dat had ik al gezienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:38 schreef clevy het volgende:
[..]
mentaal wisselt t tussen 15 en 100
fysiek is het eenderde van 100 afgerond naar boven
Laat me raden? Jij bent nog nooit op dat eiland geweest?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever ergens waar het warm is
Ja maar ik ben meer mediteraansquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat me raden? Jij bent nog nooit op dat eiland geweest?
Weet niet, maar de afgelopen week hebben ze daar beter weer gehad dan hier. En uit ervaring kan ik je vertellen dat het daar in de zomer verdomd warm kan zijn....
Gefeliciteerd man.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:36 schreef clevy het volgende:
[..]
dankjewel. bezoek komt vanaf uur of 18.. en morgenmiddag ook
four and dirty years..
Zullen we volgende keer maar iets gaan eten in Barcelona?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever ergens waar het warm is
yup.. zekers.. gezopen, gekletst, fles opengemaakt voor t barmeisje.. paar uur vlogen om en t was al weer sluitingstijd..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man.
Gisteravond nog gezellig geweest?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen we volgende keer maar iets gaan eten in Barcelona?
Ik zou in het najaar met m'n vader gaan maar toen ging de auto kapot en toen wilden ze de keuken verbouwen en toen wilden m'n ouders ook met hun tweetjes op vakantie en toen ging ik nergens meer naartoequote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zo zaten kleine man en ik bij iets van New York te kwijlen
Wat voor flut-barmeisje is dat dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:42 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. zekers.. gezopen, gekletst, fles opengemaakt voor t barmeisje.. paar uur vlogen om en t was al weer sluitingstijd..
Ik had in Barcelona een kaasplankje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kán het gewoon niet mis gaan toch!
Nee, want dan hebben we Barcelona om het eventuele gemis van vlees goed te maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kán het gewoon niet mis gaan toch!
Oh dat is balen, had je je er al op verheugd enzo..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou in het najaar met m'n vader gaan maar toen ging de auto kapot en toen wilden ze de keuken verbouwen en toen wilden m'n ouders ook met hun tweetjes op vakantie en toen ging ik nergens meer naartoe![]()
dat is zeker oudquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:38 schreef clevy het volgende:
[..]
mentaal wisselt t tussen 15 en 100
fysiek is het eenderde van 100 afgerond naar boven
vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor flut-barmeisje is dat dan?
Dat kun jij toch wel he?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
balen. Ik wil in augustus naar spanjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had in Barcelona een kaasplankje.
Vier stukjes kaas en een sausje dat naar zweetvoeten rook.![]()
Heb toen maar twee toetjes genomen, vond ik niet zo erg.
een van 3 turven hoog.. klein smal giebelend poppetje wat met de muziek playbackte..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:44 schreef clevy het volgende:
[..]
een van 3 turven hoog.. klein smal giebelend poppetje wat met de muziek playbackte..
nutteloos statement maar toch: te schattig![]()
en niet single..
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar alleen openmaken he, niet meteen aan de mond zetten
quote:
Alsof MissB problemen zou hebben met een fles....quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Alsof MissB problemen zou hebben met een fles....
Overbodige vraag natuurlijk
Ik had al hotel uitgezocht en alles, gekeken wat voor metrokaartjes we moesten hebben, had al een Rough Guide van m'n zus gekregen voor m'n verjaardagquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is balen, had je je er al op verheugd enzo..
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al hotel uitgezocht en alles, gekeken wat voor metrokaartjes we moesten hebben, had al een Rough Guide van m'n zus gekregen voor m'n verjaardag
tja, ik zou het dan toch liever gelijk aan de mond zettenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar alleen openmaken he, niet meteen aan de mond zetten
Maar niet als je voor mij aan het werk bentquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, ik zou het dan toch liever gelijk aan de mond zetten![]()
Wij hadden een appartementje, maar we waren met z'n vieren dus dan was dat wel goedkoper. Twee slaapkamers, woonkamer en keukentje en badkamer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
balen. Ik wil in augustus naar spanjemaar dan wel met ma..maar zit een beetje met de prijzen
nope.. ze hebben daar blijkbaar een aanname policy van beperkt hoge meisjes en boom-hoge gasten.. andere 2 barmeisjes zijn ook klein.. wel ruim volwassen..quote:
tijdens werktijd niet iddquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet als je voor mij aan het werk bent
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:47 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. ze hebben daar blijkbaar een aanname policy van beperkt hoge meisjes en boom-hoge gasten.. andere 2 barmeisjes zijn ook klein.. wel ruim volwassen..
Dit is de tijd om in Vegas te zijn hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu spaar ik door voor een megavakantie naar de westkust
wij gaan mischien ook naar apartementje met zijn 2'en voor halve maand 600 euro is wel te doen, alleen gaan nog even berekenen of hotel niet beter is..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden een appartementje, maar we waren met z'n vieren dus dan was dat wel goedkoper. Twee slaapkamers, woonkamer en keukentje en badkamer.
Je bent nu een oude man he, dan zijn ze al snel te jong voor jequote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:47 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. ze hebben daar blijkbaar een aanname policy van beperkt hoge meisjes en boom-hoge gasten.. andere 2 barmeisjes zijn ook klein.. wel ruim volwassen..
precies, waarschijnlijk moet clevy maar naar zo'n oudere personen discoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent nu een oude man he, dan zijn ze al snel te jong voor je
alsof het niet al lastig genoeg was om weemoedig naar dat guitige spul te kijken moet je dat ook nog ff inwrijven?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je boven de 34 bent ben je toch pas oud?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
o, ik dacht dat 30 al heel oud wasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je boven de 34 bent ben je toch pas oud?
Uhuh, aangezien in hetzelfde schuitje zit, mag ik datquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef clevy het volgende:
[..]
alsof het niet al lastig genoeg was om weemoedig naar dat guitige spul te kijken moet je dat ook nog ff inwrijven?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je boven de 34 bent ben je toch pas oud?
dan is t goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, aangezien in hetzelfde schuitje zit, mag ik dat
Steun? Niks steun, misery loves company!quote:
Zal ik maar gewoon zeggen 'bijna'?quote:
Vooral company van vrienden als Jack en Johnnyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Steun? Niks steun, misery loves company!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vooral company van vrienden als Jack en Johnny
jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal ik maar gewoon zeggen 'bijna'?
Veel water drinkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja
gister 8.5uur zitten bellen, nu 6 uur, mn stem vindt het niet zo leuk meer
waarom las ik ipv steun neuken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Steun? Niks steun, misery loves company!
Madagaskar is veel toffer!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:59 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik deze reis doen?
http://shoestring.nl/midd(...)ro-en-luxor/reisinfo
Omdat je weet dat ik geen net meisje ben?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom las ik ipv steun neuken?
Mortquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies!
King Julian! I like to move it move it!
bushmills lieverquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vooral company van vrienden als Jack en Johnny
Ja, en je hier niet bentquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat je weet dat ik geen net meisje ben?
Dus je denkt alleen aan neuken als ik er niet ben, nou lekker is datquote:
Oeh, placebo. Die moet ik ook maar weer eens uit de kast trekken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
Dan maar opruimen met muziek, eens zien of het helpt
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oeh, placebo. Die moet ik ook maar weer eens uit de kast trekken.
Uhu! Without you I'm nothing blijft nog wel mijn favoriete albumquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhu! Without you I'm nothing blijft nog wel mijn favoriete album
Black Market Music heeft ook een paar steengoede nummers.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
Ja en Placebo natuurlijk, Nancy Boy, jeugdsentiment
Lijkt me heel sterkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Komt Baskerville eigenlijk nog naar Awakenings?
Schande dat dat nog niet het geval wasquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Black Market Music heeft ook een paar steengoede nummers.....
* Spezza19 gaat maar eens alle Placebo albums op z'n Mac gooien....
Woordjes? Dus ik mag geen neuken meer zeggen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Tietenpics mogen niet meer
Nee we mogen het alleen nog maar over geslachtsgemeenschap of over de liefde bedrijven hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Woordjes? Dus ik mag geen neuken meer zeggen?
Ja, ik las het vanmorgen ook.... Dus we mogen niet meer seksuele standjes bespreken enzo.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Tietenpics mogen niet meer
Klopt!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schande dat dat nog niet het geval was
Singles kan dus wel dicht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik las het vanmorgen ook.... Dus we mogen niet meer seksuele standjes bespreken enzo.....
rectale lijfstraffen mogen dus ook niet meerquote:
Sorry spezquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:37 schreef clevy het volgende:
[..]
rectale lijfstraffen mogen dus ook niet meer
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:37 schreef clevy het volgende:
[..]
rectale lijfstraffen mogen dus ook niet meer
Het mag nog wel via PMquote:
Kan Peu geen ontheffing regelen voor singles?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:41 schreef Spezza19 het volgende:
Maar even serieus... hoe triest ben je om bij elk topic waar het over seksuele dingen gaat, die te melden bij Google ads....
Dan heb je echt geen leven.....
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan Peu geen ontheffing regelen voor singles?
En ik had nog wel zulke boobfoto's voor jullie gemaaktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:39 schreef xFriendx het volgende:
Nu mag ik dus mijn achterste ook niet meer posten?
Ja maar vernedering werkt veel beter als het in het openbaar gebeurt.quote:
In KPD mag het nog welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik had nog wel zulke boobfoto's voor jullie gemaakt
Wederom: KPD of KEL....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar vernedering werkt veel beter als het in het openbaar gebeurt.
Jammer inderdaad. Nu moeten singles al bijna verplicht bij elkaar langs om de waren te inspecteren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mogen altijd in PM natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.... het bloedt daar langzaam dood... dus nieuwe aanwinsten zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn boobs vallen daar helemaal weg joh
Ik kijk en klik toch nooit op die dingen....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie hier ook geen reclames meer, het was me niet eens opgevallen
wil heb! is mooi verjaardags cadeauquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh daar kom ik niet meer johquote:
Dat heb ik al gedaan!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het staat je vrij om je te ontdoen van kleding.....
Relax, ik loop niet nakend rond hoor, gewoon in een tshirtquote:
MI beschadigd maar nog redelijk intactquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Relax, ik loop niet nakend rond hoor, gewoon in een tshirt
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:54 schreef clevy het volgende:
[..]
MI beschadigd maar nog redelijk intact
En verder niks?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor fantasien je aanbiedt.. en: ja..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie oude mannen zijn zó makkelijk
Helaas schat, helaas.quote:
Nou: vies zwetend van het stofzuigen in een tshirtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:56 schreef clevy het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor fantasien je aanbiedt.. en: ja..
Ja en?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je iets voor me meeneemt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen nut om onaangekondigt langs te komen
En jaarvoorraad wodka past niet in zijn auto missbquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je iets voor me meeneemt.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En jaarvoorraad wodka past niet in zijn auto missb
Weet ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'm so misrepresentedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch hebben mensen dat beeld van je he
lekker. samen onder de warme douchequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou: vies zwetend van het stofzuigen in een tshirt
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kut, de douche moet ook nogquote:
dankjewel lieve jongedamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent ook liefquote:
Maar hey, elke keer als de mensen hier aan de wodka zitten denken ze wel aan je. Negatieve publiciteit, als je het al negatief kan noemen, is ook publiciteit.quote:
Ms moet ik mijn eigen wodkamerk krijgenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar hey, elke keer als de mensen hier aan de wodka zitten denken ze wel aan je. Negatieve publiciteit, als je het al negatief kan noemen, is ook publiciteit.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
Omdat het niet meer mochtdriewerf het onomatopee van onaneren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:<mona-reclame-stem> daar wor' je toch blij van</>
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
MissB Wodka.... for when 1 bottle isn't enough.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet ik mijn eigen wodkamerk krijgen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
MissB Wodka.... for when 1 bottle isn't enough.....
In een vat van 25liter inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
MissBoozin' is wel een koele merknaamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je anders zo vaak een nieuwe moet halen
Of: MissB Wodka, tastes as good as it looks?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
in wiens erectie?quote:
Ja en bij te veel van dat spul krijg je last van impotentie....quote:
quote:
Oh you so funnyquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, want dat schiet niet op als je je verkoop voorraad opzuipt
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:15 schreef Royco1 het volgende:
Maar dan zoek je natuurlijk nog wederverkopers MissB?
Beginnen we met royco's tent een nieuwe naam te gevenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon je eigen keten MissB cafe's beginnen!
Wait what?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beginnen we met royco's tent een nieuwe naam te geven
Mja, starten in gehucht..... Ik zou het grootser aanpakkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beginnen we met royco's tent een nieuwe naam te geven
Maar dan hebben we kapitaal nodig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, starten in gehucht..... Ik zou het grootser aanpakken
En bij mij niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan hebben we kapitaal nodig.
Peu kan vast wel iets lospeuteren bij zo'n zoekmachine.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jou hoef ik alleen maar lief aan te kijken.quote:
Ja en? Ik kan tegenwoordig heel goed ondernemingsplannen schrijven....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen dat het voor een horecaproject is, dan willen ze je niet eens op gesprek hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en? Ik kan tegenwoordig heel goed ondernemingsplannen schrijven....
Hosselen we gewoon wat geld bij de bank!
Iets zegt me dat je dat al eens hebt meegemaaktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen dat het voor een horecaproject is, dan willen ze je niet eens op gesprek hebben.
Kun jij ook lief kijken dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, jou hoef ik alleen maar lief aan te kijken.
Het is ook voor een vodka project....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen dat het voor een horecaproject is, dan willen ze je niet eens op gesprek hebben.
Sowieso is het niet makkelijk om geld los te krijgen bij banken op dit moment, en horeca zijn ze helemaal huiverig voor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dat al eens hebt meegemaakt![]()
Reuzequote:
Doe dan is maatschappelijks en duurzaamquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sowieso is het niet makkelijk om geld los te krijgen bij banken op dit moment, en horeca zijn ze helemaal huiverig voor.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is ook voor een vodka project....![]()
En als er heren aan tafel zitten, dan doet missb gewoon sexy kleding aan
Ja dat sowieso.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sowieso is het niet makkelijk om geld los te krijgen bij banken op dit moment, en horeca zijn ze helemaal huiverig voor.
quote:
Als je een goed en sterk ondernemingsplan hebt, dan krijg je echt wel geld hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey zeg! Ik heb het alleen over sexy kleding.... Je hoeft geen oneerbare dingen te doen....quote:
Nee niks, zo begint de ellende.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey zeg! Ik heb het alleen over sexy kleding.... Je hoeft geen oneerbare dingen te doen....
tja dan maar naakendquote:
Waarom ben ik niet gerust op?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul niet, want daar behoed ik je voor.....
het huidige monetair systeem waarbij banken private instellingen zijn en er geen schaars waardevast goed als onderpand voor fiat geld dient is gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koffie? Thee? In mijn bar?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
Wel koffie en thee van autobar gaan verkopen
Ook niet meer zo gemakkelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je een goed en sterk ondernemingsplan hebt, dan krijg je echt wel geld hoor.En anders heb je altijd nog andere wegen als bijvoorbeeld Qredits.nl enzo....
Russische koffie en Russische theequote:
Jouw bar gaat ze kopen dan mag jij er blijven werkenquote:
Voor het juiste bedrag is alles te koopquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw bar gaat ze kopen dan mag jij er blijven werken
In dat gevalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor het juiste bedrag is alles te koop
dat wisten de slavenhandelaren vroeger al.. personeel bij een bar kopen zit daar wel dicht tegen aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor het juiste bedrag is alles te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |