SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
verstandskiezenquote:
That's mequote:
Getrokken. Twee stuksquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 stelt z'n afspraak nog maar eens 7 jaar uit
thanksquote:
Regen en windquote:
Ah joh, blijf je toch lekker binnen? Heb je er geen last vanquote:
Moet eigenlijk nog even weg, maar pak de auto welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh, blijf je toch lekker binnen? Heb je er geen last van
Willen ze bij mij ook al een paar jaar doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry, ik moet werken...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
met wie ga ik aan de dope vanavond?!
Mja, het nadeel daarvan is; zodra je er last van krijgt, dan kunnen ze ze niet meer trekken, maar moeten ze snijden.... waar je uiteindelijk maar last van zal hebben in de nasleep....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Willen ze bij mij ook al een paar jaar doen.
Ik ga pas als ik er last van krijg.
Dat moeten ze bij mij geloof ik sowieso al.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het nadeel daarvan is; zodra je er last van krijgt, dan kunnen ze ze niet meer trekken, maar moeten ze snijden.... waar je uiteindelijk maar last van zal hebben in de nasleep....
* Spezza19 gaat toch maar missb volgen....
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moeten ze bij mij geloof ik sowieso al.
Heb er al voor in de stoel gelegen, maar die dwaas van een kaakchirurg ging een beetje met zijn assistente flirten, mij de tijd gevend om mezelf te bedenken en weg te gaan.
Zo'n Royco-vormpje in de deurquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat moeten ze bij mij geloof ik sowieso al.
Heb er al voor in de stoel gelegen, maar die dwaas van een kaakchirurg ging een beetje met zijn assistente flirten, mij de tijd gevend om mezelf te bedenken en weg te gaan.
Ja die zak hooi ging de hele behandeling uitleggen, inclusief het gedeelte over 4 spuiten.quote:
Bijna wel ja.quote:
Terwijl hij met z'n assistente lag te batsenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die zak hooi ging de hele behandeling uitleggen, inclusief het gedeelte over 4 spuiten.
En me daarna laten wachten.
beter dan dat ie de patient opkriktequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:58 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Terwijl hij met z'n assistente lag te batsen
Ik ben er ook als de dood voor. Ik ga nog veel liever skydiven of dat soort onzin.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bijna wel ja.
Nu is het niet meer zo erg.
Vroeger in groep 5 of 6 waren er wel 4 volwassenen nodig om me naar binnen te krijgen om een injectie te halen.
Ik ben best sterk als ik bang ben.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ook als de dood voor. Ik ga nog veel liever skydiven of dat soort onzin.
hoezo onzin?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ook als de dood voor. Ik ga nog veel liever skydiven of dat soort onzin.
Ja ik had dat zo gezegd he, en toen brak het zweet me al uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoezo onzin?ik wil trouwens wel van de euromast af tokkelen met je
![]()
dat lijkt mij veel enger.. maar wel spannendquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoezo onzin?ik wil trouwens wel van de euromast af tokkelen met je
![]()
abseilen lijkt me saaiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik had dat zo gezegd he, en toen brak het zweet me al uit
Het is bij mij niet zozeer het prikken, maar meer dat hele gewroet en gekraak in m'n mond, de hele nasleep van zere smoel en de hele tijd bloed etc etc. En dan uitkijken dat ze niet m'n kaak breken ofzo, als ze te veel kracht moeten zetten ben ik pro algehele verdoving.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, de angst voor die prikken is wel overrated.... Ik heb ook een keer paar prikken gehad, ook in gehemelte ivm gaatjes vullen.... Merkte er niks van....
Daarbij, tegenwoordig is verdoving echt plaatselijk, dus hoeven ze niet meer in gehemelte te prikken, alleen bij de kies zelf... dus dat scheelt ook weer...
Ja, dat gewroet houd ik ook niet van nee..... maar goed, als het goed is kan je een kies/tand er vrij gemakkelijk uit trekken....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is bij mij niet zozeer het prikken, maar meer dat hele gewroet en gekraak in m'n mond, de hele nasleep van zere smoel en de hele tijd bloed etc etc. En dan uitkijken dat ze niet m'n kaak breken ofzo, als ze te veel kracht moeten zetten ben ik pro algehele verdoving.
Voor ik m'n beugel kreeg, hebben ze ook vier kiezen en nog een tand getrokken, algehele narcose.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat gewroet houd ik ook niet van nee..... maar goed, als het goed is kan je een kies/tand er vrij gemakkelijk uit trekken....
En algehele verdoving kan sowieso niet ivm kans op stikken.... Vroeger mochten niet eens 2 kiezen tegelijk getrokken worden..... Bij mij deden ze dat toen wel... Beide onder....
Mmm, das dan wel heel extreem.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor ik m'n beugel kreeg, hebben ze ook vier kiezen en nog een tand getrokken, algehele narcose.
Ha! bij mij 4! tegelijk mocht ook eigenlijk niet, want dan kan je stikken in je tongquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat gewroet houd ik ook niet van nee..... maar goed, als het goed is kan je een kies/tand er vrij gemakkelijk uit trekken....
En algehele verdoving kan sowieso niet ivm kans op stikken.... Vroeger mochten niet eens 2 kiezen tegelijk getrokken worden..... Bij mij deden ze dat toen wel... Beide onder....
typisch vrouw.. kan de mond niet houdenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ha! bij mij 4! tegelijk mocht ook eigenlijk niet, want dan kan je stikken in je tongik was er wel blij mee, alleenw as daarna alles verdoofd dus kon mn mond niet dichthouden
Charmantquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
letterlijk he, alles verdoofd en kwijlen
bloederig kwijlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef Memento-Mori het volgende:
letterlijk he, alles verdoofd en kwijlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |