quote:
Ja... dat ga ik dan wel missen.quote:
Ja...... en dan heel het weekend niets in huis hebben zeker.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja...... en dan heel het weekend niets in huis hebben zeker.
Nee, dank je.
Of jij gaat natuurlijk pas draaien als ik terug ben.
Goed compromis!quote:
TTFN!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed compromis!![]()
Ik hoor je straks!
Toedels iedereen!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed compromis!![]()
Ik hoor je straks!
Toedels iedereen!
Ik poste gister dit in het topic. Iemand hier ook wel eens over de Radio gedroomd?quote:Wat ik nu toch weer gedroomd heb
Ik droomde dat X-Raydio in de krant stond omdat we een kwart jaar bestonden. Iedereen praatte erover enzo. Heel Nederland was ineens in de ban van X-Raydio
Nou ik droomde gisternacht wel van een erg mooi nummer wat nu in de Top 40 staat wat ik hier wilde draaien, maar toen ik wakker werd, was ik het nummer weer vergeten!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik poste gister dit in het topic. Iemand hier ook wel eens over de Radio gedroomd?
haha mooi is dat he, dat je zelfs in je slaap nog met de radio bezig bentquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik droomde gisternacht wel van een erg mooi nummer wat nu in de Top 40 staat wat ik hier wilde draaien, maar toen ik wakker werd, was ik het nummer weer vergeten!
Nee dat nog niet, maar zal me niet verbazen als dat wel een keer gebeurdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik poste gister dit in het topic. Iemand hier ook wel eens over de Radio gedroomd?
quote:
Op den duur ontkom je er denk toch niet aan. X-Raydio takes control of your soul!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee dat nog niet, maar zal me niet verbazen als dat wel een keer gebeurd
Nee idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:26 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Op den duur ontkom je er denk toch niet aan. X-Raydio takes control of your soul!
zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |