Ik denk dat Danny wel contact met hen gaat opnemen, omdat het gezien het publiek wat hier komt het onmogelijk is om dat echt voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet en daarom vrees ik ook t ergste...
Dan mag je gewoon geen Adsense gebruiken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny wel contact met hen gaat opnemen, omdat het gezien het publiek wat hier komt het onmogelijk is om dat echt voor elkaar te krijgen.
Jah idd, die hebben wel genoeg klanten....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mag je gewoon geen Adsense gebruiken.![]()
Denk je dat Google wakker ligt van een paar users op Fok! ??
Dat denk ik ook wel ja...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah idd, die hebben wel genoeg klanten....
idd, maar ik denk dat er nu het meeste ook al wel over gezegd is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar volgens mij gaan we weer redelijk off-topic
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
Brrr, kippenvel. Schreeuwende vrouwen zijn altijd intens. Gaaf hoor
Zolang ze maar niet tegen mij schreeuwen danquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
Brrr, kippenvel. Schreeuwende vrouwen zijn altijd intens. Gaaf hoor
Dat dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik vind t nummer nog wel heel aardig klinken
ff de bas wat verminderen hier...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:26 schreef Watertornado het volgende:
Haha, wilde net vragen of je het volume aan het terugdraaien was.
Maar het helpt wel. Hm, weet het eigelijk niet.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:26 schreef _Fanta het volgende:
Stiffler1988 ik herken je niet meer met je nieuwe UI. Kan je niet gewoon je ouwe UI houden maar dan met andere tekst op dat bord ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |