Waarom vanavond om 19.00 uur pas?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:26 schreef ToT het volgende:
Zal ik straks, als ik een beetje wakker geworden ben, weer wat deuntjes voor jullie draaien?
quote:
ook alleen maar omdat ik je heen stuurquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee ik mag dan wel oud zijn, maar Opa is niet mijn DJ naam!
oh in dat geval * Knetter poked, want laat niet met rustquote:
Hey hoi wat leuk enquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:36 schreef Dven het volgende:
Laatst heb ik met.. Mr-Green gesproken of ik geen uurtje of wat kon vullen. Nu heb ik het de afgelopen anderhalf week druk gehad met tentamens waardoor ik er verder niet echt op in kon gaan. Nu die periode voorbij is wil ik er graag voor gaan zitten! Alleen eerst nog even dat Virtual DJ onder de knie krijgen. Snap er de ballen van
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh in dat geval * Knetter poked, want laat niet met rust
* Knetter kietelt terugquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Me not like to be poked!
![]()
* Melting tickles Knetter!
Ik ga er van uit dat het erg leuk wordt ja! Nu alleen mijn verzameling live-muziek drastisch uitbreidenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hey hoi wat leuk en
hoe gingen je tentamens?
Dat wel maar het is geen nummer waar ik wakker van wordquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dit echt 1 van de betere van Madonna!
Moowie!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow weer helemaal fris en ready to go
Tja.... die knetter kent zichzelf voort.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:57 schreef Carooltje79 het volgende:
Hihi maar de planning van 12 uur weggaan hebben we niet gered haha had knetter toch gelijk met haar half 1
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:57 schreef Carooltje79 het volgende:
Hihi maar de planning van 12 uur weggaan hebben we niet gered haha had knetter toch gelijk met haar half 1
ja ik ken caroolquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... die knetter kent zichzelf voort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Doe eens een beetje positief jij!! Ik neem echt mijn zonnebril mee... Want ik reken nog steeds op zon!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Wat zullen jullie nat worden vandaag
Morguhquote:
Hahaha jaaaa komt ook door het grauwe weer buitenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
tis dat we zo'n vrolijke persoonlijkheid hebben
gekleed a la begravenis stijl
Beide in het zwart ja?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
tis dat we zo'n vrolijke persoonlijkheid hebben
gekleed a la begravenis stijl
ja al heb ik er ook groen bijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Beide in het zwart ja?
@ Carool... laat die bril maar thuis. Overwegend regen. Helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |