Goedemorgen. Ik heb gewoon geen zin om me hier te verdedigen of zelfs uitgescholden te worden. Voor mij is het best fijn om mijn verhaal op te schrijven, maar dat kan ook in Word. Ik vond het belangrijk om mijn ervaringen te delen met anderen. Ik zal hier verder maar over ophouden, posts zijn weg en het is opgelost zo.
Bonna, wat een leuke naam heb je gekozen! Goed dat je hier ook post

Met mij gaat het prima. Ik moet nu dus even kijken hoe ik dat aan ga pakken met mijn werk. Het mag niet zo zijn dat ik mijn werk niet meer kan uitvoeren, dat lijkt me namelijk wel heel erg. Ik ben van plan de volgende keer iemand mee te nemen als bijrijder om te kijken of ik dit werk gewoon wel kan doen. Wel ga ik de volgende keer maar eens goed slapen voor zo'n rit. Eerder deed ik dit niet en sloeg ik gewoon een dag over. Ik moet ff wennen aan de veranderingen in mijn lichaam.
Naast vermoeidheid en een metaalsmaak in mijn mond heb ik geen bijwerkingen meer. Slapen gaat steeds beter. Ik gebruik verder geen andere medicijnen dan Baclofen. Ik word meestal 's nachts wakker en ga dan naar beneden, na een uurtje kan ik weer slapen.
Verder ben ik echt van de alcohol af. Wiet lukt me nog niet echt, maar dat is een gewoonte die ik moet doorbreken. Zonde, want op vakantie heb ik het totaal niet gemist. Ik doe nu een tientje wiet per twee dagen. Eerst ga ik mijn koffieverslaving aanpakken. Ik drink er echt teveel van en ik merk dat dat ook mijn handen laat trillen. Morgen ga ik aan de decafe.
Stoppen met roken zit ook nog in de planning. Ik heb nog wel soms last van mijn longen, maar geen hoestbuien meer. Ik rook nu minder dan de helft dan voordat ik met de Baclofen begon.
Vrijdag ging ik boodschappen doen. Blikjes bier in de aanbieding. Ik nam twee sixpacks en legde ze later weer terug. Vervolgens pakte ik vijf minuten later toch weer een sixpack en legde ook die weer terug. Toen heb ik besloten om twee blikjes te kopen en heb ze thuis opgedronken. Maar deed me niks. Gisteren geen druppel op. Ik denk er wel aan, maar mis het gevoel niet. Ik kan me ineens niet voorstellen dat ik ooit zoveel bier heb kunnen drinken.
Ik zit nu op vijf keer 20 mg per dag. En ik slik heel erg stabiel op vaste tijden.
Het opbouwen van een drankenkast met een mooie cognac en een dure whiskey laat ik nog maar even achterwege, maar het is toch wel mijn doel om dat in de toekomst in huis te hebben, zonder er misbruik van te maken.
In plaats van bier drink ik nu AA drink, iets wat me wel toepasselijk leek en ook nog eens erg lekker is!
Ook wil ik tegen iedereen zeggen dat je niet te hard op zoek moet gaan naar Baclofen, probeer een arts te overtuigen, maar zelf kopen op internet lijkt me niet slim. Je hoeft echt niet vandaag meteen te stoppen met je verslavingen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bonno op 03-07-2011 13:13:36 ]