abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98918265
[url=https://www.medicijnen.nl/index.php?page=Zoekresultaten&str=baclofen&p=1[/url] dit is een internetapotheek die met originele recepten werkt. En Baclofen kost hier ook geld hoor, voor een doosje van 30 x 10 mg ben je minimaal rond de +8 euro kwijt. Dus ik snap nu niet waaromde een wel en de ander niets hoeft te betalen.
Paul Simon | Within Temptation | Anouk | Jimi Hendrix | Coldplay | Albinoni
pi_98918706
Volgens mijn huisarts ligt het gewoon aan de verzekeraar, de een vergoed het wel en de ander niet. Ik zit bij het VGZ en ik betaalde voor 10 doosjes van 10 mg en 10 van 5 mg het belachtelijke bedrag van ¤ 1,02.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:22:04 #128
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_98921095
Ik weet trouwens niet wat ongeveer de geplande einddatum is van het grootschalige onderzoek naar Baclofen.

Maar als alles een beetje meezit moet Stx209 Baclofen beginnen te vervangen in 2013.
Het heeft maar 1 van de 2 werkzame ingrediënten die Baclofen bezit.

Bij de chemische structuur hierboven van Baclofen, zou het niet actieve linker molecule , vervallen in stx209. Het rechtergedeelte de actieve molecule blijft over.
Stx zou 10 keer zoveel potentie moeten hebben dan Baclofen.
quote:
STX209 is about 10 times more potent than baclofen
Potentie wel de correcte vertaling voor 'potent' hier?

De 2 moleculen van Baclofen zijn afzonderlijk getest op muizen. Waar blijkaar het linker molecule zelfs een verhoging in angst-gerelateerde problemen liet zien.

Ik heb wat informatie van verschillende sites afgeplukt en vertaald. Maar het meeste kwam
van http://healthland.time.co(...)m-and-addiction-too/ af. Wat zeer interessant is om te lezen. (Wel Engels)
Touching from a distance ~
pi_98923354
Kracht bedoelen ze met potent B-)
pi_98923930
Hoi Bonno,

Jeezus, sorry dat we nog niet gereageerd hebben. We hebben het boek van Ameisen aan de huisarts gegeven en denk je wat: hij had geen tijd gehad. Mijn leven hangt ervan af, zo voelt het. Afijn, vandaag zou hij bellen, denk je wat: hij had geen tijd gehad. Ik ben echt ten einde raad, Ik wil zo graag baclofen. Mijn lichaam en ziel schreeuwt het uit. Ik ben het zo zat. Duim voor me, dat het rond komt. Anders ga ik het bestellen. Liever aan de geelhonger dan aan die kutdrank.

Wie gaat ons helpen?
Al meer dan 20 jaar zwaar alcoholist. Probeer te stoppen. Wil baclofen, maar wordt tegengewerkt door het reguliere cirucuit. Ik zoek een weg naar buiten.
pi_98924893
Volgens mij is het grootschalige onderzoek (als je tenminste UvA bedoelt, Purplesparks) nog niet eens gestart. Misschien bedoel je een ander groot onderzoek?

Alcoholistje, als je al meer dan 20 jaar verslaafd ben moet je misschien nog een week of zo geduld hebben :?

Mijn huisarts zou me woensdag terugbellen, niet dus, ik hem gebeld en toen moest ik vandaag (vrijdag) terugbellen. Blijkt hij een vrije dag te hebben 8)7

Misschien is er een verschil of je Baclofen door een psychiater of reguliere huisarts voorgeschreven krijgt? De link die ik gaf is van een internetapotheek die niks meldt over zorgverzekeraars e.d. Het zijn gewoon vaste prijzen. Zoals mijn huisarts ook al zei.
Slaap- en kalmeringsmiddelen moet je ook zelf betalen sinds een paar jaar. Die prijzen vallen nog wel te doen maar Baclofen loopt op als je hoge doses moet gaan gebruiken om de craving te stoppen. Dan zit je al snel op honderden euro's per maand :'(
pi_98928808
Beste Peopels,

Na het hele topic te hebben gelezen wat ik vrij interresant vond hoop ik dat er nog meer goede reacties komen zodat ik meer over dit product te weten kan komen wat natuurlijk altijd handig is.

Zelf ben ik ook verslaafd geweest aan alcohol en sigaretten. Van de alcohol ben ik af maar de sigaretten is niet gelukt. Alcohol is me gelukkig op wilskracht gelukt waar ik zeker heel erg blij mee ben. Ik heb net als Bonno soms gewoon zin om te drinken en daar zal ik ook zeker niet mee stoppen maar het is niet meer zo erg als toen ik makkelijk een kratje of verschillende flessen sterke drank( Meestal Sambuca ) op dronk.

Ik hoop hier nog veel goeds van te horen en als ik misschien ooit nog een terugval krijg ( wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren ) ga ik dit zeker proberen.

Probs voor Bonno en Donia en Saine.

Dit topic helpt mensen begrijpen dat je niet 1 2 3 van een verslaving af bent en dat het hard werken is.

Liefs,
Michael.
Stap 1 van het oplossen van een probleem is te erkennen dat je een probleem hebt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:39:41 #133
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_98930215
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:29 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

:) Het gaat in't algemeen ook alleen om de nodige hulp, we zijn hopelijk niet bezig met een algemene populariteits wedstrijd dacht ik zo.

Nee, zeker niet. Het gaat puur om de koppeling van het forum.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_98934139
@Donia maak je geen zorgen om die honderden euro's per maand. Nogmaals, ook al wil je dit misschien niet geloven. Baclofen is wel fysiek verslavend en ook geestelijk. Je wil niet zomaar langere tijd baclofen gebruiken, zeker niet in jou geval met 'maar 1+ liter wijn per avond' en geen snak naar drank s ochtends. Zelfs met normale doseringen kun je al lelijke afkick verschijnselen ervan krijgen, 80mg/dag. Laat staan met die belachelijk hoge doseringen!
Ik ben hier zo op gefixeerd omdat ik weet hoe kut het is met de GHB. Ook al kun je afbouwen, dan nog is het een ontzettend kut proces fysiek en geestelijk. Als het even kan, voorkom dit! Wat haal je je op je hals :|.

@Bonno hoe is het eigenlijk met je wiet gebruik? Voor mij persoonlijk is dat nog wel het meest verslavende middel gek genoeg. In het afkickproces van GHB verslaving had ik geen enkele snack naar G. Wou toen ook stoppen met weed smoken, had mn laatste weed zakje gevuld met water & weggegooid. Nou 30minuten later viste ik het weer uit de prullenbak, gedroogd in de magnetron en daarna snel opgesmoked. Om maar een voorbeeld te geven....
Dus ben erg benieuwd hoe baclofen je hierbij helpt.

Bedenk je wel mensen met zwaar & langdurig baclo gebruik en daarna stoppen... Ook al ben je door je fysieke afhankelijkheid heen en heb je je er geestelijk doorheen geslagen en niet weten te gebruiken. Dan begint het echte proces pas, je leven zonder baclofen. Dat is wellicht nog wel het moeilijkste deel! , maar eigenlijk ben je dan weer terug bij af....
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:19:24 #135
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_98935539
Rock, inderdaad vanaf een hoge dosis Baclofen tot een abrupte stop kan zeer vervelend zijn. Maar de lichamelijke afhankelijkheid van G is naar mijn mening veel extremer dan dat van Baclofen.

Wanneer je weer besluit te stoppen/af begint te bouwen en je merkt de verslavingen weer op,kun je zo weer beginnen met Baclofen. Ik zie het probleem van langdurig gebruik van Baclofen niet zo wanneer dit nodig is. Tenzij je dus zelf veel geld moet besteden eraan.
Touching from a distance ~
pi_98940740
edit weg

[ Bericht 32% gewijzigd door Bonno op 02-07-2011 16:30:39 ]
pi_98950340
deze ook weg en dan kunnen we weer verder

[ Bericht 18% gewijzigd door Bonno op 03-07-2011 10:16:55 ]
pi_98950915
Sorry dit voegt niks toe aan het topic. Succes met Baclofen, maar wees aub voorzichtig.

[ Bericht 94% gewijzigd door RockLeeG op 03-07-2011 08:17:29 ]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:51:18 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98952736
Jongens, komop nou! Jullie zaten toch allemaal op de goede weg ondanks dat je meningsverschillen had? Dat lijkt me niet meer dan logisch, aangezien dit 'wondermiddel' niet in de algemene belangstelling staat.

Jullie zijn verslaafden, dus allemaal niet zo verschrikkelijk stabiel en jullie hebben vast allemaal weleens domme dingen gedaan. Niet zo overtrokken reageren, het is toch juist de bedoeling dat jullie leren van elkaars ervaringen?

Bonno, ik heb je verhaal niet gelezen vanwege de edit maar uit de post van Rock maak ik op dat je geen beste paar dagen hebt gehad. Gewoon diep ademhalen, blij zijn dat je nog leeft en de boel weer oppakken.
Spoilers!
pi_98953689
- Doe maar niet. We gaan niet zonder toestemming verhalen van andere users posten. De desbetreffende user heeft dit zelf verwijderd.

[ Bericht 50% gewijzigd door Houniet op 02-07-2011 20:20:08 ]
pi_98957975
RLG, je kan toch niet zomaar iemands verhaal op een forum neerzetten?
Ik vind het ook verward hoor, het gaat de ene keer in de ik-vorm en dan weer in de hij-vorm.

Het transportwerk is wat hij doet. Nu blijkt dat Baclofen daar een grote invloed op heeft is het triest genoeg dat Bonno daar op deze manier achter moest komen.
Wat ik begrepen heb is dat je wel kunt autorijden maar pas als je de doses op "onderhoud" hebt aangepast. Dus als je een stabiele gebruiker bent.
En ik zou dan na aflevering van de goederen een hotelletje of zo pakken voordat ik op de terugweg ging. Maar ja, ik praat misschien te makkelijk.

We moeten wel met zijn allen proberen dit topic netjes te houden, scheldpartijen doet iedereen maar per pm of pb. Het gaat om uitwisseling van gedachtes en ervaringen.

Dit was voor Bonno een heel slechte ervaring die ook slecht had kunnen aflopen. Weer wat geleerd.
Inderdaad, zoals Lucky_Strike zegt: diep ademhalen en de boel weer oppakken.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 19:22:30 #142
6941 APK
Factual, I think.
pi_98958170
Na het lezen van deze topics valt het mij wel op dat sommige mensen behoorlijk irrationeel van dat spul kunnen worden, dus intensieve begeleiding van een arts lijkt mij wel noodzakelijk.

En RLG, ben jij mod dat je edits kunt lezen of heb je een zeer goed geheugen? :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_98960029
Tja, dat vroeg ik me ook al af. Ik had de post van Bonno niet eens gelezen, hij had hem al weggehaald voordat ik de kans kreeg. Maar RLG heeft blijkbaar een speciaal vermogen om uh doden tot leven te wekken, teksten van een ander dus.

Apk, ik vind ook dat begeleiding van een arts noodzakelijk is, zeker als er in uptempo omhoog gedoseerd wordt en er nog andere middelen gesnoven, geslikt, gerookt of gedronken worden.

Sommigen hebben dan het geluk dat een arts baclofen wil voorschrijven maar die arts moet wel capabel zijn om de begeleiding te doen of door te verwijzen.

Dat irrationele komt heus niet door de Baclofen, dat komt meer door het multigebruik van middelen of hoe wordt dat hier genoemd....polyverslaafd?
pi_98962744
Hier de vrouw van Bonno.
Uiteraard volg ik dit topic ook, sterker nog, ik kwam een paar weken terug bij toeval deel 1 tegen en Bonno erop gewezen, waarna alles in sneltreinvaart is gegaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 19:16 schreef Donia het volgende:
RLG, je kan toch niet zomaar iemands verhaal op een forum neerzetten?
Ik vind het ook verward hoor, het gaat de ene keer in de ik-vorm en dan weer in de hij-vorm.

Vreemd ja, die actie. En het stond zo raar, doordat RockLeeG het verhaal blijkbaar gekopieerd heeft en de moeite heeft genomen alle 'ik'ken in 'hij' te veranderen. Hij was hier en daar nog wel vergeten een werkwoord aan te passen.

Het enige wat ik daar nog even op wil zeggen is dat Bonno juist zeer verantwoordelijk is omgegaan met zijn rijgedrag.
Tegen hem is ook gezegd dat hij de eerste paar dagen niet moest autorijden, wat hij ook niet heeft gedaan. En daarna is hij alleen in de auto gestapt als hij zich er goed genoeg voor voelde.

Gisteren moest hij een rit rijden die hij al veel vaker heeft gereden. Hij heeft zich absoluut niet onverantwoordelijk gedragen.
Elke keer als hij voelde dat het niet meer ging is hij gestopt en ging pas weer rijden als hij voelde dat het weer ging. Zo heeft hij er tweeënhalf uur langer over gedaan dan anders, en hij zou nooit zichzelf en zeker geen anderen in gevaar brengen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 22:27:20 #145
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98963986
Wat goed van je Bonna, dat je het hier voor je man op komt nemen en het verhaal even uitlegt. Uberhaupt knap dat je samen kunt blijven met iemand die ongetwijfeld knap lastig gedrag vertoonde trouwens.

Ik ben zelf geen verslaafde maar ik heb beide topics in de afgelopen maanden met belangstelling gevolgd. Ik wilde eigenlijk vanochtend de Baclo-brigade hier een groot compliment komen geven met hun vooruitgang maar ineens was de vlam in de pan geslagen.
Ik kan me dat ergens best voorstellen, jullie gaan allemaal door een heel heftige periode en dat is niet altijd makkelijk onder woorden te brengen. En jullie zijn natuurlijk ook totaal verschillend onderling met verschillende verslavingen, die grote verschillen zijn het nadeel en voordeel van Baclofen tegelijk denk ik.

Komop jongens, gewoon doorgaan en hier blijven posten. Ook negatieve ervaringen kunnen belangrijk zijn voor mensen die hier meelezen toch?

Hoe zou het eigenlijk met Fleure en Baklat uit het vorige topic zijn?

Succes jongens!
Spoilers!
pi_98975414
Goedemorgen. Ik heb gewoon geen zin om me hier te verdedigen of zelfs uitgescholden te worden. Voor mij is het best fijn om mijn verhaal op te schrijven, maar dat kan ook in Word. Ik vond het belangrijk om mijn ervaringen te delen met anderen. Ik zal hier verder maar over ophouden, posts zijn weg en het is opgelost zo.

Bonna, wat een leuke naam heb je gekozen! Goed dat je hier ook post ;)

Met mij gaat het prima. Ik moet nu dus even kijken hoe ik dat aan ga pakken met mijn werk. Het mag niet zo zijn dat ik mijn werk niet meer kan uitvoeren, dat lijkt me namelijk wel heel erg. Ik ben van plan de volgende keer iemand mee te nemen als bijrijder om te kijken of ik dit werk gewoon wel kan doen. Wel ga ik de volgende keer maar eens goed slapen voor zo'n rit. Eerder deed ik dit niet en sloeg ik gewoon een dag over. Ik moet ff wennen aan de veranderingen in mijn lichaam.

Naast vermoeidheid en een metaalsmaak in mijn mond heb ik geen bijwerkingen meer. Slapen gaat steeds beter. Ik gebruik verder geen andere medicijnen dan Baclofen. Ik word meestal 's nachts wakker en ga dan naar beneden, na een uurtje kan ik weer slapen.

Verder ben ik echt van de alcohol af. Wiet lukt me nog niet echt, maar dat is een gewoonte die ik moet doorbreken. Zonde, want op vakantie heb ik het totaal niet gemist. Ik doe nu een tientje wiet per twee dagen. Eerst ga ik mijn koffieverslaving aanpakken. Ik drink er echt teveel van en ik merk dat dat ook mijn handen laat trillen. Morgen ga ik aan de decafe.

Stoppen met roken zit ook nog in de planning. Ik heb nog wel soms last van mijn longen, maar geen hoestbuien meer. Ik rook nu minder dan de helft dan voordat ik met de Baclofen begon.

Vrijdag ging ik boodschappen doen. Blikjes bier in de aanbieding. Ik nam twee sixpacks en legde ze later weer terug. Vervolgens pakte ik vijf minuten later toch weer een sixpack en legde ook die weer terug. Toen heb ik besloten om twee blikjes te kopen en heb ze thuis opgedronken. Maar deed me niks. Gisteren geen druppel op. Ik denk er wel aan, maar mis het gevoel niet. Ik kan me ineens niet voorstellen dat ik ooit zoveel bier heb kunnen drinken.

Ik zit nu op vijf keer 20 mg per dag. En ik slik heel erg stabiel op vaste tijden.

Het opbouwen van een drankenkast met een mooie cognac en een dure whiskey laat ik nog maar even achterwege, maar het is toch wel mijn doel om dat in de toekomst in huis te hebben, zonder er misbruik van te maken.

In plaats van bier drink ik nu AA drink, iets wat me wel toepasselijk leek en ook nog eens erg lekker is!

Ook wil ik tegen iedereen zeggen dat je niet te hard op zoek moet gaan naar Baclofen, probeer een arts te overtuigen, maar zelf kopen op internet lijkt me niet slim. Je hoeft echt niet vandaag meteen te stoppen met je verslavingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bonno op 03-07-2011 13:13:36 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 11:43:40 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98975879
Goed zo Bonno!

Lol @ AA Drink _O-
Spoilers!
pi_99003541
Super van Bonno's vrouw dat ze hem zo steunt hoor!

Tja, Lucky_Strike, als mensen terugvallen hoor je al snel niks meer. Terwijl ze dan juist support nodig hebben. Internet is een leuk medium maar als verslaafde heb je vaak toch een echte schouder of schouders nodig.
En vooral doorzettingsvermogen.
pi_99006210
Ik snap niet dat er mensen zijn die dit slikken terugvallen. Maar ja, het kan natuurlijk gewoon gebeuren. Bij het gebruik van Baclofen is de enige doorzettingsvermogen die je nodig hebt het blijven slikken van je pillen. Stop je ermee, dan val je waarschijnlijk weer keihard terug.

En ik ben inderdaad erg blij met mijn vrouwtje *;

Wij zijn net lekker uit eten geweest. Heb twee Palmpjes gedronken en hoefde ineens geen Irish coffee, normaal ben ik daar gek op. Ook zag ik geen noodzaak om naar de coffeeshop te rijden. Gaat erg lekker zo. Vanaf morgen aan de decafé.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bonno op 04-07-2011 11:02:31 ]
pi_99024897
Mijn huisarts vertelde me vandaag dat er geen enkele huisarts hier in de stad Baclofen tegen alcoholisme voorschrijft.
Daar ben ik dan mooi klaar mee :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')