Morgen de grote dag voor saine, ben benieuwd.
Ik ben net bij de dokter geweest. Had een andere huisarts dan de vorige keer. Deze mevrouw vond dit namelijk zeer interessant en ik heb daar vijftig minuten gezeten. Nog nooit zo'n fijn gesprek bij een dokter gehad! Ik heb haar aangeboden dat ze me mag uitnodigen als ze vragen heeft. Ze had al meerdere gegadigden namelijk, maar durfde er niet zomaar zelf mee te komen.
Ik heb in de computer laten zetten dat het geheel op mijn eigen risico is.
Ik heb daar uitgebreid met een smile op mijn gezicht zitten vertellen wat het met mij gedaan heeft. Ze gaat helemaal mee in dit experiment en ik blijf nu op 125 mg per dag. Want ik voel me super. Zijn wel veel doosjes, heb voor een maand een recept van pillen van 10 en 5 mg, vond ik handiger doseren. Ik heb gelukkig die bestelwagen!
Ze heeft mijn lever bekeken en die is weliswaar iets groter dan zou moeten, maar dat is niet erg, trekt gewoon weg volgens haar. Ik moet ff bloed laten prikken, doe ik zometeen wel. Ze maakte zich wel zorgen over mijn ademhaling. En toen ze begon over de risico's veegde ik dat van tafel met het argument dat vijf van die pilletjes nooit slechter kunnen zijn dan wat ik op een dag aan alcohol, drugs en medicijnen wegwerkte.
Die rare situaties en gedachten in mijn vakantie, de vieze smaak, stinkende urine, hallucinaties en dergelijke kwamen volgens haar voornamelijk doordat ik van de ene op de andere dag zoveel minder middelen tot mij ben gaan nemen.
Voor Diona heb ik ff de vraag over dat betalen voorgelegd aan de huisarts. Ze zei dat een huisarts er helemaal niks mee te maken heeft of er wel of niet betaald moet worden. Dit is volgens haar iets tussen patiënt en verzekering. Volgens haar wordt dit gewoon voor iedereen vergoed. En anders moet je hierover een klacht indienen.
Ben nu echt wel uitgerust en door die dosis voor het slapen gaan heb ik fijne nachten.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bonno op 27-06-2011 10:04:21 ]