Ja, alleen staat het nu op een laag pitje. Als ik wat meer tijd heb knal ik er weer wat kaarten tegenaanquote:
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, alleen staat het nu op een laag pitje. Als ik wat meer tijd heb knal ik er weer wat kaarten tegenaan
Toevallig was ik gister bij de boekenwinkel en zag ik in een ooghoek nog wat mooie kaarten van de stad en toen dacht ik er nog aan.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn Bunny kijkt iets te aanstootgevend denk ik, maar op zoek naar een alternatief dus.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:35 schreef Bos81 het volgende:
Oh verrek ik zie nu pas de voorkant van de kaart die er bij zat![]()
![]()
Allemaal de honden op een rij. Prachtig.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Ik zie geen advertenties meer
Triest, Fok kan er failliet aan gaan.
Was het niet moeilijk om die 5 honden zo netjes op een rij te krijgen en stil te laten zitten,of is dit een photoshop?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Zwubke, ik heb gisteren After Dark van Murakami uitgelezen, ik weet zeker dat je dat een superboek zal vinden, was maar heel dun
quote:
Wat moet ik nu met die lekkernij? Geen bollen meer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet echt een deel van mijn vocabulaire aanpassen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marielle lellebelle zeker?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
De reden waarom ik Marielle zei is omdat ik denk dat dat jouw naam is. Waarschijnlijk niet, maar je bent zo'n typische Marielle.
Ja precies lellabellaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
Marielle lellebelle en in het weekend lelledelle.![]()
En in de zomer Marielle Libelle!
It wasn't mequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:24 schreef Lutte het volgende:
En er was zo'n leuke jongen!!Maar hij heeft al een vriendin.
Nee.quote:
De kindervakantieweek hier wordt georganiseerd door de christenvereniging, en die organiseren ook jongeravonden en daar ging ik eerst vaak naar toe, en ze wisten dus dat ik best creatief was en hebben me dit jaar dus voor die week gevraagd. En vandaag was het medewerkersdag, maar dat begint dus met een gebed, bidden voor het eten, bidden voor we weer aan de gang gingen.quote:
Ja. Hij ging voor in het eerste gebed.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
Dus die jongen met zijn helblauwe ogen is ook een diehard Christen?
Hmm ja, ook een reden dat ik niet geloof.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. Hij ging voor in het eerste gebed.Ze gingen god bedanken voor het prachtige weer. Ik heb drie uur in de regen gestaan.
In een paardenbak vol modder.
Prachtig ja.
Het zijn wel heel lieve mensen allemaal.. Aardig tegen iedereen, bidden, interesse tonen, honderd keer dankjewel zeggen, overal het positieve van in zien, vol naastenliefde.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm ja, ook een reden dat ik niet geloof.
Leven en laat leven inderdaad. Als mensen er gelukkig van worden heb ik er geen problemen mee. Pas als ze andere mensen er lastig mee vallen heb ik er een probleem mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het zijn wel heel lieve mensen allemaal.. Aardig tegen iedereen, bidden, interesse tonen, honderd keer dankjewel zeggen, overal het positieve van in zien, vol naastenliefde.
Maar als je stopt bij de Appie omdat je denkt dat god je daar niet wilt hebben of zo emotioneel bent door een gebed dat je een vriendin van het station vergeet te halen om elf uur 's avonds dan denk ik ook van: ja..
Als je je er goed bij voelt moet je gewoon bidden, is ook wel een lastige situatie, aan de ene kant geloof je niet en ga je liever niet bidden, maar aan de andere kant word je misschien compleet genegeerd of niet serieus genomen door de groep als je niet meebid.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:43 schreef Lutte het volgende:
Jup.. Ik vind het ook wel mooi dat je zo door een geloof gevangen kunt worden.Maar ben er zelf iets te nuchter voor.
![]()
Maar tijdens de vakantieweek doe ik 's ochtends wel gewoon mee bidden enzo. (Hoeft niet per se.)
Je leven komt weer dichterbij!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
Martin, ik ben nu net zo ver als Amerika met PLL. Mijn leven.
Ooh, dat zeker niet, ze accepteren iedereen zoals ie is.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je je er goed bij voelt moet je gewoon bidden, is ook wel een lastige situatie, aan de ene kant geloof je niet en ga je liever niet bidden, maar aan de andere kant word je misschien compleet genegeerd of niet serieus genomen door de groep als je niet meebid.
6 is leuk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je leven komt weer dichterbij!!!Ik moet nu aan ep 6 beginnen. Gaat ook wel hard jaja.
O is prima joh, als je er weer behoefte aan hebt zie ik je wel verschijnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Vaduz en zo Ik heb MSN een beetje afgezworen dus zal niet vaak meer via dat kanaal bereikbaar zijn.
Kan ik jou niet alvast vastleggen voor als je legaal wordtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:07 schreef Lutte het volgende:
Iets guitigs. Hij doet ook een nerdenstudie.Nerds.
Maar helaas, bezet dus. Ik ben weer terug naar het klooster.
Ze is legaal Bosquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik jou niet alvast vastleggen voor als je legaal wordt
met wat vrienden bij een vriendin gebarbecued gegourmet, en ze had best wel wat alcohol in huis. Ze had ook voor me La Trappe Quadrupel in huis gehaaldquote:
omg, m'n pakketje is al in nederlandquote:6/18/2011 7:51 am Arrived at DHL facility. Rotterdam, Netherlands, The
5:52 am Depart Facility Brussels, Belgium
3:01 am Processed at DHL Location. Brussels, Belgium
2:37 am Clearance processing complete Brussels, Belgium
2:09 am Transit through DHL facility Brussels, Belgium
6/17/2011 11:25 pm Depart Facility East Midlands, United Kingdom
11:23 pm In transit. East Midlands, United Kingdom
6:30 am Depart Facility Cincinnati Hub, Oh
2:23 am Processed at DHL Location. Cincinnati Hub, Oh
12:50 am Transit through DHL facility Cincinnati Hub, Oh
6/16/2011 11:02 pm Transit through DHL facility Cincinnati Hub, Oh
8:47 pm Depart Facility Columbus - West, Oh
8:47 pm Processed at DHL Location. Columbus - West, Oh
6:00 pm Shipment picked up Columbus - West, Oh
quote:
neuh, maar je leest blijkbaar niet terug, want het is al een paar keer gevraagd en gezegdquote:
Posts van half drie 's nachts niet nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
neuh, maar je leest blijkbaar niet terug, want het is al een paar keer gevraagd en gezegd
quote:Little furry robotic baby chick
Cheeps, chirps, and flaps its wings in response to being petted
8cm tall and 6cm wide
Requires 3 watch batteries (included!)
Cries when it's not given attention!
Comes shipped with its own nest
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Mooi Oh-Oh en visje
Oh-Oh die kaart met de honden, Is dat in 1 keer gelukt om al die honden zo netjes naast elkaar te krijgen. of heeft dat wat tijd gekost?
Mag wel hoor, maar moet dan wel een reden voor zijn. Helaas ben ik in Maart jarig, dus dat duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal je nog wel es een kaartje sturen als je dat leuk vindt hoor!
Geen idee eigenlijk, Dat is me nog nooit echt overkomenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Moet er echt een reden voor zijn?
Vind je het niet gewoon leuk om af en toe verrast te worden met een kaartje?
Mag best wel hoor. Misschien vind ik dat juist wel erg leuk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Wil je dat ik het over een poos gewoon es probeer of heb je het liever niet?
Ik hoef er niks voor terug of zo hoor, ik vind het gewoon leuk om af en toe es een kaartje te sturen, maar niet als je denkt dat je het niet leuk vindt
Je weet mijn huis te vinden, kom maar langsquote:
quote:
Ook mijn PM staat open! Kan helaas geen kaartjes ontvangen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
Nee maar zonder gekheid, wie een kaartje wil ontvangen stuurt zijn adres maar!
Omdat ik van FOK ben?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook mijn PM staat open! Kan helaas geen kaartjes ontvangen.
hoezo, durven de postbodes veghel niet meer in?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook mijn PM staat open! Kan helaas geen kaartjes ontvangen.
In een notitieblokje.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook echt zo'n kek beplakt notitieboekje of ergens in een mailbox?
De romantiek van die blokjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
In een notitieblokje.Geel met ringband, tien bij vijftien centimeter klein ofzo. Zonder enige structuur.
Gewoon bladeren dus.
quote:
Das toch niet hippie?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn ouders zijn nogal hippie qua die dingen. Boeit ze niet wat ik doe of met wie ik omga, ze vertrouwen erop dat ik de juiste beslissingen maak en ze weten toch wel dat je een paar fuck ups in je leven maakt om daarna te herstellen.
Jup.. We hadden op school zo'n project en ik heb alleen de brief via school verstuurd, voor de rest mocht ik niet meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
zijn je ouders ook tegen dingen als penvrienden? het is in essentie bijna hetzelfde
Vragen jouw ouders nooit naar mijn geile post?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
zijn je ouders ook tegen dingen als penvrienden? het is in essentie bijna hetzelfde
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das toch niet hippie?
Das gewoon normaal
Mijn 06 heb je (nog) nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. We hadden op school zo'n project en ik heb alleen de brief via school verstuurd, voor de rest mocht ik niet meer.
Ik heb van hier trouwens alleen Bos in mijn blokkie! Wel de rest van TAL en GRTD, incl. 06.
Jup, heet daar ook Lutte.quote:
ALLES IST VORBEI!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okee komt ie dan.Ik zal ook geljk een e-mail adres in die pm zetten.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, heet daar ook Lutte.
En PM je 06 maar als je wilt Bos.Doe ik je vanavond sms'en en heb je mijn nummer ook.
Waarom heb je een Duits shirt aan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil jouw nummer, het is zo mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee komt ie dan.Ik zal ook geljk een e-mail adres in die pm zetten.
Mooi shirt, Duits voetbal heeft wel een voorkeur bij mij. Als je aan mij vraagt je mag of naar een Bundesliga wedstrijd of naar een Premier League wedstrijd in Engeland, kies ik voor Duitsland.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom heb je een Duits shirt aan?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Had je pa ook lang haar en een baard Oh?
ik heb ze zelf nog nooit gehoord, maar alhoewel WeSC een kledingmerk is, worden de koptelefoons gemaakt door Sennheiser, dus ik denk dat ze in ieder geval niet slecht klinkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
En Thomás, zijn WeSC goede koptelefoons?
Check deze.![]()
[ afbeelding ]
O.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ze zelf nog nooit gehoord, maar alhoewel WeSC een kledingmerk is, worden de koptelefoons gemaakt door Sennheiser, dus ik denk dat ze in ieder geval niet slecht klinken
Hahahaha hij droeg wel veel van die strakke adidas pakkies, die hebben mn zusje en ik nog helemaal afgedragen in onze pubertijd, die waren toen echt vet retro alquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De mijne ook.
Doet een beetje New Kids aan.
Ben er nog mee bezig (al 4 weken) lezen gaat even wat moeilijker de laatste weken. Heb het ook vrij druk in mijn hoofd gehad enzo..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Bos, heb je eigenlijk die Irving nog gelezen?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Mijn pa was echt zo een Molukker met lang haar, baard, grote zonnebril, broeken met wijde pijpen
Maar vind je het wel een fijn boek?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben er nog mee bezig (al 4 weken) lezen gaat even wat moeilijker de laatste weken. Heb het ook vrij druk in mijn hoofd gehad enzo..
Wat een baas.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef oh-oh het volgende:
Je ziet zn sik alleen niet goed op de foto![]()
[ afbeelding ]
Nee, is prima leesvoer hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar vind je het wel een fijn boek?
Als je het niet leuk vindt moet je het gewoon laten he!
Ah mooiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, is prima leesvoer hoorErg prima zelfs
Wie wat.quote:
We moesten voor Duits een beeldverhaal maken, dertig dia's tekst schrijven erbij. Meisje tien gedaan, ik twintig, want de andere twee hadden het heel druk met uitgaan en op de bank liggen.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie wel ik heb hier echt nog een hele boekenkast vol met boeken die ik nog moet lezen. Kunnen er best 50 zijn![]()
![]()
![]()
Irritant! Daarom werk ik liever niet in groepen, zitten altijd een paar luie flikkers bij!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
We moesten voor Duits een beeldverhaal maken, dertig dia's tekst schrijven erbij. Meisje tien gedaan, ik twintig, want de andere twee hadden het heel druk met uitgaan en op de bank liggen.Maar ondertussen zeiden ze wel: ja, nu hebben wij niks gedaan, als we iets moeten doen..
Ik dus tot twee keer toe gevraagd of ze het dan even zorgvuldig wilden controleren. En toen hadden ze het weer druk. En toen wilden ze weer iets doen. Ik weer gevraagd of ze wilden controleren. En weer druk. En dat tig keer.
Nu heeft het meisje dat tien dia's heeft geschreven het gecontroleerd, maar ook maar half. Dus ik heb die twee luilakken duidelijk gemaakt dat ze maar tijd moeten maken of het gewoon niet aan moeten bieden.
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Irritant! Daarom werk ik liever niet in groepen, zitten altijd een paar luie flikkers bij!
Ja die heb ik allemaal nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
Heb je eigenlijk alle 5 die honden nog op de kaart Oh-Oh
Ik vind eigenlijk Karel het coolst.
Okeequote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die heb ik allemaal nog.
Voor ik Sjon had had ik nog een chihuahua, een blonde, zoals Kees, maar die is inmiddels alweer een hele poos dood.
Kees kwam een maand voor hij doodging.
Karel heb ik al het langst, die is al 11 jaar.
Chico is ouder maar die was al 4 toen hij hier kwam wonen.
Mogen jullie helemaal niks?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Ik mag hier geen huisdieren, maar ben wel met een hond op gegroeid. Mijn ouders hadden eerst een hond gekregen toen ze net mijn broer hadden, maar die reageerde niet goed op mijn broer. Daarna kregen we Dompie echt een schat van een beest, maar die is plotseling overleden tijdens onze vakantie in 1987, Daarna kochten we Shela. Een vuilnisbakkenras. Ook een leuk en trouw beest, vooral naar ons mam toe. Die is 17.5 geworden. En 3 jaar geleden kocht pa Sjefke, en die heeft hij nog steeds.
Nee, dat is tegen het regelement. Mocht het me lukken om ooit helemaal zelfstandig te wonen, wil ik misschien een klein knaagdier ofzo. Geen hond iig. Dat vergt te veel aandacht en dat houd ik hooguit 2 weken vol.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogen jullie helemaal niks?
Ook geen hamster , vis of vogel of zo?
Best jammer eigenlijk he.
Zou je wel ooit een eigen hond willen?
Mijn eerste hond, van bij mn ouders, werd ook 17 jaar, dat beestje is zo een belangrijk deel van mn jeugd
Deze.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:57 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er ook gebeurt, deze moet ik hebb0n.
Nee dat klopt weer wel..quote:
Pisces heeft een kind van Vaduz gebaardquote:
Oeh raarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
miranda werkte in een bakkerij en had zwart haar
Ik had ook laatst dat ik tijdens een droom besefte dat ik droomdequote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
Haha dat zijn de leukste.
DRUNKCEPTION
weird shit, altijd als ik in een droom besef dat het een droom is word ik meteen wakker, ik kan niet bewust dromenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ook laatst dat ik tijdens een droom besefte dat ik droomde
Pas als een heet maar vals Frans wijf je wil neersteken moet je je zorgen gaan maken!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ook laatst dat ik tijdens een droom besefte dat ik droomde
Ja ik moest rennen voor een trein, maar opeens besefte ik me dat ik die trein al gehaald had en gewoon thuis was gekomen en zo wel wakker zal worden..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weird shit, altijd als ik in een droom besef dat het een droom is word ik meteen wakker, ik kan niet bewust dromen
Ja, ik heb wel eens gedroomd dat ik werd neergeschoten enzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pas als een heet maar vals Frans wijf je wil neersteken moet je je zorgen gaan maken!
Graag gedaan! En wat leuk dat Thessa het kaartje tof vondquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, dank je wel voor je leuke post![]()
![]()
Thessa was bij me toen ik de post uit de brievenbus haalde , ze vond de magneet awesome en heeft hem zelf op de koelkast gehangen en ze mocht van mij het kaartje waar hij op zat hebben, helemaal blij
quote:
Ik droomde vaak (niet echt een nachtmerrie) dat ik met mijn bed door een glijbaan ging bij het buitenbad/strand van de Beekse Bergen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
mijn dromen schakelen soms plots over naar een nachtmerrie waarbij ik in het diepe val![]()
en een keer toen ik klein was had ik een terugkerende nachtmerrie dat ik overreden werd door een tractor
Jij met je Dettolquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik heb net de hele woonkamer gedetolled ( zelfs de lichtschakelaars)
Echt heel leuk dat Thessa dr net was, ze is toch al zo een fan van mn magnetenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag gedaan! En wat leuk dat Thessa het kaartje tof vond
Ik weet zo'n beetje exact wat er allemaal in de Eftelingshop verkocht wordt, want ik heb alles gezien, de magneet was niet te vinden
Het ruikt hier goddelijk naar operatie kamer nuquote:
Was je voor je Dettol-flessies al een poetser of haalt alleen Dettol het bij je naar bovenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het ruikt hier goddelijk naar operatie kamer nu![]()
Bos, wat een grappige droom, van dat bed
yes, dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb soms dromen waarin ik probeer te rennen maar het lukt niet.
Ik heb een keer gedroomd dat ik met Kally en C_A ging stappen, (en aan het eind lagen we tussen Nick en Simonquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik had echt een rare droom gisteravond, miranda zat er in, en bella, en kally en een paar irl vrienden
echt te weird
Ja, ik weet het niet goed meer, Ik was 5 ofzo (en ik weet het nog steedsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het ruikt hier goddelijk naar operatie kamer nu![]()
Bos, wat een grappige droom, van dat bed
Zou jij eigenlijk willen sandwichen met Prince, of kunnen we je daar niet mee verblijden?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef oh-oh het volgende:
In de sandwich met Nick en Simon, das pas een nachtmerrie
![]()
![]()
Wat grappig, leuke droomquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet goed meer, Ik was 5 ofzo (en ik weet het nog steeds![]()
). Maar ik kwam toen dus in het water terecht en bleef drijven. Had die droom dus redelijk vaak wat ik me kan herinneren.
Ik vind m heel sexy maar ik zou het er niet op doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij eigenlijk willen sandwichen met Prince, of kunnen we je daar niet mee verblijden?
Krijg wel trek in een lekker broodje nu
Jawel, de 2e mocht je nog uitkiezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind m heel sexy maar ik zou het er niet op doen![]()
Je kan ook niet met 1 iemand sandwichen gekkie
Oke, topquote:
Heeft hij eigenlijk kinder.. ehh mini-tuinkabouters rondlopen?quote:
Oh dat zijn wel andere typesquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
Truste Bos!
Pisces ik wil heul niet in de sandwich met Prince![]()
Doe dan maar David Duchovny en Anthony Kiedis of zo
David Duchovny, oh my fucking gawd jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel andere typesDavid, echt?
Spelen ze weer?quote:
Ik heb zeker net z'n verkeerde foto opgepiktquote:
Ik vond m bij de X-Files al retegeilquote:
Whahahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond m bij de X-Files al retegeil![]()
Ik had zo een Mulder & Scully standy van karton.
Ik moet nog ergens foto's hebben van mn 25 verjaardag, waren al mn vriendinnen dr, en hadden we Scully dr kop naar achteren geklapt en gingen we allemaal met Mulder op de foto, met een tong in zn oor en zo![]()
![]()
![]()
Ah, nice !quote:
Ik baal dat ik dat ding niet meer heb eigenlijkquote:
Sounds like my kind of day.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh de Peppers waren es zo episch op Werchter ooit.
Ik ben daar 1 keer met zo een busreis heengeweest zonder te kamperen, en toen regende het onwijs hard.
Ergens tegen t eind riep deed Flea zn broek naar beneden, ging met zn kont naar het punliek staan en riep dat ze als we hem zouden raken met modder nog een liedje zouden spelen.
Dat werd echt 1 gigagantisch moddergevecht, aaaaaaalles zat onder![]()
Natuurlijk stond ik vooraan, echt, dr was geen schoon stukje meer aan me te bekennen![]()
En daarna speelde Brian Adamsen die wilde niet eens meer opkomen omdat ie bang was dat mensen met modder bleven gooien, en het duurde eeuwig voor het podium weer begaanbaar was
![]()
En toen we naar de bus gingen kreeg de buschauffeur een rolberoerte.
De eerste paar mensen sommeerde hij nog zich schoon te maken, maar toen bleven de mudpeople maar toestromen en gaf ie het op en mocht iedereen zo die bus in
Dat soort dingen zijn altijd zo tof aan dat soort uitjes, geweldige verhalen en dingen die je meemaaktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh de Peppers waren es zo episch op Werchter ooit.
Ik ben daar 1 keer met zo een busreis heengeweest zonder te kamperen, en toen regende het onwijs hard.
Ergens tegen t eind riep deed Flea zn broek naar beneden, ging met zn kont naar het punliek staan en riep dat ze als we hem zouden raken met modder nog een liedje zouden spelen.
Dat werd echt 1 gigagantisch moddergevecht, aaaaaaalles zat onder![]()
Natuurlijk stond ik vooraan, echt, dr was geen schoon stukje meer aan me te bekennen![]()
En daarna speelde Brian Adamsen die wilde niet eens meer opkomen omdat ie bang was dat mensen met modder bleven gooien, en het duurde eeuwig voor het podium weer begaanbaar was
![]()
En toen we naar de bus gingen kreeg de buschauffeur een rolberoerte.
De eerste paar mensen sommeerde hij nog zich schoon te maken, maar toen bleven de mudpeople maar toestromen en gaf ie het op en mocht iedereen zo die bus in
Oh maak me gekquote:Op zondag 19 juni 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een lading chips met tzaziki
Die is echt freakyquote:
Ik zie het voor me.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig hoe conversaties tussen Rob en mij eindigen.
''Dus je gaat naar RHCP''
''Ja, echt zo'n zin in!''
''Ja echt vet man, al die nummers horen!''
''Ja!''
''Hmm.''
''Hmm.''
Eindigt altijd met zo'n kortaf hmmpje van beide kanten al zolang ik weet.
Ging dag na kuur alweer mis. Snel via dokter nieuwe geregeld om de boel weer op de rit te krijgen, maar hoopvol is dat niet echt natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:05 schreef Pisces29 het volgende:
Vadushk! Hoest met de poot? Ga je nog de goeie kant uit?
Okeequote:Op zondag 19 juni 2011 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga nog steeds uit van een hardnekkig virus. Omdat de bloedwaarden echt uitstekend zijn moet ik me geen zorgen maken. Ik mag dit tot 4 maanden slikken weet ik.
ik ga heel hard voor je duimen dat het na deze kuur voorbij isquote:Op zondag 19 juni 2011 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga nog steeds uit van een hardnekkig virus. Omdat de bloedwaarden echt uitstekend zijn moet ik me geen zorgen maken. Ik mag dit tot 4 maanden slikken weet ik.
Fijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:34 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ga heel hard voor je duimen dat het na deze kuur voorbij is
Ik weet het.. Ik kwam boven, ben op bed gaan zitten en werd een seconde later wakker, nog in gewone kleren, en toen was het ineens tien uur in de morgen!quote:
Kan gebeuren..quote:Op zondag 19 juni 2011 13:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet het.. Ik kwam boven, ben op bed gaan zitten en werd een seconde later wakker, nog in gewone kleren, en toen was het ineens tien uur in de morgen!Sorry iig.
En ik duim mee Dush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |