gewoon je peners er in stoppen manquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit beaam ik. Ik mag dan christelijk zijn, maar mijn zusje en moeder zijn erger
Ik wil oookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
(en waar WH geniet van een lading ananasschijven. Oh god wat is dit slecht om achter elkaar op te peuzelen)
kusje op jouw TTquote:
Ik ben ooit is in een kerk wakker geworden na een avondje zuipenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gewoon je peners er in stoppen man
ik heb zo'n meisje vroeger in de kerk gevingerd en ze wilde maagd blijven is allemaal niet gelukt gr gr
katholieke kerk? protestants?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik heb zo'n meisje vroeger in de kerk gevingerd en ze wilde maagd blijven is allemaal niet gelukt gr gr
Kom maar halen. Tot 3 weken terug was het maar 20 minuten fietsen geweest <afhankelijk van waar in Arnhem je woont>. Nu mag je iets verder doorfietsen naar Tilburg.quote:
Geniaal toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben ooit is in een kerk wakker geworden na een avondje zuipen
Ik luister ASOT op het momentquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef rulerofdeath het volgende:
3 luisteraars zegt dat ding.
ik luitster
naatje
fay
webhawl
mono
toch?
zoals gezegd, WH zijn server is kaputquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef rulerofdeath het volgende:
3 luisteraars zegt dat ding.
ik luitster
naatje
fay
webhawl
mono
toch?
heb je ook johnny cast - walk the line?quote:
oud gereformeerd jonge, beat thatquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geniaal toch?
Collectebus leeggraaien en shoarma bestellen.
Die haalt het als ze dat wilt. Zonder twijfel. En dat is dan niet omdat ze lelijk zou zijn, want jullie pedoberen staan in de rij. Trust mequote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dus die statistieken kloppen niet?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoals gezegd, WH zijn server is kaput
dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
oud gereformeerd jonge, beat that
ik ga ervan uit van nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus die statistieken kloppen niet?
wtf doe je daar dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]Shoarma kennen ze niet in Balk in Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |