Een deel wel, maar het andere deel wil gewoon wat te zeuren hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen iha bang zijn voor verandering en/of eraan moeten wennen.
Nee, onderdrukking door het Amerikaanse regime.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Een voorbode voor de overname door EO.nl?
Of een Urkerversie van KPD. Vrouwen in driekwartbroeken enzo.quote:
Hoax?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:09 schreef Misstique het volgende:
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes, woordjes en de rest
Ze hebben wel onlangs hun bebording vernieuwd, ziet er al beter uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:15 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat was mijn beeld er ook een beetje bij.
Of Ted is overal aan het reporten, zodat men massaal abo's neemt, en hij zn geld krijgtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Of een truuk van Danny om ons allemaal naar een betaald abo te krijgen
100 euro met z'n tweeën? Wow.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:21 schreef SingleCoil het volgende:
Gisterenavond:
amuse van kerriekoekjes
garnalen met tomaat en zwitserse kaas
coquilles met asperges in truffeljus
kwartelpootjes met 5 spices
kalfsoester met misosaus
huisgemaakt ijs met bastognekoekencake
Daarbij een wijnarrangement van 5 uitstekende wijnen.
costará cien euros
Yep, ik ken echt niemand die überhaupt de Erasmusbrug ooit de Zwaan heeft genoemd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:05 schreef Breuls het volgende:
Ik zeg vaker Erasmusbrug dan Zwaan. Die naam is nooit echt ingeburgerd geraakt, alleen in luchtig gebruik.
Nu nog een fatsoenlijke club en het kan nog wel eens een keer wat worden met je.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:46 schreef Snuf. het volgende:
Yes ik ben geslaagd volgend jaar naar de EUR!
Mijnquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:21 schreef Isegrim het volgende:
Je bent nu ook wat te oud om te studeren.
Dat was'ie 20 jaar geleden ook alquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:21 schreef Isegrim het volgende:
Je bent nu ook wat te oud om te studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |