aangezien er niemand in de huidige tweede kamer is die wilders nog uit kan of wilt dagen in een debat?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Waarom staat Jan Marijnissen nog op die foto
Tja, Jan is amper te verbeterenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
aangezien er niemand in de huidige tweede kamer is die wilders nog uit kan of wilt dagen in een debat?
Omdat niemand hem kan evenarenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
aangezien er niemand in de huidige tweede kamer is die wilders nog uit kan of wilt dagen in een debat?
.... en wat extra vocht produceren voor EG. De lichaamsholte is naar eigen keuze.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je moet nu wel ongelijke trots zijn.
Werken.quote:
Staalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:05 schreef Staal het volgende:
Hey Whis! Ik draai nog een nr. met je mee en dan snurken.
Volgens mij is het vooral een wedstrijdje wie de meest waardeloze smaak heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
Het is hier trouwens net "wat luister je nu?"
met het verschil dat er nog wel eens op andere reacties gereageerd word.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:06 schreef Staal het volgende:
Het is hier trouwens net "wat luister je nu?"
Ik vind mijn smaak niet waardeloos, anders zou ik er niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral een wedstrijdje wie de meest waardeloze smaak heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |