deze held is gewoon verslaggever ter plaatsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik ben blij dat ik met oogbewegingen kan typen......blindtypen lukt me echter niet.....quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
mag de persoon die dit op zijn geweten heeft voor eeuwig verlamd raken... (aangaande adsense etc.)
tis wel ontopic want deze dame wordt nu gedraaid op 3fm.....quote:
Én ik zie geen tepels.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis wel ontopic want deze dame wordt nu gedraaid op 3fm.....
je zou het saxtracks kunnen noemen...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat zitten er veel saxen in de nieuwe tracks van het moment zeg. De nieuwe MJ ook al.
quote:@Domien Feit: je kunt niet 'één track van Michael Jackson' luisteren (bijv op Spotify). Worden er altijd meer.
Hij lees met ons mee en trollt gewoon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is het bij hem echt opzet om het steeds track te noemen. Sinds een tijdje noemt hij steeds elk nummer/plaat : track, dat was voorheen niet zo.
Maar dat zal wel weer met zijn beleving te maken hebben dat de muziekwereld zich moet ontwikkelen en niet in oude dingen moet blijven hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |