quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Publiek had wel laag niveau qua suggesties. Homo's en Ajaxieden....
dat dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
Bedankt voor de fijne muziekjes dames![]()
Hello o o o oquote:
Nopequote:
Weet ik wel, anders stond het hier al vol:quote:
je vergeet "Buffer"quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weet ik wel, anders stond het hier al vol:
"Je verbinding is kut"
"Hoor niks!!!!!!"
"Stotter!!!!"
En dat is niet zo.
Waarom vraag je het dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Weet ik wel, anders stond het hier al vol:
"Je verbinding is kut"
"Hoor niks!!!!!!"
"Stotter!!!!"
En dat is niet zo.
ik ben altijd ingetuned, tenminste wel tijdens m'n eigen show.quote:
Luister je nu wel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben altijd ingetuned, tenminste wel tijdens m'n eigen show.
kan ik af en toe luisteren hoe het over komt
Je hebt genoeg lol met zn tweeën.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties
we denken eraan om zondag overdag ook nog ff te draaien.... mja miss dat er dan niemand luistert
jazekerquote:
helemaal niet.. hebben een bloed hekel aan mekaar eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je hebt genoeg lol met zn tweeën.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helemaal niet.. hebben een bloed hekel aan mekaar eigenlijk
Was te horen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wat is een bloed hekel? Is dat zoiets als een bloedprop? Of een bloedverbinding? Kan je daar vliegtuigjes van vouwen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is een broodje met vers bloed die je samen deelt omdat je elkaar niet mag, in dat bloed zit schimmel waar je ziek van wordtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is een bloed hekel? Is dat zoiets als een bloedprop? Of een bloedverbinding? Kan je daar vliegtuigjes van vouwen?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is een broodje met vers bloed die je samen deelt omdat je elkaar niet mag, in dat bloed zit schimmel waar je ziek van wordt
joa was wel een goeie stemquote:
En we beginnen nog maar net. Word alleen maar beter...... hoop ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa was wel een goeie stem
Oeh say my name say my namequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En we beginnen nog maar net. Word alleen maar beter...... hoop ik.
Ja sorry dude, bij deze ben je een crimineel!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:14 schreef RingBewoner het volgende:
Zal ik nu Buma acher me aan krijgen? En muziek waar auteursrecht op rust en een artiestennaam, het moet niet gekker worden.
bad boysquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sorry dude, bij deze ben je een crimineel!
Bron?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef ToT het volgende:
Nee, omdat alles via Radionomy loopt is het legaal om te broadcasten!
Bij deze, ja de eerste keer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das niet nodig hoor maar luister je al vaker of kom je net voor t eerst binnen vallen?
Mooi, ik hoop dat ik je show van afgelopen weekend kan benaderen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:18 schreef robdriessen het volgende:
Ring, lekker relaxte dance deuntjes. Doen het goed zo in de nacht. Top, ik ben blij
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou hoef je niet meteente doen, ik doe toch ook aardig tegen jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een jaar geleden echt MIJN zomerhit!!!! Good memories.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:22 schreef Carooltje79 het volgende:
dit is een heerlijk nummertje
Heaven is right here
dat wel, maar op wat voor manier zullen hun royalties afdragen?quote:
Mooi, nog verzoekjes? Heb nog niet heel veel muziek.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
dit is alleen minder, maar wel goed ingemixt
Ik had begrepen dat ze af en toe reclame er tussendoor zouden gooien, maar tot nu toe heb ik niks gehoord.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat wel, maar op wat voor manier zullen hun royalties afdragen?
Waar zal ik even reclame voor maken? Voor fok!?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze af en toe reclame er tussendoor zouden gooien, maar tot nu toe heb ik niks gehoord.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar zal ik even reclame voor maken? Voor fok!?
Voor Fok! en voor onz.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waar zal ik even reclame voor maken? Voor fok!?
tjah, wel raar dan. aangezien er 24/7 nummers gedraaid wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze af en toe reclame er tussendoor zouden gooien, maar tot nu toe heb ik niks gehoord.
Haha, dank voor het compliment. Blijf vooral je eigen ding doen, dan heb je zelf er ook lol aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mooi, ik hoop dat ik je show van afgelopen weekend kan benaderen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zondagmiddag carool & knetter door je speakers
Ik doe ook zeker mijn eigen ding.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Haha, dank voor het compliment. Blijf vooral je eigen ding doen, dan heb je zelf er ook lol aan
ja dit soort easy dance/trancequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mooi, nog verzoekjes? Heb nog niet heel veel muziek.
Ik zou het nog bijna doen ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Reclame:
Kut, het meest veelzijdige stukje vlees. KUT!
"Mmmm, kut met paprika!"
Kut met peren is lekkerderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:26 schreef robdriessen het volgende:
Reclame:
Kut, het meest veelzijdige stukje vlees. KUT!
"Mmmm, kut met paprika!"
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Hihi knetter doet een dansje naast mijn bed
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt ook Schatjes gekeken!Of was het nou Mama is boos?
Als je trance nummers zoekt moet je eens op Youtube "God's Playlist" opzoeken. alleen maar goede.quote:
Alle 2 geniaal!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt ook Schatjes gekeken!Of was het nou Mama is boos?
jouw bed?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Hihi knetter doet een dansje naast mijn bed
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!Moet ik nodig weer eens gaan kijken!
die van mijn broertje waar ze mag slapen vannacht..quote:
He, gatver.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Vind dat gedeelte dat ie zit te geilen op zn eigen zus te ranzig
nja logeerbedje voor t weekendquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Vind dat gedeelte dat ie zit te geilen op zn eigen zus te ranzig
en waar slaapt die dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mijn broertje waar ze mag slapen vannacht..
Zoek op youtube "God's playlist" heb je al genoeg voor 1 uur.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
Jullie gaan veel te snel.
Zit op mijn dooie gemak even een playlist te maken voor een halfuurtje en jullie posten maar door. Zo werkt het niet.
Hij heeft speciaal voor mij zijn kamer opgeruimd... Lief hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van mijn broertje waar ze mag slapen vannacht..
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:33 schreef Ghost_Protocol het volgende:
[..]
Zoek op youtube "God's playlist" heb je al genoeg voor 1 uur.
Maar moet het dan ook op mijn laptop hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:33 schreef Ghost_Protocol het volgende:
[..]
Zoek op youtube "God's playlist" heb je al genoeg voor 1 uur.
zo'n playlist moet je ook van tevoren makenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
Jullie gaan veel te snel.
Zit op mijn dooie gemak even een playlist te maken voor een halfuurtje en jullie posten maar door. Zo werkt het niet.
bij mij natuurlijkquote:
das wel heel aardig van 'm jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hij heeft speciaal voor mij zijn kamer opgeruimd... Lief he
Sorry.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n playlist moet je ook van tevoren maken
Ja sorry, mama is boos en schatjes zijn gewoon cult en daar komt dat in voor.quote:
Hoor t papa nog zeggen :quote:
quote:Zit je nou gewoon de geilen op je eigen zus???? Vuns dat je er bent!!!![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Niks met god temaken hoor, die playlist zit vol met trance.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef RingBewoner het volgende:
En met God heb ik denk ik iets andere associaties.
je moet je taak wel serieus nemenquote:
Dan is het goed. Kijk morgen even.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef Ghost_Protocol het volgende:
[..]
[..]
Niks met god temaken hoor, die playlist zit vol met trance.
Of je doet als ik, laat elke hoop op een playlist varen en doet een hele show zonder enige voorbereidingquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn broertje is ook gewoon aardig en tofquote:
ja, dat deed ik vandaag, maar ik vond het nog wel tegenvallenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of je doet als ik, laat elke hoop op een playlist varen en doet een hele show zonder enige voorbereiding
Het is net als fietsen, op een gegeven moment word je er steeds beter inquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat deed ik vandaag, maar ik vond het nog wel tegenvallen
Deze moet in de op!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is net als fietsen, op een gegeven moment word je er steeds beter in
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef robdriessen het volgende:
3FM heeft dit nummer voor mij verpest. Ik kan het niet meer horen zonder 40 keer Jon Bakker 'he?' te horen roepen.
thx nu hoor ik het ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef robdriessen het volgende:
3FM heeft dit nummer voor mij verpest. Ik kan het niet meer horen zonder 40 keer Jon Bakker 'he?' te horen roepen.
quote:
dat zal ook wel jaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is net als fietsen, op een gegeven moment word je er steeds beter in
helleuuuu namens carool en mijquote:
quote:
Morphquote:
ringbewoner-muziekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yooo mannen! Wat voor genre muziek draait er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben er, zolang de muziek niet hapert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Hou me vooral wakkerquote:
Deutsche Schlager Musik, ja ja ja!quote:
Goedzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hou me vooral wakkerIk blijf nog wel ff!
quote:
rammsteinquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Deutsche Schlager Musik, ja ja ja!
Had eerst iets anders ingetikt maar kreeg een soort van geniale ingeving.quote:
Maar dan polka.quote:
Duitse Slayer denk ik meer aan Kreatorquote:
Mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hou niet van dance maar dit kan ik wel waarderen
dat mag van mij ookquote:
maar het ging om schlagerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Duitse Slayer denk ik meer aan Kreator
Maar Rammstein
Ach ja, schlager / slayer.quote:
tjah, ik nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ach ja, schlager / slayer.
Wie kijkt er nu op een foutje
Ik zet in op 1 luisteraarquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik schop jullie er allemaal af en dan ga ik de hele nacht lang alleen maar Kinderen voor Kinderen draaien. Moehahahaha.
Eikel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik schop jullie er allemaal af en dan ga ik de hele nacht lang alleen maar Kinderen voor Kinderen draaien. Moehahahaha.
Dank je. Ik heb je korrel zout even geleend voor mijn vorige post.quote:
Goedzo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb je korrel zout even geleend voor mijn vorige post.
quote:
quote:
Bijna allemaalquote:
Nee, dank je. Moet door de weeks me ook al met bagger bezighouden.quote:
U is baggeraar van beroep ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, dank je. Moet door de weeks me ook al met bagger bezighouden.
Nee, maar werk wel bij een baggerbedrijfquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, maar werk wel bij een baggerbedrijf
quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:47 schreef humorduck28 het volgende:
ff forum, is hier wat niewus, nee dus... ff terug
okidoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:50 schreef RingBewoner het volgende:
Heb me bedacht, rond 02:01 ben ik eruit.
Danku.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stomme tc gebeurenkan heul niet typen
de muziek atm
Vrouwen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:52 schreef humorduck28 het volgende:
waarom kunnen julllie niet typen in tc?
schatjes tochquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stomme tc gebeurenkan heul niet typen
de muziek atm
het typstukje is weg bij onsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:52 schreef humorduck28 het volgende:
waarom kunnen julllie niet typen in tc?
kom er ook bij, gezellige orgiequote:
dat kan mijn internet niet aanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kom er ook bij, gezellige orgie
tc.. sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:55 schreef RingBewoner het volgende:
Tijdens mijn show geen topic vol gekregen. Tegenvaller.
ik zou je ouders schoppenquote:
quote:
quote:
ik kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:55 schreef RingBewoner het volgende:
No comment.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fukking slecht engels of snap ik m niet...
en de liniaalquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:56 schreef humorduck28 het volgende:
Ach, zo heb ik knetter en carola, en natuurlijk andersom, ook eens kunnen zien....
Mist een komma.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fukking slecht engels of snap ik m niet...
Geduld.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben er klaar voor mensen, freakshow, here we come
In mijn tijden kreeg ik er 2 vol.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:55 schreef RingBewoner het volgende:
tjah, jij begon met camquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wel, niet in het tinychat gedeelte komen.
kloptquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:56 schreef humorduck28 het volgende:
Ach, zo heb ik knetter en carola, en natuurlijk andersom, ook eens kunnen zien....
dat doe je niet, want voordat de lapo er is, ben je er al uit, denk ikquote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:59 schreef RingBewoner het volgende:
Persoon met LAPO, beloof mij dat het volgende topic een TT krijgt met mij erin!!! Anders ga ik door!!!
jouwquote:
The girl you lost to cocainequote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:59 schreef humorduck28 het volgende:
Is dit de Sia, die toen ook over Cocaine zong?![]()
Het is jouw schuld niet, ik ben gewoon baas.quote:
ja goffer we konden heul niet typenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Vond jullie interactie, behalve de camera, summiem...![]()
Surequote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie wil er na naatje even luisteren of bij mij alles lukt?
Maakt niet uit, volgende keer beter, ik zie het als mijn straf van gisteravond, Drenthe is top..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja goffer we konden heul niet typen
Jaja, taalnazi.quote:
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is jouw schuld niet, ik ben gewoon baas.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, volgende keer beter, ik zie het als mijn straf van gisteravond, Drenthe is top..![]()
Heloooooefquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is jouw schuld niet, ik ben gewoon baas.
ik had gisteren toch gepost of we vdaag weer vriendjes warenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, volgende keer beter, ik zie het als mijn straf van gisteravond, Drenthe is top..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |