same here... enige wat soms herkenbaar is zijn rozijntjesquote:Op maandag 20 juni 2011 13:50 schreef miss_sly het volgende:
huup, hier is het een behoorlijke brij of een mooi drolletje. Soms is iets nog wel een beetje herkenbaar, maar dat zijn echt maar minimale stukjes. Meestal is het echt goed verteerd.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:50 schreef simmu het volgende:
huup, ravi heeft dat ook veel hoor. selene niet (meer? geen idee eigenlijk, heb er nooit op gelet). het ligt er nogal aan wat we eten, maar sinds we niet meer pureren vind ik vanalles terug. wellicht strakjes een stukje zwarte wascokrijt![]()
![]()
oh dat vindt ze vast fijn ja!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef Keshet het volgende:
Hier is weinig te herkennen Huup maar er gaat dan ook nog bar weinig vast voedsel in. Aan mij heb je dus even niks.![]()
Misschien kun je er een paar dagen foto's van maken en die mailen naar de kinderarts ofzo? Lekker klusje.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:55 schreef Keshet het volgende:
Gewoon een weekje opsparen in een luieremmer en die op haar buro deponeren. Dan kunnen jullie 't samen in de gaten houden!
Bel anders even om te vragen waar je precies op moet letten en om te melden wat je opvalt. Dan hoor je wel of je samples moet verzamelen.
ik heb nu echt zin om Lars weer te zien! benieuwd of hij naar Evie toe ook zo open is. Evie is namelijk net zo'n typje... zoekt me iedereen contact.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook geen herkenbaarheden in de poep.
Gut, ik had Lars een autootje gekocht vanmorgen toen we in de Kruidvat waren. Gewoon zo'n ijzeren klein ding. Hij is de koning te rijk. Elke winkel waar we ingingen kreeg hij wel weer contact met iemand en dan ging het weer: "auto!!!" en dan zijn nieuwe aanwinst showen haha!!
Het is zo'n geinig ventje in winkels met zijn praatjes, iedereen smelt er altijd van!
Ik denk ook dat het weleens heel gezellig kan worden, Lars met zijn haremquote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb nu echt zin om Lars weer te zien! benieuwd of hij naar Evie toe ook zo open is. Evie is namelijk net zo'n typje... zoekt me iedereen contact.![]()
wordt vast gezellig woensdag, zal mijn fototoestel meenemen
Ow leuk zeg! Senna doet dat ook. Laatst in de V&D stond ze bij het rek met kettinkjes en armbandjes toen er een ander meisje bij kwam staan. Senna boog zich naar haar toe, kettinkje in de arm: dit jouw kettinkje kindje?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb nu echt zin om Lars weer te zien! benieuwd of hij naar Evie toe ook zo open is. Evie is namelijk net zo'n typje... zoekt me iedereen contact.![]()
wordt vast gezellig woensdag, zal mijn fototoestel meenemen
Kan ik me wel voorstellen hoor, als ik de foto zo zie. Misschien is het wel een kwestie van oefenen, of andere schoentjes, maar zo'n kinderfysio kan je heel goed adviseren daarin!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb besloten toch R's kinderfysio weer eens te bellen.
Weten jullie nog dat ik toen hij net ging staan eens vroeg hier of jullie kinderen ook zo op de binnenkant van hun voetjes stonden? Ondertussen loopt hij al maanden aan tafels, kasten en banken en nu ook al los en staat hij nog altijd zo:
http://www.mijnalbum.nl/i(...)9784726&key=XPCGCI7Q
Gisteravond had hij na een dag loslopen ook echt zo'n pijn aan zijn voetjes dat hij er niet meer op kon staan. Ik ken dat niet van S en wil gezien zijn heupje toch maar eens dat iemand er even naar kijkt. Al is het maar om mij gerust te stellen.
Jaaa! Ik ben heel erg veel voor!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow leuk zeg! Senna doet dat ook. Laatst in de V&D stond ze bij het rek met kettinkjes en armbandjes toen er een ander meisje bij kwam staan. Senna boog zich naar haar toe, kettinkje in de arm: dit jouw kettinkje kindje?Kindje ging er snel vandoor, helaas!
We moeten de dierentuinmeet maar gaan organiseren, kunnen onze kindjes met elkaar contact maken
's ochtends brood (varierend van 1-3 boterhammen zonder korstjes nog steeds, die laat ze liggen) met de keuze uit appelstroop, pindakaas, roosvicee jam, geitensmeerkaas of honing.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:07 schreef Ssserpente het volgende:
In het borstvoedingstopic kwam de koemelkdiscussie weer eens bod (my 2 cents).
Ik vroeg me af of dreumesmelk echt enkel commercieel is of dat het mss toch wel beter is dan gewone koemelk omdat er oa minder zout in zit. Helemaal stoppen met melk vind ik ook niet echt een goed plan omdat Lente niet elke dag yoghurt, kaas of vlees eet (wel vegaburgers).
Pessie opperde daarop multivitamines en Miss vertelde dat Senna elke dag wel yoghurt, kaas en/of vlees eet.
Hoe ziet jullie eetschema er uit?
Hier als volgt:
's ochtends een boterham met appelstroop of pindakaas.
rond 11:00 uur een stuk fruit.
Als lunch een boterham met divers beleg, een soepie om met een boterham in te dippen of pastasalade.
In de namiddag een doosje rozijntjes oid.
En 's avonds een Hollandsche hap (meestal aardappels, groente en vis of een vegaburger).
Water ook? Bij mij krijgen ze altijd een beker water erbij. Om de minder lekkere happen mee weg te spoelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Tijdens het eten krijgen ze bij ons geen drinken, want waar drinken zit past geen eten en drinken krijgt altijd de voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |