Rienk eet ook heel weinig,
S' ochtends een fles peutermelk van 230/7 en 4 scheppen brinta die hij binnen een minuut leegklokt.
Brood/cracker/whatever ofzo er na (of er voor) eet hij niet op
Tussendoor slaapt hij, hij ligt rond 10/11 weer in bed.
na het slapen geef ik hem een boterham. Gister met pindakaas en daar heeft hij zeker meer dan de helft van op gegeten

Normaal eet hij nog geen 3 hapjes. Soms krijgt hij een cracker of beschuit. Crossaintjes vind hij ook erg lekker. Hij krijgt er karnemelk of yogho bij.
Tussendoor hoeft hij vaak niks, maar soms krijgt hij een banaan of een potje. Koekjes of rozijntjes moet hij niks van hebben.
Avond eten een potje 15+ maanden. Die gaat helemaal op en krijgt er nog een toetje achteraan. Of danoontje of yoghurt of danoontje met yoghurt. Daarna krijgt hij niks meer en gaat hij op bed.
Tussendoor krijgt hij limonade.
Maar gisteravond wilde hij niet slapen. Krijsen en brullen dus er maar weer uit. Na even beneden gespeeld te hebben klom hij op zijn stoel.. Bleek meneer nog honger te hebben en heeft een hele grote banaan op gegeten

(Hij eet sinds een week een banaan!!

)
En gister na het eten werd hij dwars, hij wilde zijn yoghurt niet, dus dan ben ik er klaar mee als hij gaat lopen drekken en ik zette hem op de grond. Hij kwam daarna bij mij piepen en ik zette hem bij mij op schoot, hij trok daarna mijn toetje naar zich toe en ik dacht dat hij dat op ging eten (yoghurt met jam) maar nee, hij ging het mij voeren!
*knip*
Je kan echt zien dat hij heel erg zijn best deed, dat handje op mijn schouder en die geconcentreerde blik

Ik vond het zó lief! Het was een enorme knoeiboel, want de helft viel op onze kleren, maar we hebben genoten, hij gaf mij een hapje en nam daarna zelf een hapje
Dit wilde ik even delen
[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 22-06-2011 20:18:40 ]