abonnement Unibet Coolblue
pi_98854269
- weten wanneer je op moet houden blijft lastig voor bepaalde personen -

[ Bericht 87% gewijzigd door smegmanus op 30-06-2011 08:08:25 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:12:49 #252
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_98855092
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:33 schreef Outpost76 het volgende:
Van spam queen nr 1 naar mod....... :?
:') Werkelijk waar, how fucking sad.
Wie ben jij om te bepalen of iemand niet geschikt is? Zeurzak.
Oja, ik ben ook incapabel. Iedere mod hier is incapabel en alle users zijn perfecte mods.
Hebben we dat ook weer gehad.
Poepgat.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:20:46 #253
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_98855180
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:12 schreef smegmanus het volgende:

[..]

:') Werkelijk waar, how fucking sad.
Wie ben jij om te bepalen of iemand niet geschikt is? Zeurzak.
Oja, ik ben ook incapabel. Iedere mod hier is incapabel en alle users zijn perfecte mods.
Hebben we dat ook weer gehad.
Poepgat.
Dus toch porsche1 voor hulpmod 9 juli :D

Sorry die moest even :@
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_98858254
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:33 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

SC in een radio topic over hele serieuze shit hoort niet op een zaterdag avond als er een dj zn best zit \ staat te doen. PUNT! Daar hoor jij zelfs in offtime toch op in te grijpen. :Y :Y Maar nee madame doet gewoon mee en als er wat van gezegd wordt doet ze eerst alsof ze t niet leest en pas als t persoonlijk wordt reageert ze..... Wat een top mod ben je toch! _O_

OHNOES! Ging het over serieuze dingen? Nou sorry hoor! Hoe durf ik jullie van jullie gekusjekroel te houden en een serieus onderwerp erin te gooien. Serieus, hoe durf ik! Achterlijk! Belachelijk! Ik ga meteen mijn kleurtje inleveren.

quote:
Ik heb mensen die t met me eens zijn ja idd. Jij ook die t met jou eens zijn. :Y Het boeit mij all1 niet. Ik bler net zo hard als ik all1 ben namelijk want ik vind jou 100% ongeschikt als mod. 18 jaar en dan bepalen wutt en hoe? Meid zeg nou niet dat t niet waar is, das gewoon een geil bij baantje (ok onbetaald) en meer boeit t je geen zier!

Wie de fuck ben jij om dat te vinden? Omdat ik niet doe wat JIJ wilt. Sorry hoor, that's life, get used to it.

quote:
Ik ken je al genoeg in 1 reeks blijkbaar want je hebt je in zo een korte tijd al zo laten kennen dat ik inm zeker weet dat je gewoon een hele slechte mod bent. :Y

Edit :

Oh en 100% ongeschikt. :Y Snap dan ook niet hoe iemand als jij ooit mod is geworden. Van spam queen nr 1 naar mod....... :?
Alleen deze opmerking laat al merken hoe weinig jij van ONZ of FOK! weet. Inderdaad zeg, zomaar een baggeraar als mod. Wat dachten ze wel niet. :')
pi_98858327
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:59 schreef aight1 het volgende:

[..]

Ik heb je nog nooit zien posten, maar ik vind je nu al een van de meest waardeloze users aller tijden. Wie ben jij om te bepalen of iemand een goede of slechte mod is? Je zit vastgeroest in je SC-kusjekroel-onzhihaiha-kliekje, waarbij je nooit andere topics ziet dan de radio-topics.
Hoe kan je dan oordelen over Myraela, die tal van andere topics op slot gooit of users corrigeert? Dat ze toevallig slowchat in een topic dat daarvoor bedoelt is, maakt dat haar een slechte mod? Heb je ooit een radioprogramma gehoord waarbij er constant over de DJ gesproken werd? Nee he?
Maar goed, als jij zo'n beperkt wereldje wilt hebben wens ik je veel plezier, maar kom alsjeblieft niet hier janken als iets je niet bevalt binnen jullie gezellige groepje faalusers. Je maakt jezelf alleen nog belachelijker.
Ben het wel met je eens, maar lang niet alle SC-ers daar zijn faalusers. ER zijn genoeg mensen die geregeld bagger openen of gewoon door ONZ paraderen. Maar zoals ik al zei: Ik ben het met je eens: Outpost heeft niet te beslissen of iemand een goede mod is of niet. Fok is een dictatuur en als je daar niet tegen kunt dan moet je weg :W WE hebben sowieso niet te beslissen of iemand een goede mod is ofniet, want driekwart van de users hier kunnen nog niet eens serieus genomen worden! :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2011 11:02:30 ]
pi_98859700
quote:
4s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[quote]4s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik ben even een paar dagen niet echt aktief online geweest maar ik vind dit onzin. (dus past t hier eigenlijk wel) Ik ben van mening dat als je die posts niet interesant vind je er over heen leest en als minder er gereageerd word (wat Stok dus wel veel doet) het vanzelf minder word. :Y

Stok doet imo zelf ook aan positieve stimulatie want hij ging zelf laatst nog een dag vol online door zuipen met Fanta. :{w

Oh en Fanta is imo dus gewoon welkom in t Radio topic. :Y (Zo denken er nog meer over. :Y )
Huh?

Er is helemaal nooit gezegd dat Fanta niet welkom zou zijn. Op geen enkel moment.
Heb alleen n.a.v. de repeterende breuk aangaande zijn drankprobleem in goed overleg in het topic besloten een berichtje in FB te posten of dat gezever van "Ik haat de wereld, dus ik zuip me dood" IETS minder mag.
Als FOK! van mening is/was dat dit gewoon moet kunnen is het wat mij aangaat ook prima.

Dat jij dan vervolgens met de voltallige inteelt-brigade hier compleet losgaat tegen/over mij en notabene Myraela, die hier verder geen kut mee te maken heeft, zegt genoeg (of eigenlijk alles) over de betrouwbaarheid van jouw/jullie intenties.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98860133
Gebruik jij haarshampoo voor je schaamhaar?
Een paar personen verpesten het topic. Is wel duidelijk welke dat zijn :)
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:48:43 #258
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_98860181
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:47 schreef Trollscience het volgende:
Gebruik jij haarshampoo voor je schaamhaar?
Een paar personen verpesten het topic. Is wel duidelijk welke dat zijn :)
Dit bedoel ik dus, je doet zelf net zo hard mee om het te verpesten, en dan ga je hier weer huilen.
Dit was precies hetzelfde als in KLB vorige keer, en toen ben je er ook op gewezen door de mods dat je zelf lekker mee doet en ze er geen neuk om geven.
Maar houdt deze discussie maar in je topic. :*
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_98860301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:49 schreef Rekkie het volgende:

[..]

-knip-
Tieten. Edit eens even modjes :*
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:48 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus, je doet zelf net zo hard mee om het te verpesten, en dan ga je hier weer huilen.
Dit was precies hetzelfde als in KLB vorige keer, en toen ben je er ook op gewezen door de mods dat je zelf lekker mee doet en ze er geen neuk om geven.
Maar houdt deze discussie maar in je topic. :*
Wil je dat ik toekijk terwijl mijn hele topic wordt volgespamd? Ieder topic dat ik open loopt uit op die verneukte discussie over die video. En dat komt omdat stoepmongool en kutauto het altijd weer weten te verkankeren
:*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2011 11:52:06 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:52:50 #260
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_98860346
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dus toch porsche1 voor hulpmod 9 juli :D

Sorry die moest even :@

Boh, ja! _O_

quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Tieten. Edit eens even modjes :*

[..]

Wil je dat ik toekijk terwijl mijn hele topic wordt volgespamd? Ieder topic dat ik open loopt uit op die verneukte discussie over die video. En dat komt omdat stoepmongool en kutauto het altijd weer weten te verkankeren
:*
Toe maar, stoere praat hoor.

quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:50 schreef Myraela het volgende:
Vechten jullie dit zelf even uit?
Geen neuk werd gegeven die dag.
Nu weer opzouten naar je topic en daar gaan we verder.
laat de FB clean.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_98860595
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Boh, ja! _O_

[..]

Toe maar, stoere praat hoor.

[..]

Geen neuk werd gegeven die dag.
Nu weer opzouten naar je topic en daar gaan we verder.
laat de FB clean.
Zie je, dit kan oneindig lang doorgaan omdat jij gewoon negeert wat ik zeg en gewoon reageert met een regeltje kutgetroll
pi_98861209
Ja hallo mods, waarom laten jullie dit toe?
Dit is gewoon hetzelfde als topicverneuken
pi_98861382
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:15 schreef Trollscience het volgende:
Ja hallo mods, waarom laten jullie dit toe?
Dit is gewoon hetzelfde als topicverneuken
Het topic zelf was al niets en daarbij lok je het daarna ook nog eens uit.
pi_98861485
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het topic zelf was al niets en daarbij lok je het daarna ook nog eens uit.
Hoe lok ik het uit? Wil je dat ik toekijk hoe ze offtopic gaan baggeren?
pi_98861631
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:23 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Hoe lok ik het uit? Wil je dat ik toekijk hoe ze offtopic gaan baggeren?
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:15 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Trots op ons volkslied _O_
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef Trollscience het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:21 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Hij is wel toepasselijk tijgah :*
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef Trollscience het volgende:

[..]

YES!
Eindelijk post je die video, nu ga ik lekker in de FB zeuren :W
Je gaat overal op in, dan is het toch logisch dat mensen daar dan weer op in gaan. En het topic was zelf al bagger, had je serieus verwacht dat mensen over hun schaamhaar gaan praten?

Als je zelf dan nog wat humor had gebruikt in een OP, dan hadden andere misschien ook humor gehad. Maar zo? Nee. Logisch.
pi_98861753
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je gaat overal op in, dan is het toch logisch dat mensen daar dan weer op in gaan. En het topic was zelf al bagger, had je serieus verwacht dat mensen over hun schaamhaar gaan praten?

Als je zelf dan nog wat humor had gebruikt in een OP, dan hadden andere misschien ook humor gehad. Maar zo? Nee. Logisch.
ail kiep it in majnd.
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:50:16 #267
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_98864865
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:12 schreef smegmanus het volgende:

[..]

:') Werkelijk waar, how fucking sad.
Wie ben jij om te bepalen of iemand niet geschikt is? Zeurzak.
Oja, ik ben ook incapabel. Iedere mod hier is incapabel en alle users zijn perfecte mods.
Hebben we dat ook weer gehad.
Poepgat.
Ik mag dat vinden net zoals jij mij sad of een zeurzak mag vinden. :Y ^O^ :*
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

OHNOES! Ging het over serieuze dingen? Nou sorry hoor! Hoe durf ik jullie van jullie gekusjekroel te houden en een serieus onderwerp erin te gooien. Serieus, hoe durf ik! Achterlijk! Belachelijk! Ik ga meteen mijn kleurtje inleveren.

[..]

Wie de fuck ben jij om dat te vinden? Omdat ik niet doe wat JIJ wilt. Sorry hoor, that's life, get used to it.

[..]

Alleen deze opmerking laat al merken hoe weinig jij van ONZ of FOK! weet. Inderdaad zeg, zomaar een baggeraar als mod. Wat dachten ze wel niet. :')
Ik weet wat ik vind en mag dat gewoon zeggen net als jij dit mag posten. Get used 2 it. :* Ik ga t all1 niet allemaal weer uitkouwen. Dus niet meer op in gaan. :W :*
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:53 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens, maar lang niet alle SC-ers daar zijn faalusers. ER zijn genoeg mensen die geregeld bagger openen of gewoon door ONZ paraderen. Maar zoals ik al zei: Ik ben het met je eens: Outpost heeft niet te beslissen of iemand een goede mod is of niet. Fok is een dictatuur en als je daar niet tegen kunt dan moet je weg :W WE hebben sowieso niet te beslissen of iemand een goede mod is ofniet, want driekwart van de users hier kunnen nog niet eens serieus genomen worden! :')
Ik beslis niets voor niemand. Ik vind dat en dan mag ik dat melden. ;)
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Huh?

Er is helemaal nooit gezegd dat Fanta niet welkom zou zijn. Op geen enkel moment.
Heb alleen n.a.v. de repeterende breuk aangaande zijn drankprobleem in goed overleg in het topic besloten een berichtje in FB te posten of dat gezever van "Ik haat de wereld, dus ik zuip me dood" IETS minder mag.
Als FOK! van mening is/was dat dit gewoon moet kunnen is het wat mij aangaat ook prima.

Dat jij dan vervolgens met de voltallige inteelt-brigade hier compleet losgaat tegen/over mij en notabene Myraela, die hier verder geen kut mee te maken heeft, zegt genoeg (of eigenlijk alles) over de betrouwbaarheid van jouw/jullie intenties.
Ik zeg ook niet dat dat gezegd is. Ik zei dat all1 voor als Fanta_ mee zou lezen. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_98865522
@ Outpost.
Toen ik n.a.v. een aantal reacties in het topic dit bericht feedback plaatsen was je niet eens aanwezig man.

En als een halve zool tekeer gaan tegen Myra maakt je punt ook niet bepaald niet sterker.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:10:22 #269
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_98865654
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
@ Outpost.
Toen ik n.a.v. een aantal reacties in het topic dit bericht feedback plaatsen was je niet eens aanwezig man.

En als een halve zool tekeer gaan tegen Myra maakt je punt ook niet bepaald niet sterker.
Klopt daarom zei ik dat ook in mn post. Maar om nou zo iets te posten vind ik niet nodig daarom als nog mn post. :Y Ik heb nl wel mee gelezen toen dat gebeurde. ;)

Kan maar dat is mijn mening en dat heeft niets met Fanta_ of jou post te maken.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_98865806
Waarom ontstaat er in slowchats altijd zo ontzettend veel diepgeworteld gezeik?
pi_98865956
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:14 schreef zovty het volgende:
Waarom ontstaat er in slowchats altijd zo ontzettend veel diepgeworteld gezeik?
Kliekjes.
Mensen verliezen elke vorm van realiteitszin, of de algemeen geldende regels op FOK!.
Als de betreffende SC vervolgens weer gesloten is omdat er zaken gepost worden die totaal niets met het onderwerp te maken hebben, buitelen ze weer huilend over elkaar heen, omdat ze er " niets van begrijpen" .

In detail posten over hoe jij jezelf doodzuipt heeft niets te maken met Radio. Daarom de FB, aan de onredelijke reacties hierop te lezen is dat direct de laatste keer geweest ook.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98865978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kliekjes.
Mensen verliezen elke vorm van realiteitszin.
Als de betreffende SC vervolgens weer gesloten is omdat er zaken gepost worden die totaal niets met het onderwerp te maken hebben, buitelen ze weer huilend over elkaar heen, omdat ze er " niets van begrijpen" .

In detail posten over hoe jij jezelf doodzuipt heeft niets te maken met Radio. Daarom de FB, aan de onredelijke reacties hierop is dat direct de laatste keer geweest ook.
Helemaalr correct ^O^
  Forum Admin donderdag 30 juni 2011 @ 14:21:58 #273
58651 crew  murp
murp
pi_98866109
hé, open eens een topic ipv hier lopen te etteren.
pi_98867565
quote:
19s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:21 schreef murp het volgende:
hé, open eens een topic ipv hier lopen te etteren.
Op wie doel je nu?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')