dat was ook je lapoquote:
Gaat. Ik word er alleen moe van dat iedereen me vies aankijkt omdat ik gezakt ben en het raar vinden dat ik niet verdrietig ben ofzo.quote:
hehe FAAL!! hehehequote:
Zeker.quote:
Was ik weer te laatquote:
Ik ben weer terug.quote:
Ach ja.quote:
Vriend van me was ook gezakt, en kwam tijdens de ceiferleijst-uitrijking vrolijk binnengestapt..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat. Ik word er alleen moe van dat iedereen me vies aankijkt omdat ik gezakt ben en het raar vinden dat ik niet verdrietig ben ofzo.En dat ik door ga met m'n leven. Daar?
Ga je naar huisquote:
Had ik toch gelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee ik ga geen kapsalon halen, ik ga naar huis.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Vriend van me was ook gezakt, en kwam tijdens de ceiferleijst-uitrijking vrolijk binnengestapt..
Iedereen keek 'm raar aan, enigste wat 'ie had te zeggen was dat 'ie volgende jaar veel vrije tijd had en hij sowieso nog een jaar moest wachten voor z'n studie.
Allemaal dik lief en aardig en medeleven tonen natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen m'n mentor. Ze zei dat ze verbaasd was dat ik het goed opnam en toen vroeg ik of ik volgend jaar me weer mocht inschrijven en of ze weer m'n mentor wilde wordenEn ik was -natuurlijk- van harte welkom
Ik vaak genoeg, helaas.quote:
Ik ben dan ook alcoholist.quote:
Ja toch, maar of het gemeend isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Allemaal dik lief en aardig en medeleven tonen natuurlijk.
ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELMOND SPORTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:21 schreef xCore het volgende:
[..]
ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELMOND SPORTNee nee, het is ZIGGE ZAGGE ZIGGE ZAGGE HELLEMOND!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef Dastan het volgende:
Waarom heeft iedereen elkander op msn? [ afbeelding ]
Joost is mijn scharrelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:23 schreef Dastan het volgende:
Waarom heeft iedereen elkander op msn? [ afbeelding ]
quod erat demonstrandum?quote:
Heb ik een bevestiging.quote:
Zekerquote:
Vorig jaar ook zo eentje bij de diploma-uitreiking. Leraar op podium roept: EN WIE ZIJN ER ALLEMAAL GESLAAGD? Zit de enige gezakte persoon in de zaal te roepen van HEUYHEUYHEUY. De geslaagden durfden niks meer te zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Vriend van me was ook gezakt, en kwam tijdens de cijferlijst-uitreiking vrolijk binnengestapt..
Iedereen keek 'm raar aan, enige wat 'ie had te zeggen was dat 'ie volgende jaar veel vrije tijd had en hij sowieso nog een jaar moest wachten voor z'n studie.
Ja volgende keer sla ik de date niet meer af.quote:
Joh vanaaf ff lekker los toch!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja volgende keer sla ik de date niet meer af.
Jaaah.!quote:
Waar hoor je mij dat zeggen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Zeggen wat wel en niet mag.
[ afbeelding ]
Zeggen wat een ander wel en niet mag zeggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Zeggen wat wel en niet mag.
[ afbeelding ]
Maar ik dacht dat niemand het mocht weten.quote:
Ah joh!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat niemand het mocht weten.
Beetje gemeen jouw reactie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
kanker op met die emogay en ga wat doen of zo
Geen geheimen voor elkaar geen geheimen voor de wereld.quote:
Ik had wel gekomen, zit me toch hier de pleuris te vervelenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:28 schreef Finland. het volgende:
[..]
Vorig jaar ook zo eentje bij de diploma-uitreiking. Leraar op podium roept: EN WIE ZIJN ER ALLEMAAL GESLAAGD? Zit de enige gezakte persoon in de zaal te roepen van HEUYHEUYHEUY. De geslaagden durfden niks meer te zeggen.
Overigens; geef ik een feest, nodig ik een stuk of 30 man uit, mag ik blij zijn als er 12 mensen komen ofzo. De rest komt niet omdat of een her of gezakt.
Onze school had op havo ook maar een slagingspercentage van 67%![]()
![]()
.
We gaan zo ergens anders verder.quote:
Ik voel me lichtelijk aangevallen. Dan doe ik zo. Tevens vond ik je reactie een beetje teleurstellend zoals ik net al zei.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
serieus doen in een sc nota bene kom op zeg ga lekker naar R&P
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:37 schreef Dastan het volgende:
serieus doen in een sc nota bene kom op zeg ga lekker naar R&P
Want?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
die smiley moet je niet te pas en te onpas gebruiken 13.gif
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
die smiley moet je niet te pas en te onpas gebruiken 13.gif
ja, want dan komt ie er zo uit te zien:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:39 schreef Beatles het volgende:
Wel mooi dat je die 13.gif voor de smiley neerzet.
Daarom. Prachtig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja, want dan komt ie er zo uit te zien:
[ afbeelding ]
Ja toch.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach, onze Etsoe krijgt minder aandacht.
Etsu, puike kerel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach, onze Etsoe krijgt minder aandacht.
Klopt.quote:
Alleen op hyves dan.quote:
Zelf tot conclusie gekomen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Dastan het volgende:
Als je jezelf gaat citeren begin je een ernstige aandachtsstoornis te ontwikkelen.
Pure verveling.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef Dastan het volgende:
Als je jezelf gaat citeren begin je een ernstige aandachtsstoornis te ontwikkelen.
Ik ben dood op... geen kapsalon vanavond.quote:
Dankje.quote:
Kom ik ook nu pas achter..quote:
Vaker geweest als?quote:
Lekkerquote:
Jij hebt smaak.!quote:
Verhuizen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. Alleen woon ik er helaas niet meer zo dichtbij.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
Hoe kun je nou geen Albert Heijn in de buurt hebben.
schreefquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
kanker op met die emogay en ga wat doen of zo
Wij hebben hier drie Albert Heijn's. Ik woon in dichter bij drie andere supermarkten, dus dan ga je al gauw naar een van deze drie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
Hoe kun je nou geen Albert Heijn in de buurt hebben.
Neen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij hebben hier drie Albert Heijn's. Ik woon in dichter bij drie andere supermarkten, dus dan ga je al gauw naar een van deze drie.
Mag niet besproken worden.quote:
3 jaar lang gewerkt.quote:
Hoe wist je dat..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
alsof jij kunt lopen met die dijen van je
ik heb toch goede reputatie dit datquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
MAG NEIT BESPROKEN WORDNE BAN VBOOR JOU MOBLO KOM MAAR
Wat een dijenkletser.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
alsof jij kunt lopen met die dijen van je
Zelf aangevraagd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als jij impliceert dat jij het weet, maar ik het ook wel weten
Eckte bazen hebben vrij op dagen dat andere mensen werken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Eckte bazen werken op dagen dat andere mensen vrij hebben.
Ik ben werkloos al 1 jaarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Eckte bazen werken op dagen dat andere mensen vrij hebben.
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben vrij op dagen dat andere mensen werken.
Vorig jaar in de zomer 55u per week gewerkt. En daarvoor 40u per week stage.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Slecht.Vorig jaar werkte ik fulltime naast mijn school.
Ik ging naar school 4 dagen in de week, 1 dag stage, 4 dagen werken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vorig jaar in de zomer 55u per week gewerkt. En daarvoor 40u per week stage.
Had ik misschien moeten doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tijd maken voor school. Had ik net zo goed niet kunnen doen...
Misschien..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik misschien moeten doen.___________________
Kut KB.!quote:
hoiquote:
doeiquote:
heyquote:
oh datquote:
Aghjoh, ben al 3x naar zo'n examencursus geweest, is me goed bevallen. Is wel erg zwaar en duurde 3 dagen, en ik MOET geschiedenis halen van mezelf, dus komt goed.quote:
Welk vak?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja daar hoorde ik mijn schoonzusje ook al over.
ohquote:
Nou, mijn schoonzusje is geslaagd, maar haar neef moet een her Frans doen. Maar die moet een 7.1 halen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aghjoh, ben al 3x naar zo'n examencursus geweest, is me goed bevallen. Is wel erg zwaar en duurde 3 dagen, en ik MOET geschiedenis halen van mezelf, dus komt goed.
[..]
Welk vak?
Ik had zo'n cursus gedaan in Tilburg (***kruikenstad), ook drie dagen van 8 tot 7.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aghjoh, ben al 3x naar zo'n examencursus geweest, is me goed bevallen. Is wel erg zwaar en duurde 3 dagen, en ik MOET geschiedenis halen van mezelf, dus komt goed.
[..]
Welk vak?
Ziet ze er ook uit als een troll?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef Beatles het volgende:
Ik heb zo'n trollcollega serieus wat heb ik een hekel aan haar.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik had zo'n cursus gedaan in Tilburg (***kruikenstad), ook drie dagen van 8 tot 7.![]()
Eerste SE dat na die cursus kwam, een focking 5
In Leiden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, mijn schoonzusje is geslaagd, maar haar neef moet een her Frans doen. Maar die moet een 7.1 halen.
Maak kennis met Klinkerbotsing.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:30 schreef Flitskikker het volgende:
Dus een ban aanvragen, maar gewoon op een ander account verdergaan
Ja, ik weet niet of ie het gaat doen. Het is wel aan te raden, aangezien ie een 7.1 moet halen.quote:
Tuurlijk wel, je krijgt toch alle stof?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is ook bedoeld voor de CE's. Niet SE's.
Bij mij heeft economie alleen niet geholpen. Wiskunde wel (7,1 voor CE) en M&O (6,1 voor CE).
ohquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:28 schreef Beatles het volgende:
Ik heb zo'n trollcollega serieus wat heb ik een hekel aan haar.
Mja, ik weet niet... Ik zou niet gauw voor de talen zo'n examencursus doen. Want je breidt je woordenschat nooit uit in 2/3 dagen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ie het gaat doen. Het is wel aan te raden, aangezien ie een 7.1 moet halen.
CE-stof ja, niet SE toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:30 schreef xCore het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je krijgt toch alle stof?
Ach, laat ook maar
Naah, misschien niet. Maar ach, je kan altijd wat extra oefening gebruik toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet... Ik zou niet gauw voor de talen zo'n examencursus doen. Want je breidt je woordenschat nooit uit in 2/3 dagen.
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Naah, misschien niet. Maar ach, je kan altijd wat extra oefening gebruik toch?
Ja, ik vind ook dat ie het moet doen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon doen.Anders nog een jaartje met mij.
IKKE IKKE IKKUHHHHHHHHHH!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:34 schreef DidoCarthago het volgende:
Wie wil er een examencursus Frans doen? Ik raad die voor een taal wel aan namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Nee, iemand die wisku....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
Frans in je pakket hebben.Hoe kut moet je leven dan wel niet zijn.
GAAN WE WEERquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee, iemand die wisku....
Laat maar, te makkelijk
Met een zes(je) ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
GAAN WE WEERIK HEB WISKUNDE A GEHAALD HOOR
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:39 schreef Etsu het volgende:
Verwachte reactie: dat zegt dan heel wat over wisA.
Niet waar.
VWO moet je toch sowieso 2 talen hebben op een M profiel?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
Frans in je pakket hebben.Hoe kut moet je leven dan wel niet zijn.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
VWO moet je toch sowieso 2 talen hebben op een M profiel?
1 vreemde taal (DU/FR) sowieso. Maar dat hoefde ik niet aangezien ik een zintuigelijke beperking heb.quote:
Ja C&M geloof ik wel frans en duits volledig op vwo. Of in ieder geval in mijn tijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
1 vreemde taal (DU/FR) sowieso. Maar dat hoefde ik niet aangezien ik een zintuigelijke beperking heb.
kwaakquote:
kwaakquote:
Dankjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:48 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Goedzo!!!Jaaa ik ook
. Maar jij liep je zo'n zorgen te maken
.
Waar is de Enigma?quote:
Niet lief.quote:
shitquote:
goede postquote:
Ja, alleen 7, 8, 9. Jij?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
DankjeJa klopt
Maar gefeliciteerd!Heb je mooie cijfers?
yesquote:
juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |