Of dat je met toekomstige iPhones geen concerten kan opnemenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ga je batterij eruit solderen of huilen dat je geen geheugenkaartje erin kan stoppen.
Ach, wij kunnen prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hey mijn 16 gb geheugenkaartje is vol. Gelukkig heb ik op mijn telefoon ook nog eens 16 gb en die is nog lang niet vol omdat ik shit als films en zo op de geheugenkaart opsla. Nou, dan koop ik toch gewoon een 32 gb kaart en ik kan weer verder. Je zou toch maar een telefoon hebben die zichzelf promoot met het interne mini-geheugen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij ook.
Daarom hebben we allemaal een SII ipv een Iphone.
Ah, dus het is niet omdat je te pauper bent om 79 cent te betalen? Vandaag is het de S2, volgende maand is het weer een ander. Doe mij maar consistentie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij ook.
Daarom hebben we allemaal een SII ipv een Iphone.
De enige stinkende troll ben jij, wat doe je hier gast. Sodepleur lekker een eind op naar je Iphone topic, of zie je daar ook al gasten trollen over hoe elitair en geweldig hun SII wel niet is?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, dus het is niet omdat je te pauper bent om 79 cent te betalen? Vandaag is het de S2, volgende maand is het weer een ander. Doe mij maar consistentie.
Wel zielig trouwens dat je in je eigen topic loopt te trollen
Jij gebruikt zeker ook nog steeds een Commodore64? Hey, 64KB is zat! WIJ kunnen prio's stellen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, wij kunnen prioriteiten stellen
Ja, want die vergelijking is realistischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker ook nog steeds een Commodore64? Hey, 64KB is zat! WIJ kunnen prio's stellen!
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Aneurysma het volgende:
Tevens:
Orderstatus:
Order in behandeling.
Ein-de-lijk.Na bijna 2 weken 'niet op voorraad'.
Pfft. En de laatste levering bij vodafone was afgelopen donderdag dus ze deden er ook zo'n 4 dagen over om erachter te komen dat ze me een toestel uit die levering konden leveren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.
Ja ik ga niet zeggen dat zij 't summum zijn, want 2x telefonisch bestellen ging dus niet omdat hij niet op voorraad was. Ik heb 'm ergens begin juni besteld en de 5e heb ik 'm opgehaaldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:14 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Pfft. En de laatste levering bij vodafone was afgelopen donderdag dus ze deden er ook zo'n 4 dagen over om erachter te komen dat ze me een toestel uit die levering konden leveren.Nu hopen dat ze snel bellen.
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:46 schreef MetBas het volgende:
Widgetlocker en Launcherpro Plus kom je heel ver mee. Bij market staat categorie widgets.
https://market.android.co(...)eature=search_resultquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..
Ik ben gewoon 'n winkel binnengestapt, daar waren er net 20 geleverd en er lagen 19 bestellingen. Ik had mazzel dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb echt mazzel gehad hoor ik al, want ik heb 'm in de winkel bij vodafone besteld en 3 dagen later had ik 'm.
Zijn wel alternatieven voor CC, moet je even Googlen. Launcherpro is er ook gratis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maarja dat kost weer geld. ik heb geen creditcard dus ik kan geen apps kopen..
Tja, zo lust ik er nog wel een paar. Zonde de Nokia 3300 ook geen games op je telefoon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je over innovatief begint, moet je niet aan komen zetten met de galaxy s2
En feit blijft dat apple met de iPhone de smartphone markt heeft opengeblazen, en dat Android, WebOS en WP7 daar een direct gevolg van zijn.
Dus: zonder iPhone geen galaxy s2
ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
https://market.android.co(...)eature=search_result
Zelfde als Launcherpro, alleen deze is gratis.
wat voor beperkingen zitten daaraan dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:08 schreef MetBas het volgende:
[..]
Zijn wel alternatieven voor CC, moet je even Googlen. Launcherpro is er ook gratis.
Pfff, je mag toch wel telefoons met elkaar vergelijken?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Ow, echt.. Kap toch eens met dat gezeik!
Volgens mij heeft de betaalde versie alleen wat extra widgets.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
[..]
wat voor beperkingen zitten daaraan dan?
Klopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de betaalde versie alleen wat extra widgets.
oke dankjewel !quote:Op zondag 19 juni 2011 01:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Klopt.
Widget voor Facebook, Twitter, Bookmarks, Calender, SMS, Contacten en Gmail.
Die widgets lijken een beetje op deze:
https://market.android.com/details?id=com.snowbee.colorize
Al een maand met deze telefoon.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oke dankjewel !
morgen maar even wat gaan klooien. ik heb hem nu een maand met de default shit gehad en ik wil wel eens wat nieuws
gewoon mazzel gehad. Zaterdag wist ik dat ik deze wou. en maandag had ik hem.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Al een maand met deze telefoon.Mijn jaloezie heb je.
underklocken? dude daar gaat je grootste voordeel van deze foon.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef jogy het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een custom ROM die de accu langer kan laten duren door eventueel underclocking?. Ik wil er zoveel mogelijk levensduur uit persen tussen opladen door. Gewoon, omdat het kan.
vermoedelijk heb ik vooralsog niet de volledige kracht nodig van dat apparaat dus tja. Ik heb liever een telefoon die het langer doet dan een telefoon die net zo snel is als een laptop maar ook zo snel leeg isquote:Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
underklocken? dude daar gaat je grootste voordeel van deze foon.
Als de volledige kracht niet nodig hebt dan wordt het ook niet gebruikt en kost het geen extra energie. Het is niet zo dat als je telefoon standby staat die dualcore cpu op 100% staat te draaien.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:59 schreef jogy het volgende:
[..]
vermoedelijk heb ik vooralsog niet de volledige kracht nodig van dat apparaat dus tja. Ik heb liever een telefoon die het langer doet dan een telefoon die net zo snel is als een laptop maar ook zo snel leeg is.
vraag ik mij ook wel af. en dan even een top 10 van betaalde en een top 10 van gratis appsquote:Op zondag 19 juni 2011 10:09 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik weet niet of hier al een topic over bestaat op FOK maar wat is jullie top 10 meest handige apps voor de SG2 trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |