helaas, dat zit er nog niet inquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
ok ik moet ook lachen nu
tip voor jou, omdat lekker: ga op jacht! je bent een man! jagen!
Nog niet maar dat maakt niet uit. Slechte reputatie en geen vrienden, wel leuke sociale contacten op school. Ook slechte cijfersquote:
Gast, fock die reputatie en geen vrienden, als je gewoon achter haar aan gaat heb je alles wat je nu hebt + haarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef Erwache het volgende:
[..]
Nog niet maar dat maakt niet uit. Slechte reputatie en geen vrienden, wel leuke sociale contacten op school. Ook slechte cijfers
Waarschijnlijk was ze je na dat moment al direct weer vergeten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef Erwache het volgende:
Geen grote verhalen gewoon iets kleins.
Ik moest op school de perforator hebben. Die staat dus naast een leuk uitziend meisje (die op haar knieën op de vloer zit). Ik loop erheen "Hey, mag ik dat ding even lenen"? - "Ja, maar niet te lang hè" - "Nee ik moet maar vijf blaadjes doen". Vervolgens pakt zij die perforator (best een zwaar ding) en geeft hem aan mij. Ik sta rechtop en kijk diep in haar decolletéIk pak dat ding aan, voel haar vingers en zeg dankjewel. Even later breng ik hem terug en iets soortgelijks gebeurt. Later kom ik haar tegen en ze lacht lief tegen me.
Niks bijzonders, maar wilde het gewoon even delen. ik kvoel me nu nog geilGewoon kleine dingen die je dag maken
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze je na dat moment al direct weer vergeten.
Ja maar dat zou voor haar ook niet leuk zijn snap je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gast, fock die reputatie en geen vrienden, als je gewoon achter haar aan gaat heb je alles wat je nu hebt + haar= profit?
Daar gaat het ook niet omquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze je na dat moment al direct weer vergeten.
je gewoon een keeer wassen en deo gebruikenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef Erwache het volgende:
[..]
Nog niet maar dat maakt niet uit. Slechte reputatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |