Haal dan die IF Balzaretti (80), UP Krasic, SIF Hamsik, IF Vargas ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 13:46 schreef Santello het volgende:
Ik heb maar 206k. Ruimte voor een Krasic en die LB
Moet nog een maicon hebben, IF 87 Hamsik, IF Vargas en een IF ETOó
FML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bin is de Buy out.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:58 schreef augurkrijder het volgende:
Ik heb 2 vraagje wat betekend bin en wat houd het happy hour in waar ik mensen wel vaak over hoor ?
BIN = Buy It Now, je kan op auctions bieden maar vaak hebben ze ook een prijs waarvoor je ze direct mee kan nemen, dat noemen we BIN.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:58 schreef augurkrijder het volgende:
Ik heb 2 vraagje wat betekend bin en wat houd het happy hour in waar ik mensen wel vaak over hoor ?
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:59 schreef GuRBuH het volgende:
My masterwork, it is complete!!!![]()
![]()
![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hKoQev7wba3fi
Wel jammer dat Narsingh etc niet in het spel zitten. Ik zal nu om en om moeten gaan spelen met deze om ze fit te houden. Want voor de flanken heb ik dus totaal geen backups.Fean Fean Fean!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Vargas echt spelen als een draak en hij zou 99 stamina moeten hebben als IF, maar daar merkte ik toen niks van. Ik weet dat veel mensen hetzelfde daarover denken dus misschien bedoeld Fenomeno datquote:
Ja, een alleskunnerquote:
De geupgrade versie na de winterstopquote:Op zondag 19 juni 2011 13:58 schreef Santello het volgende:
Wat is UP![]()
Nee, moet die 83 Balzaretti hebben en normal Maicon om mijn 5 sterren team een beetje op orde te krijgen. Dan heb ik nog 100k over. Wil dan wel graag sparen voor TOTY Krasic, die is 150k.
Ik heb trouwens nog ongeveer 100k aan spelers op de tradepile![]()
Essien, Anelka, Kaka, and more!
Speel met dit elftal:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iptFlZ7Uba3fm
Zou best kunnen kloppen, ik kan alleen niet zonder zijn verdedigende werk. Doet ie eprfect.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:03 schreef Fenomeno het volgende:
Die zit na een wedstrijd al op 80 fitness ofzo, kun je beter di natale of ronaldinho halen
Hmmm.... lastig, ik zou ook nog wel graag Cassano willen hebben. maar ik heb maar plaats voor 2 aanvallende middenvelders. Motta blijft zowieso staan en met TOTY Totti ben ik ook wel blij, en eigenlijk ben ik met TOTY Hernanes ook nog wel blij....quote:
TOTY Hamsik is een stuk snellerquote:Op zondag 19 juni 2011 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm.... lastig, ik zou ook nog wel graag Cassano willen hebben. maar ik heb maar plaats voor 2 aanvallende middenvelders. Motta blijft zowieso staan en met TOTY Totti ben ik ook wel blij, en eigenlijk ben ik met TOTY Hernanes ook nog wel blij....
Lastig dit....
Even kijken of ik hem met een ruil actie kan scoren, wil wel wat coins voor pakjes overhouden natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TOTY Hamsik is een stuk snellerKan ook nog goed koppen en is sterk. Echt een aanrader
Ik wil vanavond wel tegen je spelen. Heb 2 teams die het wel tegen barca kunnen opnemen. Als je mijn 1e team verslaat mag je zelfs tegen m'n 2e team spelen!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:08 schreef psychedelicate het volgende:
Iemand zin om op de Xbox tegen een Barcelona squad te spelen (FUT)?
mja klopt. maar bij die laatste wedstrijd maakte het gewoon niks uit. Hun team had hele goede spelers. Hun aanvaller hadden stats van 88 en 89. Daar begin je niks tegen met die verdedigers van ons. En al helemaal niet met die keeper van ons.. 3 van die goals had de keeper gewoon moeten hebbenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:20 schreef laucas het volgende:
O jawel, een goeie any is het halve werk. Ik zeg niet dat jij slecht was als, maar omni is gewoon een uitstekende any. Klopt dat de rest slecht is, maar onze passing was ook slecht en die hoge steekballen op mij kunnen echt niet want dat win ik sowieso niet met me 161cm.
Maar vooral dit team is ideaal tegen Barca!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:15 schreef psychedelicate het volgende:
Ik denk dat heel veel teams het met gemak tegen Barça kunnen opnemen. Weet niet of ik er vanavond ben, though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |