Hmm ok, dat merk je misschien als je er mee speelt idd. Maar aan de stats te zien kan hij helemaal niksquote:
Haha een fransman die zegt dat wij een arm land zijn...quote:Op zondag 19 juni 2011 13:31 schreef Rijstbal het volgende:
Britse gasten weer
Why waste time?
It's called keeping the ball in my team so you cant win.
Ever heard of sportmanship?
I play to win mate unlike you.
I do 2. But only in a fair way
Listen you dutch kid stop crying. Just because you could not cheat your way to the world cup doesnt mean you have 2 bitch now.
Gaan ze over het WK praten .Terwijl ze zelf niks bereikt hebben
En dan het volgende potje kom ik een gast tegen met een IF Franse team. Ik stond voor de helft 3-0 voor. Toen deed hij zn headset aan en begon hij wa te lullen. Ik zette mijn headset ook op om te horen wat hij zegt. Enige wat er uit kwam was: Fucking dutch ppl. You have your mic on TALK TALK. I hate fucking holland. you're a poor country. We fucking hate you. What's good about Holland? You're a fucking poor country.
Ik zeg uhm what's your problem? YOU'RE MY FUCKING PROBLEM. I FUCKING HATE DUTCH PPL
Ja in de Serie A is dat de bestequote:Op zondag 19 juni 2011 13:38 schreef Santello het volgende:
Is die LB van palermo IF de beste? 86 pace en 88 def. hij heeft rating van 83 kost 60k.
Iemand maicon te koop?
Nee het was een Engelsman met een Franse teamquote:Op zondag 19 juni 2011 13:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha een fransman die zegt dat wij een arm land zijn...
Ik zet nooit mijn headset op, 90% van de fifa spelers zijn gewoon zielige mannetjes. Ik gebruik m'n headset alleen als ik moet samenwerken of als ik met vrienden zit te gamen.
Wat Stijn zegt. Ik had hem voor 20k gekocht toen.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:38 schreef Santello het volgende:
Is die LB van palermo IF de beste? 86 pace en 88 def. hij heeft rating van 83 kost 60k.
Iemand maicon te koop?
STERF RIJST BALquote:Op zondag 19 juni 2011 13:41 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Wat Stijn zegt. Ik had hem voor 20k gekocht toen.
Haha nee ik had de TOTYquote:Op zondag 19 juni 2011 13:43 schreef Santello het volgende:
TOTY is die van 83 zeker, rijstbal had zeker die gare IF van 80
Haal dan die IF Balzaretti (80), UP Krasic, SIF Hamsik, IF Vargas ofzoquote:Op zondag 19 juni 2011 13:46 schreef Santello het volgende:
Ik heb maar 206k. Ruimte voor een Krasic en die LB
Moet nog een maicon hebben, IF 87 Hamsik, IF Vargas en een IF ETOó
FML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bin is de Buy out.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:58 schreef augurkrijder het volgende:
Ik heb 2 vraagje wat betekend bin en wat houd het happy hour in waar ik mensen wel vaak over hoor ?
BIN = Buy It Now, je kan op auctions bieden maar vaak hebben ze ook een prijs waarvoor je ze direct mee kan nemen, dat noemen we BIN.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:58 schreef augurkrijder het volgende:
Ik heb 2 vraagje wat betekend bin en wat houd het happy hour in waar ik mensen wel vaak over hoor ?
quote:Op zondag 19 juni 2011 13:59 schreef GuRBuH het volgende:
My masterwork, it is complete!!!![]()
![]()
![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#hKoQev7wba3fi
Wel jammer dat Narsingh etc niet in het spel zitten. Ik zal nu om en om moeten gaan spelen met deze om ze fit te houden. Want voor de flanken heb ik dus totaal geen backups.Fean Fean Fean!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |