En dan ben ik hem in de Eredivisie juist kwijtquote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Hmm, misschien nog Welliton uitproberen maar ik vind 'm te prijzig atm. Hoe bevalt Danny? Geen Gonzalez op links? Bystrov is ook een held zeg, heerlijke dribbel en pace. Het is alleen geen finisher maar dat zijn mijn LM en RM @ 41212 sowieso niet. Volgende FIFA kan ik Dzu-Dzu-zak op links zetten, heerlijk
Daar heb je ook bewust voor gekozen toch? Er zijn genoeg andere alternatieven in die competitie, vooral qua aanvallersquote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef laucas het volgende:
Dan koop je Miyaichi toch, die komt er vast wel in![]()
Gemiddelde pace van mijn Russen is 83, vond ik wel opmerkelijk.
Zeker doen! Kan nog niks over Danny zeggen.Hij blinkt er bij mij nog niet uit. Ik heb dan ook nog maar 1 toernooi ermee gespeeldquote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Hmm, misschien nog Welliton uitproberen maar ik vind 'm te prijzig atm. Hoe bevalt Danny? Geen Gonzalez op links? Bystrov is ook een held zeg, heerlijke dribbel en pace. Het is alleen geen finisher maar dat zijn mijn LM en RM @ 41212 sowieso niet. Volgende FIFA kan ik Dzu-Dzu-zak op links zetten, heerlijk
Ik selecteer niet op pace hoor, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd en degene die ik fijn vond mochten blijven. ALS miyaichi erin komt, weet ik zeker dat het de fijnste speler wordT uit de eredivisiequote:Op zondag 19 juni 2011 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je ook bewust voor gekozen toch? Er zijn genoeg andere alternatieven in die competitie, vooral qua aanvallers
Die Bystrov is wel ziek snel trouwens, fijne speler.
Hopen op een goede Miyaichi idd ja..misschien krijgt Tadic ook wel een leuke upgrade..zou terecht zijn. En wellicht een goede Matavz die rechtsbenig is (niet linksbenig zoals in deze fifa).
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bkv3n7WLba29Pquote:Op zondag 19 juni 2011 02:00 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zeker doen! Kan nog niks over Danny zeggen. Hij is bij mij nog niet uitgeblinkt. Ik heb dan ook nog maar 1 toernooi ermee gespeeldKan je een link van jou team geven? Ik ken haast geen spelers van deze competitie
Donequote:
Ik bedoelde het ook niet als sneer ofzo hoor, maar ze zijn ook fijn juist OMDAT ze die pace hebben. Is gewoon erg belangrijk in deze FIFA en dan pik je er eerder degene uit die +8pace heeft dan degene met een iets betere dribble en beter schotquote:Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik selecteer niet op pace hoor, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd en degene die ik fijn vond mochten blijven. ALS miyaichi erin komt, weet ik zeker dat het de fijnste speler wordT uit de eredivisie
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bkv3n7WLba29P
Martins doet het prima bij mij. Honda is meer de passer in mijn speelwijze, dus veel score in niet met 'm. Ik ga de rest van mijn coins ook niet meer investeren in mijn Russen. TOTY Lloris en een of twee IF's in de verdediging hebben meer prioriteit.
Ah tof ik zie dat je IF Henry hebt. Mn favo spits. Ik kan je wel zeggen dat Welliton een beetje dezelfde soort speler is. Misschien zelfs beter.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik selecteer niet op pace hoor, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd en degene die ik fijn vond mochten blijven. ALS miyaichi erin komt, weet ik zeker dat het de fijnste speler wordT uit de eredivisie
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bkv3n7WLba29P
Martins doet het prima bij mij. Honda is meer de passer in mijn speelwijze, dus veel score in niet met 'm. Ik ga de rest van mijn coins ook niet meer investeren in mijn Russen. TOTY Lloris en een of twee IF's in de verdediging hebben meer prioriteit.
Jaaa vooral Luuk de Jong. Zijn silver is al zo fijn om mee te spelen..als hij 78+ zou zijn dan zou hij zeker basisspeler zijn in mijn Eredivisieteam..die gast is zo allroundquote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef Bonzoo het volgende:
Ze mogen die Eriksen ook wel beter maken, net als de gebroeders de Jong en wat spelers van Ado.
Oke bedankt! Maar ibrahimovic kan ik er niet uit halen hij scoort bij mij te vaak en te mooie goals ook. Sowieso ook een van mijn favoriete spelers in het echt wat bij mij ook beetje mee telt bij selecteren. Maar toch bedankt, ga nu sparen voor IF Krasic.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
IF Krasic is echt een beest. Zijn crosses zijn echt geniaal en hij heeft de snelheid om de achterlijn te halen, vanaf daar zijn z'n passes echt monsterlijk.
Ik zou ook Milito voorin proberen, vind hem beter dan UP Ibrahimovic. Milito is echt de meester in positioning die gast staat altijd vrij. IF Ibrahimovic is echt er wel weer beter dan Milito
Zo vatte ik het ook niet op hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet als sneer ofzo hoor, maar ze zijn ook fijn juist OMDAT ze die pace hebben. Is gewoon erg belangrijk in deze FIFA en dan pik je er eerder degene uit die +8pace heeft dan degene met een iets betere dribble en beter schot![]()
TOTY Lloris zakt elke dag dus ik wacht mooi nog evenquote:Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ah tof ik zie dat je IF Henry hebt. Mn favo spits. Ik kan je wel zeggen dat Welliton een beetje dezelfde soort speler is. Misschien zelfs beter.
En TOTY LLoris zou ik laten gaan. De gewone IF is al ongelooflijk goed. van die 90k kan je beter IF LLoris, Mexes en Sakho halen
Ja komt omdat er eerst een normale Bale was, toen kwam daar een IF van, en toen krijg de gewone een Up versie, die bijna net zo goed is als die IFquote:Op zondag 19 juni 2011 03:15 schreef Bonzoo het volgende:
IF Bale de LW versie is toch ziek overpriced of ligt het aan mij? Zoveel verschilt die echt niet van de normale versie.
Afro kapsels?quote:Op zondag 19 juni 2011 12:00 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand ideën als thema voor mn bronze team?
Mwah, dan moet ik al die foto's bij langsquote:Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Afro kapsels?
edit: of kaal natuurlijk
Allsvenskan heeft alleen maar spitsen die niet kunnen koppenquote:Op zondag 19 juni 2011 12:12 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb Zweeds![]()
Deens kan ook, zitten best veel spelers voor in het spel.
Kujovic kan wel koppenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Allsvenskan heeft alleen maar spitsen die niet kunnen koppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |