abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98359471
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef laucas het volgende:

[..]

Hmm, misschien nog Welliton uitproberen maar ik vind 'm te prijzig atm. Hoe bevalt Danny? Geen Gonzalez op links? Bystrov is ook een held zeg, heerlijke dribbel en pace. Het is alleen geen finisher maar dat zijn mijn LM en RM @ 41212 sowieso niet. Volgende FIFA kan ik Dzu-Dzu-zak op links zetten, heerlijk :P
En dan ben ik hem in de Eredivisie juist kwijt ;(

Al was ik niet van plan om volgend jaar precies dezelfde teams te gaan bouwen :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98359683
Dan koop je Miyaichi toch, die komt er vast wel in :P

Gemiddelde pace van mijn Russen is 83, vond ik wel opmerkelijk.
pi_98359814
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef laucas het volgende:
Dan koop je Miyaichi toch, die komt er vast wel in :P

Gemiddelde pace van mijn Russen is 83, vond ik wel opmerkelijk.
Daar heb je ook bewust voor gekozen toch? Er zijn genoeg andere alternatieven in die competitie, vooral qua aanvallers :)

Die Bystrov is wel ziek snel trouwens, fijne speler.

Hopen op een goede Miyaichi idd ja..misschien krijgt Tadic ook wel een leuke upgrade..zou terecht zijn. En wellicht een goede Matavz die rechtsbenig is (niet linksbenig zoals in deze fifa :') ).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 19 juni 2011 @ 02:00:18 #204
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98359866
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef laucas het volgende:

[..]

Hmm, misschien nog Welliton uitproberen maar ik vind 'm te prijzig atm. Hoe bevalt Danny? Geen Gonzalez op links? Bystrov is ook een held zeg, heerlijke dribbel en pace. Het is alleen geen finisher maar dat zijn mijn LM en RM @ 41212 sowieso niet. Volgende FIFA kan ik Dzu-Dzu-zak op links zetten, heerlijk :P
Zeker doen! Kan nog niks over Danny zeggen.Hij blinkt er bij mij nog niet uit. Ik heb dan ook nog maar 1 toernooi ermee gespeeld :P Kan je een link van jou team geven? Ik ken haast geen spelers van deze competitie :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Rijstbal op 19-06-2011 02:07:44 ]
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_98359922
tvp

[ Bericht 99% gewijzigd door Tim86 op 19-06-2011 02:15:03 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 19 juni 2011 @ 02:08:11 #206
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98360130
Uhm... Het is laat? :'( Haal weg man
pi_98360202
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Daar heb je ook bewust voor gekozen toch? Er zijn genoeg andere alternatieven in die competitie, vooral qua aanvallers :)

Die Bystrov is wel ziek snel trouwens, fijne speler.

Hopen op een goede Miyaichi idd ja..misschien krijgt Tadic ook wel een leuke upgrade..zou terecht zijn. En wellicht een goede Matavz die rechtsbenig is (niet linksbenig zoals in deze fifa :') ).
Ik selecteer niet op pace hoor, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd en degene die ik fijn vond mochten blijven. ALS miyaichi erin komt, weet ik zeker dat het de fijnste speler wordT uit de eredivisie :P

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:00 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Zeker doen! Kan nog niks over Danny zeggen. Hij is bij mij nog niet uitgeblinkt. Ik heb dan ook nog maar 1 toernooi ermee gespeeld :P Kan je een link van jou team geven? Ik ken haast geen spelers van deze competitie :P
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bkv3n7WLba29P

Martins doet het prima bij mij. Honda is meer de passer in mijn speelwijze, dus veel score in niet met 'm. Ik ga de rest van mijn coins ook niet meer investeren in mijn Russen. TOTY Lloris en een of twee IF's in de verdediging hebben meer prioriteit.
pi_98360309
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:08 schreef Rijstbal het volgende:
Uhm... Het is laat? :'( Haal weg man
Done ;)

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef laucas het volgende:

[..]

Ik selecteer niet op pace hoor, ik heb ze allemaal uitgeprobeerd en degene die ik fijn vond mochten blijven. ALS miyaichi erin komt, weet ik zeker dat het de fijnste speler wordT uit de eredivisie :P

[..]

Martins doet het prima bij mij. Honda is meer de passer in mijn speelwijze, dus veel score in niet met 'm. Ik ga de rest van mijn coins ook niet meer investeren in mijn Russen. TOTY Lloris en een of twee IF's in de verdediging hebben meer prioriteit.
Ik bedoelde het ook niet als sneer ofzo hoor, maar ze zijn ook fijn juist OMDAT ze die pace hebben. Is gewoon erg belangrijk in deze FIFA en dan pik je er eerder degene uit die +8pace heeft dan degene met een iets betere dribble en beter schot :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 19 juni 2011 @ 02:17:58 #209
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98360382
Ze mogen die Eriksen ook wel beter maken, net als de gebroeders de Jong en wat spelers van Ado.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  zondag 19 juni 2011 @ 02:20:10 #210
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98360435
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef laucas het volgende:

[..]

[..]

Ah tof ik zie dat je IF Henry hebt. Mn favo spits. Ik kan je wel zeggen dat Welliton een beetje dezelfde soort speler is. Misschien zelfs beter.

En TOTY LLoris zou ik laten gaan. De gewone IF is al ongelooflijk goed. van die 90k kan je beter IF LLoris, Mexes en Sakho halen ;)
pi_98360467
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef Bonzoo het volgende:
Ze mogen die Eriksen ook wel beter maken, net als de gebroeders de Jong en wat spelers van Ado.
Jaaa vooral Luuk de Jong. Zijn silver is al zo fijn om mee te spelen..als hij 78+ zou zijn dan zou hij zeker basisspeler zijn in mijn Eredivisieteam..die gast is zo allround :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98360569
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

IF Krasic is echt een beest. Zijn crosses zijn echt geniaal en hij heeft de snelheid om de achterlijn te halen, vanaf daar zijn z'n passes echt monsterlijk.

Ik zou ook Milito voorin proberen, vind hem beter dan UP Ibrahimovic. Milito is echt de meester in positioning die gast staat altijd vrij. IF Ibrahimovic is echt er wel weer beter dan Milito :)
Oke bedankt! Maar ibrahimovic kan ik er niet uit halen hij scoort bij mij te vaak en te mooie goals ook. Sowieso ook een van mijn favoriete spelers in het echt wat bij mij ook beetje mee telt bij selecteren. Maar toch bedankt, ga nu sparen voor IF Krasic.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_98360633
De UP versie van Krasic is ook echt geweldig imo..de regular versie was dat ook al. Echt een held. In het echt vind ik Sanchez beter, maar in FIFA komt Krasic veeeel beter uit de verf.

@laucas, knal er even een willekeurige 4-1-2-1-2 manager bij voor chem :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98360736
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet als sneer ofzo hoor, maar ze zijn ook fijn juist OMDAT ze die pace hebben. Is gewoon erg belangrijk in deze FIFA en dan pik je er eerder degene uit die +8pace heeft dan degene met een iets betere dribble en beter schot :)
Zo vatte ik het ook niet op hoor ;)

Het is denk ik een combinatie van pace, dribbel en hoe direct een speler reageert. Vind dat je het gewoon zelf moet ervaren in deze FIFA, niet louter op stats.

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Ah tof ik zie dat je IF Henry hebt. Mn favo spits. Ik kan je wel zeggen dat Welliton een beetje dezelfde soort speler is. Misschien zelfs beter.

En TOTY LLoris zou ik laten gaan. De gewone IF is al ongelooflijk goed. van die 90k kan je beter IF LLoris, Mexes en Sakho halen ;)
TOTY Lloris zakt elke dag dus ik wacht mooi nog even :P

Henry is een baas! Ik wilde perse met hem spelen dus heb ik maar een team om Henry gebouwd. Moest aan het begin wel wennen aan die huge curve bij het afronden. Enige wat ie mist is soms zijn startsnelheid.
  zondag 19 juni 2011 @ 02:48:37 #215
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98361034
Hij is de ideale spits. Afronden met hem was altijd zo makkelijk. Hoek kiezen+R1+Schieten = bijna altijd een goal.
pi_98361262
@Kamikazie, IF Krasic is het waard ^O^
  zondag 19 juni 2011 @ 03:15:46 #217
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98361470
IF Bale de LW versie is toch ziek overpriced of ligt het aan mij? Zoveel verschilt die echt niet van de normale versie.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_98364761
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 03:15 schreef Bonzoo het volgende:
IF Bale de LW versie is toch ziek overpriced of ligt het aan mij? Zoveel verschilt die echt niet van de normale versie.
Ja komt omdat er eerst een normale Bale was, toen kwam daar een IF van, en toen krijg de gewone een Up versie, die bijna net zo goed is als die IF ;) Ik zou zeggen dat het het niet waard is inderdaad, tenzij je hem als LF gebruikt en hij schiet regelmatig op goal, want zijn schot is wel veel verbeterd in de IF :)
  zondag 19 juni 2011 @ 12:00:35 #219
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98365133
Iemand ideën als thema voor mn bronze team?
pi_98365175
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:00 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand ideën als thema voor mn bronze team?
Afro kapsels?

edit: of kaal natuurlijk :)
  zondag 19 juni 2011 @ 12:08:01 #221
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98365368
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:01 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Afro kapsels?

edit: of kaal natuurlijk :)
Mwah, dan moet ik al die foto's bij langs :P
pi_98365487
Ik heb Zweeds :)
Deens kan ook, zitten best veel spelers voor in het spel.
pi_98366515
Iemand zo zin in clubs op de ps3?
  zondag 19 juni 2011 @ 13:03:33 #224
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98367112
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2011 12:12 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb Zweeds :)
Deens kan ook, zitten best veel spelers voor in het spel.
Allsvenskan heeft alleen maar spitsen die niet kunnen koppen :(
pi_98367166
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 13:03 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Allsvenskan heeft alleen maar spitsen die niet kunnen koppen :(
Kujovic kan wel koppen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')