Zowiezo Chiellini, die pakt wedstrijden voor je, koppen als de beste.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:20 schreef zerokil het volgende:
Oh wist niet dat silva pace 86 had (!) Of is de strenght van Chiellini veel beter?
Wat je zelf wilt hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:29 schreef zerokil het volgende:
Chiellini - Lucio dus mooi duo
Maarja welke doelman Cesar of toch Buffon.
Ik speelde gisteren tegen een team dat heette FC bal in de sloot.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand een leuke naam voor mijn ultimate team
Best naar als je er net eentje nodig hebt ja..bijna iedereen is wel in de juiste formatie te vinden though.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:24 schreef Rijstbal het volgende:
Wtf. 41212 formatiekaarten kosten nu 15k.![]()
IF Honda op dit moment niet. Zag er eerder deze avond nog 1 vanaf 50k.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best naar als je er net eentje nodig hebt ja..bijna iedereen is wel in de juiste formatie te vinden though.
Morgen pak ik je Rijst.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
IF Honda op dit moment niet. Zag er eerder deze avond nog 1 vanaf 50k.. Had verschillende trade offers gestuurd met spelers die meer waard waren maar werden allemaal geweigerd. Hij wou persé 50k ervoor hebben. Toen heb ik maar een andere gekocht met verkeerde formatie voor 20k
IF Krasic is echt een beest. Zijn crosses zijn echt geniaal en hij heeft de snelheid om de achterlijn te halen, vanaf daar zijn z'n passes echt monsterlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gs3sfPKrba26i
Wat vinden jullie ervan?:) bijna hetzelfde als me vorige team maar nu toch andere formatie en iets andere spelers. Wil denk ik Krasic IF halen, heeft iemand ervaring met hem? fijne speler?
Haha niks hoor, die staat gewoon wissel, Frank de Boer style. Siem voorinquote:
Hmm, misschien nog Welliton uitproberen maar ik vind 'm te prijzig atm. Hoe bevalt Danny? Geen Gonzalez op links? Bystrov is ook een held zeg, heerlijke dribbel en pace. Het is alleen geen finisher maar dat zijn mijn LM en RM @ 41212 sowieso niet. Volgende FIFA kan ik Dzu-Dzu-zak op links zetten, heerlijkquote:Op zondag 19 juni 2011 00:12 schreef Rijstbal het volgende:
2e squad aangemaakt. Welliton is echt heerlijk om mee te spelen. Je merkt niks van zijn 78 dribbling.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |