Ik zou hem gaan gebruiken als LM, toch wat anders... IF Krasic heeft de strijd om RM gewonnen zonder ook maar naar alternatieven te gaan zoekenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Di Natale maakt regelmatig nog een doelpunt met z'n hoofd bij mij. Springt af en toe gewoon voor de verdediger. Krasic is wat dat betreft wel iets beter. Die is een stuk groter en kan beter koppen.
Ik vind Di Natale wel lekker als LW. Juist omdat hij rechtsbenig is. Zo vaak dat die een voorzet geeft die richting de 2e paal draait en er dan wordt ingekopt door Ibrahimovic of Krasic. Met Krasic loop ik vaak tot de achterlijn en geef ik hem met 2/3 keer X voor op ibrahimovic voor de kopbal of soms nog de volley voor Di Natale.
Had ik niet zo veel last vanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:28 schreef Fenomeno het volgende:
If vargas heeft nog steeds een stamina van 56 ofzo lijkt het wel
Voor LM zou Vargas misschien wel wat beter zijn. Voor de rest heb je niet echt mogelijkheden. Robinho is ook aan de kleine kant en Pepe is gewoon een slechtere versie van Vargas volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou hem gaan gebruiken als LM, toch wat anders... IF Krasic heeft de strijd om RM gewonnen zonder ook maar naar alternatieven te gaan zoeken
Ik speel niet met Serie A hèquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor LM zou Vargas misschien wel wat beter zijn. Voor de rest heb je niet echt mogelijkheden. Robinho is ook aan de kleine kant en Pepe is gewoon een slechtere versie van Vargas volgens mij.
Ah op die fiets. Zal nog even kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel niet met Serie A hè![]()
Gewoon favoriete spelers van overal
Is inderdaad een prima optie. Toch denk ik dat ik een lichte voorkeur heb voor Bale voor zijn verdedigingskunsten en hij is een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef Tobi-wan het volgende:
TOTY Nenê is volgens mij niet verkeerd voor de LM positie
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78691644quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:26 schreef DannyDeko het volgende:
Ik kom zo even met een leuk filmpje over de Buffon/Cesar discussie
Lijkt er wel op ja. Maar dan is het gewoon een domme fout ofzo in Fifa zelf want normaal ben je pas de keeper zodra de bal in je voeten is.quote:
Is gewoon 1 tikje op de pasknop hoor, niet eens ingedrukt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:01 schreef laucas het volgende:
Het blijft een wisselvallig spel. Spelers die er geen zin in hebben bij volle stats
@hierboven: die pass op de keepert is te hard en onzuiver![]()
Dan heb ik een alternatief IF nodig, iemand aanrader?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:28 schreef Fenomeno het volgende:
If vargas heeft nog steeds een stamina van 56 ofzo lijkt het wel
Gewoon IF Vargas halenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan heb ik een alternatief IF nodig, iemand aanrader?
Ik vind Vargas fijn omdat hij goed kan schieten, goede pass en ook verdedigend uitstekend.
Ik zoek dus een type speler van dezelfde soort.
Ik heb normal Ronaldinho als back up voor IF Di Natale nu, prima speler, Vargas vind ik echt klote..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan heb ik een alternatief IF nodig, iemand aanrader?
Ik vind Vargas fijn omdat hij goed kan schieten, goede pass en ook verdedigend uitstekend.
Ik zoek dus een type speler van dezelfde soort.
Wahahquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Haha kreeg deze in een pakje en kwam dit tegen op google![]()
Lolquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:42 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Haha kreeg deze in een pakje en kwam dit tegen op google![]()
Dan heb je hem 1x te vaak laten vallen vrees ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:19 schreef DannyDeko het volgende:
Wat zou er mis kunnen zijn met mij nXbox controller: Hele tijd uit het niets verliest die de connectie en moet ik m weer opnieuw verbinden. Het is niet de batterij want heb er net nieuwe ingedaan om dat uit te sluiten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |