Bij mij deed César het wel prima over het algemeenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef Rijstbal het volgende:
Cesar is echt een koekebakker heb nog liever Gomes op doel
Ja meer dan 200kquote:
Echt vaag, met internet explorer doet hij het gewoon maar met de browser die ik normaal gesproken gebruik (opera) doet hij het opeens niet meer...quote:
Euhm, Kaka misschien.... lijkt me een makkelijke keuzequote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef zerokil het volgende:
Eto'oUP - Milito/ZlatanUP
---------Forlan----------
Iniesta --- ???---- Xavi
Filipe-Lucio-T.Silva-D.Alves
----------Julio Cesar---------
Hoe zou het hier met de chem zijn?
Ik heb altijd Buffon op goal gehad maar heb voor m'n Brazil team Cesar gekocht en ben toch zeer over hem te spreken hoor. Met corners / voorzetten van de zijkant pakt Cesar de kopballen VEEL vaker dan Buffon.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
My bad, my bad. Buffon pakt veel vaker de bal. Cesar stompte de bal vaak weg en regelmatig richting een tegenstander. Positioning van Buffon is volgens mij ook veel beter.
Doet bij iemand de webmanager het ook niet?
Tja koppen is ook niet echt de vereiste, handig om een klein beetje te kunnen. Waar ik me meer zorgen over maak is kracht...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:19 schreef Fenomeno het volgende:
Koppen doe ik nooit met mn wingers dus dat is voor mij absoluut geen vereiste
Normale spelers hebben gewoon iets tussen 60 - 90 over het algemeenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:26 schreef Santello het volgende:
Iemand zei geloof ik dat alle IF's een stamina van 99 hadden. Wat hebben normale spelers dan?
Met name Vargas.
Di Natale maakt regelmatig nog een doelpunt met z'n hoofd bij mij. Springt af en toe gewoon voor de verdediger. Krasic is wat dat betreft wel iets beter. Die is een stuk groter en kan beter koppen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja koppen is ook niet echt de vereiste, handig om een klein beetje te kunnen. Waar ik me meer zorgen over maak is kracht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |