Ook al heb je een ps3, slinger gewoon je xbox aan man!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Extreem lui? Wat lul jij nou? Ik ben onderweg en geen ps3 bij de hand. Voor de rest vind ik je jpg hier niet terug, wellicht kijk ik er overheen.
ik kan hem nog steeds nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:52 schreef Doublepain het volgende:
damn wat is rabona eigenlijk makkelijk 2x mee gescoord
L2 plus LS naar beneden en twee keer omhoogquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:02 schreef brainbird het volgende:
[..]
ik kan hem nog steeds niet, geen idee wat ik moet doen
Iedereen is wel goedkoop nu op de echte toppers na..Forlan is een stuk duurder geweest.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:15 schreef potienza het volgende:
Waarom is Forlan zo goedkoop? Ik vind hem echt heerlijk spelen. Heb hem in 3-4-1-2 opstelling als CF en altijd als ik een balletje voor hem klaar leg dan schiet hij het als een kogel binnen. Zou het soms komen door zijn 3* skills?
Waarom doet die het niet dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WTF is dit voor gekankerzooi, probeer ik me online pass te activeren omdat toen PSN niet deed, zegt die dat die al gebruikt is..
Omdat die al gebruikt is hé, je zegt het zelf.quote:
Dat is geen rabona..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
L2 plus LS naar beneden en twee keer omhoog
Moet die fakeshot er eigenlijk bij? Want ik zie wel eens mensen zo achter hun stambeen langs een voorzet geven zonder fakeshot oid.quote:
Hoeft niet per se maar het is in game soms handig om tegenstanders op het verkeerde been te zetten zodat je tijd en ruimte hebt om de rabona uit te voeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Moet die fakeshot er eigenlijk bij? Want ik zie wel eens mensen zo achter hun stambeen langs een voorzet geven zonder fakeshot oid.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:59 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Hoeft niet per se maar het is in game soms handig om tegenstanders op het verkeerde been te zetten zodat je tijd en ruimte hebt om de rabona uit te voeren.
Uit moeilijkere posities gaan hoge passes minder hard, dan moet je langer drukkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:39 schreef Idioteque het volgende:
Ik snap er echt weinig meer van. Alles gaat fout! Als ik heel kort op x druk dan wilt ie hem van m'n CB naar m'n LW passen. Druk ik lang op x om een speler over te slaan dan komt er opeens zo'n pisballetje aan die niet eens een meter vooruit komt.
Ah passt hij dan niet rechtdoor?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:09 schreef laucas het volgende:
2e man erbij met LT en dan gewoon passje geven met X/A
dan passt hij in de loop van de speler ja. En meestal is het een aanvaller of middenvelder die de trap neemtquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah passt hij dan niet rechtdoor?
En trouwens wie schiet hem dan in? Een random speler?
Nee, want de 2e man staat altijd horizontaal opgesteldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bij mijn EPL team was het altijd Essien (mn CDM) die m dan namquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een maat van me neemt echt elke vrije trap zo, dan heeft die IF Sneijder staan om ze erin te knallen. Hij scoort er wel vaak mee. Zelf vind ik het te leuk om vrije trappen zelf te nemen. Ik ben er ook wel redelijk goed in, dat scheeltquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:19 schreef StijnDa het volgende:
Oké![]()
Wellicht eens proberen.
Is het effectief? Scoren jullie er vaker mee dan gewone vrije trappen?
Haha ik vind persoonlijk dat Sneijder ze beter neemt dan Ronaldo.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:29 schreef laucas het volgende:
Met Sneijder lukt dat ook wel zonder, echt een van de fijnste vrije trappen van het spel
Wat wil je ervoor hebben ongeveer?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:06 schreef StijnDa het volgende:
Silvers weer op de trade, als iemand nog een mooi silverteampje wil aanschaffen kunnen we nog wel een deal makennpower championship.
Ga nu voor een team met spelers die ik altijd fijn vond spelen, zonder te veel op chemistry te letten. Kijken hoe dat speelt
Heb net al een paar spelers verkocht (geen echt waardevolle), het totaal is nog zo'n 640k waard, voor 580k mag je het hebbenquote:
Met (SIF/IF) Javi Martinez in het midden voor goede chemistry (en sterk verdedigend, handig voor op je middenveld), Spaanse coach en alle formaties en posities goed kan je 100 halenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef zerokil het volgende:
Eto'oUP - Milito/ZlatanUP
---------Forlan----------
Iniesta --- ???---- Xavi
Filipe-Lucio-T.Silva-D.Alves
Hoe zou het hier met de chem zijn?
Haha nee, zoveel heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb net al een paar spelers verkocht (geen echt waardevolle), het totaal is nog zo'n 640k waard, voor 580k mag je het hebbenWeet niet of dat in je budgetrange ligt
Ik zou voor Buffon gaan. Die vertrouw ik toch een stuk meer.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met (SIF/IF) Javi Martinez in het midden voor goede chemistry (en sterk verdedigend, handig voor op je middenveld), Spaanse coach en alle formaties en posities goed kan je 100 halen![]()
En Julio César (of evt. Buffon kan ook nog wel) op goal natuurlijk.
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens.quote:
??quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens.
My bad, my bad. Buffon pakt veel vaker de bal. Cesar stompte de bal vaak weg en regelmatig richting een tegenstander. Positioning van Buffon is volgens mij ook veel beter.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:27 schreef zerokil het volgende:
Hoeveel ongeveer zou dit zijn meer als 200k?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |