Om er je bed voor uit te komen is wel wat overdreven jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:19 schreef elkravo het volgende:
Ik ken mensen die zeggen dat je 'm moet openzetten (waarbij hete damp ontsnapt... waarom is dat nodig?)... anderen zeggen: maakt niets uit. Zelf zet ik 'm bij slapen gaan aan... dus is ie midden in de nacht klaar en open ik 'm 's ochtends pas.
Dat is ook het probleem niet... maar volgens sommigen moet na afloop van het wasprogramma per se de vaatwasser worden opengezet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef blomke het volgende:
Een keuken moet tegen vocht kunnen. Je kookt toch ook in een keuken? Daarbij komt ook waterdamp vrij, wel meer dan bij het openen van een vaatwasser.
Dit dusquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie messen zit, maar die van mij zijn van roestvrij staal...
Leuk en alles, maar als je je messen vaak in de vaatwasser doet worden ze minder scherp door het water.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie messen zit, maar die van mij zijn van roestvrij staal...
En dat gebeurt in een tijdsbestek van ? Ik denk niet dat ik daarmee zit , maar kan voor een ander natuurlijk zo zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Leuk en alles, maar als je je messen vaak in de vaatwasser doet worden ze minder scherp door het water.
die van mij zijn van roestVAST staal, ook bekend als Edelstahlquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Daarom zetten de meeste mensen die dingen omgekeerd er in.;quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
bij deze staan op de bodems van de mokken gewoon nog sloten water :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |